Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Daar kan ik het helemaal invinden met je je weet niet wat je slikt op spuit en je frustratie word alsmaar groter als je maar telkens geen effect krijgt.
Zelf wil ik wel een kuurtje anavar gaan doen heb het al liggen thuis moet alleen de nolva voor mijn nakuur bestellen, maar twijfel nog steeds of ik het zal doen omdat het dan toch die stap voor mij dichterbij is om sterkere as te gaan gebruiken.
Sorry Yves, maar niet alles mag je gebruiken noemen.. Kijk ik ben n gebruiker, dat is bekend en klaar.. Maar iemand die stuk zit op n plateau, en n duwtje nodig heeft. N Var kuurtje pakt van n paar weken, en vrolijk verder traint.. Is niet echt n gebruiker.. Hij helpt zich alleen door n dood punt heen... Het is erg frustrerend als jij 12 jaar traint en niets opschiet, en waarschijnlijk de sport verlaat wegens stilstand van 4 jaar of meer... Die zie ik niet als n gebruiker...
Als jij van jezelf al behoorlijk agressief bent Yves, kun je voor rare zaken komen te staan hoor.. Je kunt zonder spijt of er bij na te denken, iemand helemaal verrot schoppen om NIETS..
Sorry Yves, maar niet alles mag je gebruiken noemen.. Kijk ik ben n gebruiker, dat is bekend en klaar.. Maar iemand die stuk zit op n plateau, en n duwtje nodig heeft. N Var kuurtje pakt van n paar weken, en vrolijk verder traint.. Is niet echt n gebruiker.. Hij helpt zich alleen door n dood punt heen... Het is erg frustrerend als jij 12 jaar traint en niets opschiet, en waarschijnlijk de sport verlaat wegens stilstand van 4 jaar of meer... Die zie ik niet als n gebruiker...
Daar heb je inderdaad gelijk in en zo bedoelde ik het ook niet van gebruiker
daarom denk ik ook dat ik er maar toch maar niet aan begin iniedergeval nog niet maar denk dat die dag wel is een keer gaat aanbreken, hoewel ik er toch hard overna zit te denken om die dag zolang mogelijk maar uit te ga stellen.
Ik zeg niet dat het van as komt, het heeft wel invloed natuurlijk... Niemand kan bewijzen dat het daadwerkelijk daarvan komt...Bang? Jazeker dat was ik de eerste keer, toen gaven ze me nog 3-6 maanden .. Zit hier toch echt nog hoor.. Ook kun je zien dat ik de waarden niet zo hoog zet als je zou verwachten na 20jaar.. Nee dat durf ik niet meer..... Je kunt van as ook de eerste keer al, de pijp aan maarten geven .. Ik vat het ook niet als beledigend op hoor... Maar ff wat anders, als jij in je auto naar je werk rijd. Ben je veel gevaarlijker bezig..Of n hobby als, racen? Veel meer slachtoffers..
Natuurlijk zal AS daar inderdaad niet alleen de boosdoener van zijn, maar m'n punt is en daar kan je ook niet echt om heen dat ik denk dat je zonder AS sowieso beter af bent. En je hebt zelf ook gelijk dat wat jij noemt zoals auto rijden net zo gevaarlijk kan zijn, maar daar ging het nu even niet om.
Gelijk in het diepe dacht ik.. 2 biertjes, en beroerd dat ik er van werd. kreeg de tweede al bijna niet meer doorgeslikt (kaakneigingen bij slikken). Ik vind het zo al goo****************er en niet te zuipen, maar ik dacht laat ik ook s meedoen met de mannen... Nee dan maar liever n knulletje blijven
Gelijk in het diepe dacht ik.. 2 biertjes, en beroerd dat ik er van werd. kreeg de tweede al bijna niet meer doorgeslikt (kaakneigingen bij slikken). Ik vind het zo al goo****************er en niet te zuipen, maar ik dacht laat ik ook s meedoen met de mannen... Nee dan maar liever n knulletje blijven
Tegenwoordig krijg ik bier ook niet meer weg. 2 weken geleden 1.5 biertje gedronken de rest maar weggegooit. Echt te smerig voor woorden.
En dan te bedenken dat ik vorig jaar nog een halve krat bier per avond wegslobberde.
Ik denk zelf niet dat as er in zit voor mij elke keer als ik denk tegen een plateau aanzit leer ik wel weer wat nieuws waar door ik weer groei.
En ik heb nou zo iets van hoe zwaar wil ik worden.
Ik begon op 63kg en zit dit jaar geheid op 93kg.
Mijn intentie is nooit geweest om groot te worden.
Maar toen ik begon dacht ik "als ik nou eens 70kg weeg lijkt me een mooi gewicht".
Later werd dat "voor mijn lengte is 80kg wel netjes"
En nu tja, hoe zwaar wil ik worden, eind volgend jaar tegen de 100kg ik weet het niet hoor.
De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.
Tegenwoordig krijg ik bier ook niet meer weg. 2 weken geleden 1.5 biertje gedronken de rest maar weggegooit. Echt te smerig voor woorden.
En dan te bedenken dat ik vorig jaar nog een halve krat bier per avond wegslobberde.
Och Ashley jij bent echt niet de enige die dat lustte hoor... Ik denk dat het ook n gewoonte of gewenning is?.. Zonder training krijg je het gewoon niet weg.. Iig ik niet...
Ik denk zelf niet dat as er in zit voor mij elke keer als ik denk tegen een plateau aanzit leer ik wel weer wat nieuws waar door ik weer groei.
En ik heb nou zo iets van hoe zwaar wil ik worden.
Ik begon op 63kg en zit dit jaar geheid op 93kg.
Mijn intentie is nooit geweest om groot te worden.
Maar toen ik begon dacht ik "als ik nou eens 70kg weeg lijkt me een mooi gewicht".
Later werd dat "voor mijn lengte is 80kg wel netjes"
En nu tja, hoe zwaar wil ik worden, eind volgend jaar tegen de 100kg ik weet het niet hoor.
Kun jij best en makkelijk naturel als ik zo naar je avatar kijk... Als je ziet waar je vandaan komt 63kg.. Moet je zelf s kijken waar je nu staat man...
Och Ashley jij bent echt niet de enige die dat lustte hoor... Ik denk dat het ook n gewoonte of gewenning is?.. Zonder training krijg je het gewoon niet weg.. Iig ik niet...
Klopt is gewenning. Ben blij dat ik daar vanaf ben.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment