Nog niet gebruikt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Osterich View Post
    Trouwens, nog een vraag aan jou Ruud:

hoe ga en ging je om met de reacties van je omgeving door de jaren heen? Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je je gebruik al die tijden verzwegen/ontkend hebt, en dus zijn je naasten op de hoogte.
    Voor de hand ligt dat je naasten je verwijten maken, over gezondheid (zie je wel) over geld ( zie je wel wat dat kost ) enzovoort enzovoort.

Heb je dat altijd gepareerd, of zette dat je juist aan het denken?
    De omgeving maakt natuurlijk ook mee dat je veranderd van n behulpzame en vriendelijke kerel, naar n klootzak met n grote bek die alles zelf wel uitmaakt... Ben niet getrouwd heb geen kinderen en woon alleen. Ik heb nooit rondgeroepen dat ik gebruikte, maar ze vermoeden wel genoeg (humeur, je bouw) en roepen dat ook over straat.. Anneboluuuh.. Doordat je groter bent dan doorsnee, vinden hun dat al n gegeven... Ik heb geen naasten, dus kan geen verwijten krijgen... Echte vrienden weten het wel, moet je zeggen anders zijn het zo geen vrienden meer he..... Laten we zeggen je bent niet altijd even vriendelijk, en meevoelend.....

Comment

• Ik kan me voorstellen dat als je in een kuur zit je er het maximale uit wil halen. Wat als je dan een tijdje geen zin hebt om te trainen? Jij heb nogal wat blessures gehad. Ben je toen gelijk gestopt met kuren?
      Na hoeveel tijd ben je weer begonnen?
      Heb je ook nog extra bijwerkingen gehad(als die er zijn) omdat je geen nakuur kon doen.

Denk je dat als je een kort lontje heb van jezelf, je eerder in staat bent iemand helemaal de vernieling in te rammen oorzaak AS?
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        Is per persoon verschillend of ze aanleg hebben of niet. Heeft meer te maken of ze bepaalde spiervezels voldoende hebben, een bepaald hormoon hebben of juist niet etc. 110kg is echt de boven grens voor de meeste naturel trainers.
        Ow? Hangt van het BF af denk ik.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• De meesten zitten rond de 10-15% bij die 110kg. Maar als je al 37jaar bent denk ik niet dat het reeel is om dat nog naturel te kunnen behalen. Zeker niet omdat de natuurlijike testosteron produktie aardig aan het zakken is...zeker zodra je de 40 passeerd. 2 jaar terug dacht ik bij mijzelf om zowiezo test-e te gaan zetten bij lagere dosering zodra ik die grens zou passeren.

Comment

De meesten zitten rond de 10-15% bij die 110kg. Maar als je al 37jaar bent denk ik niet dat het reeel is om dat nog naturel te kunnen behalen. Zeker niet omdat de natuurlijike testosteron produktie aardig aan het zakken is...zeker zodra je de 40 passeerd. 2 jaar terug dacht ik bij mijzelf om zowiezo test-e te gaan zetten bij lagere dosering zodra ik die grens zou passeren.
            Al 37 jaar ? Nog maar 37 lentes !! Natuurlijke testosteron... produktie zakt... man man ... ik neuk en steiger nog als een dekhensgt van 21 dus daar is helemaal niets mis mee.
            Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
            25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
            "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

Is per persoon verschillend of ze aanleg hebben of niet. Heeft meer te maken of ze bepaalde spiervezels voldoende hebben, een bepaald hormoon hebben of juist niet etc. 110kg is echt de boven grens voor de meeste naturel trainers.
              110 kg daar heb je nog steeds weinig aan. Ligt er ook aan hoe lang je bent en op welk vetpercentage je dat moet denken. Dus wat dat betreft zegt die 110 nog steeds vrij weinig. Maar ik snap je punt.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by davide View Post
                Al 37 jaar ? Nog maar 37 lentes !! Natuurlijke testosteron... produktie zakt... man man ... ik neuk en steiger nog als een dekhensgt van 21 dus daar is helemaal niets mis mee.
                De meeste mannen hebben nog geen last van te lage testosteronlevels totdat ze over de 55 jaar zijn. Ik ken nog zat gasten van 45 jaar die naturel trainen en keiharde bikkels zijn van 100 kg of meer.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                  110 kg daar heb je nog steeds weinig aan. Ligt er ook aan hoe lang je bent en op welk vetpercentage je dat moet denken. Dus wat dat betreft zegt die 110 nog steeds vrij weinig. Maar ik snap je punt.
                  Bij Fallus is dat vet percentage denk ik nog boven de 20%.

Comment

• Als 20% hebt als vet dan is 110kg een eitje om te doorbreken. Kom op zeg dan mag je wel richting de 130kg gaan denken bij dat vet% wat natural mogelijk kan zijn.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                      Denk je dat als je een kort lontje heb van jezelf, je eerder in staat bent iemand helemaal de vernieling in te rammen oorzaak AS?
                      Zeker. Is ook het linke aan a.a.s. Mijn hypothese is dan ook dat de meeste mensen die het gebruiken al wat meer bewijzingsdrang van zichzelf (hoog testosteron) hebben, en daarom eerder impulsieve, onverstandige beslissingen maken, zoals a.a.s.

Daarom is het, mijns inziens, niet volledig terecht om roid-rage volledig toe te schrijven aan a.a.s, de meesten die het gebruik(t)en, hadden al een karakter dat er wellicht voor open stond.

Waarmee ik niet wil zeggen dat iedereen die gebruikt het zomaar gebruikt, altijd een kutkarakter heeft, of wat dan ook. Dit is echter mijn visie op het geheel, en denk niet dat ik er ver naast zit.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ik voel me de laatste twee dagen bijzonder "blij". Echt zo hyper malloot als bert visscher. Kost gewoon moeite om grumpy...uhm...mezelf te blijven :P

Maar kan we wel deels in Gen's statement vinden. Mensen die van nature al aggressief zijn worden het nog meer. Mensen die vrij rustig zijn zullen niet meteen alles en iedereen kort en klein slaan. En dan heb je eikels zoals mij die van nature heel het jaar door Roid Rage hebben en dan blijloos gaan lopen doen tijdens :P

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                          Ik kan me voorstellen dat als je in een kuur zit je er het maximale uit wil halen. Wat als je dan een tijdje geen zin hebt om te trainen? Jij heb nogal wat blessures gehad. Ben je toen gelijk gestopt met kuren?
                          Na hoeveel tijd ben je weer begonnen?
                          Heb je ook nog extra bijwerkingen gehad(als die er zijn) omdat je geen nakuur kon doen.

Geen zin om te trainen heb ik eigenlijk niet meegemaakt, als je zo lang traint word het ook n gewenning.. N dag niet trainen geeft me n klote gevoel, en kan dan mn draai niet vinden...Bij blessures stop ik niet, bij ernstige ontstekingen wel.. Ik start pas weer als ik groen licht krijg, en mn levels allemaal ok zijn...Geen nakuur of abrubt stoppen betekent, hevige terug val.. Maar is ook wel weer zo terug... Ik weet dat je van jezelf al n kort lontje hebt, dat je dan tot dingen in staat ben, waar je nu liever niet eens aan denkt... T rotte is dat je met de kracht en je gewicht die je opgebouwd heb, zo terig hard je vuist erin plant....

Comment

• Zoals Gen al zegt, niet bij iedereen.. Het is ook n side, en niet iedereen krijgt dezelfde sides....Maar komt wel veel voor...

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                              Zeker. Is ook het linke aan a.a.s. Mijn hypothese is dan ook dat de meeste mensen die het gebruiken al wat meer bewijzingsdrang van zichzelf (hoog testosteron) hebben, en daarom eerder impulsieve, onverstandige beslissingen maken, zoals a.a.s.

@ Gen: BB-ers hebben toch sowieso al een hoger test gehalte dan de gemiddelde man die niet naar de gym gaat?
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                                @ Gen: BB-ers hebben toch sowieso al een hoger test gehalte dan de gemiddelde man die niet naar de gym gaat?
                                Dat klopt helemaal.. Dan is je natuurlijke testosteron peil hoger.. Maar never zo hoog als jij het zet... Behalve makkelijker trainen,kracht en groeien, zal je van je natuurlijke verhoging niet zo veel merken... Je zal van jezelf echt geen 100mg pd aanmaken. Niemand...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X