Nog niet gebruikt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Knulletje View Post
    Kun jij best en makkelijk naturel als ik zo naar je avatar kijk... Als je ziet waar je vandaan komt 63kg.. Moet je zelf s kijken waar je nu staat man...
    Bedankt voor het vertrouwen,

Ik vraag me wel af of ik straks ''klaar'' ben met zwaarder worden.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Eigenlijk niet nee....maar af en toe is het verdomde lekker

Maar verder dan wiet/hasj ga ik niet.

Ja ok en ephedrine, maar is dat drugs?
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post

Maar verder dan wiet/hasj ga ik niet.

Ja ok en ephedrine, maar is dat drugs?
        Een jaar of 10 geleden had ik stackers 7 daar zat ephedrine in. Nam ik er 2 van. Genoeg om een avondje te stuiteren...

Hasj en wiet.....stinkt als de nete.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Hasj en wiet.....stinkt als de nete.
          Is wel goed voor de bulk.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

• Aaahhh n vreetkick.. Ooit heb ik ergens gelezen, dat die personen met n vreetkick helemaal niet aankomen ermee... Kan dat wel?

Comment

Aaahhh n vreetkick.. Ooit heb ik ergens gelezen, dat die personen met n vreetkick helemaal niet aankomen ermee... Kan dat wel?
              Daar geloof ik niks van.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Aaahhh n vreetkick.. Ooit heb ik ergens gelezen, dat die personen met n vreetkick helemaal niet aankomen ermee... Kan dat wel?
                Ik geloof er wel in als het een echte vreetkick is en niet een opgewekt honger gevoel omdat je lichaam opeens een hormoon produceerd wat je de indruk geeft dat je honger hebt.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                  Goed om wat bewustwording te veroorzaken.

Sluit me hier volledig bij aan. Dapper verhaal, goed om dit ook eens te lezen, als ik al ooit as zou gebruiken (mijn intentie is naturel te blijven) zal ik zeker dit verhaal meenemen in mijn beslissing, ik verwacht echter dat er dan meer kennis is over wat as voor gevolgen hebben op de langere termijn (wetenschappelijk bewezen gevolgen).

Comment

• Dapper en nuttig topic Ruud.
                    Zeer sterke opzet.

Ik lees met genoegen mee. Ga zo door.
                    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                      Sluit me hier volledig bij aan. Dapper verhaal, goed om dit ook eens te lezen, als ik al ooit as zou gebruiken (mijn intentie is naturel te blijven) zal ik zeker dit verhaal meenemen in mijn beslissing, ik verwacht echter dat er dan meer kennis is over wat as voor gevolgen hebben op de langere termijn (wetenschappelijk bewezen gevolgen).
                      Nou daar zeg je wat.. De gevolgen op lange duur komen ze eigenlijk nu pas achter, omdat de meeste middelen helemaal niet zo oud zijn.. Als je intentie is naturel te blijven, moet je er zo al niet aan beginnen... Ik kan je zeggen, dat bij de eerste spuit meteen al geen remmen meer hebt.... Je bent er gelijk doorheen.. .... Hetgeen je altijd tegenhield bestaat niet meer...

Comment

Tegenwoordig krijg ik bier ook niet meer weg. 2 weken geleden 1.5 biertje gedronken de rest maar weggegooit. Echt te smerig voor woorden.

En dan te bedenken dat ik vorig jaar nog een halve krat bier per avond wegslobberde.
                        Alcohol smaakt mij ook niet zo goed meer. Vroeger zoop ik de hele avond door halve liters. Nu krijg ik met moeite een vaasje weg. Eigenlijk is bier helemaal niet lekker.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Idem dito bij mij, al was vroeg nog maar tijdje terug, als je eenmaal aan gewend bent drink je makkelijk liters, nu drink ik eigenlijk niet meer, afgelopen half jaar denk ik 3x iets gedronken en steeds maar 1 of 2 flesjes.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Alcohol smaakt mij ook niet zo goed meer. Vroeger zoop ik de hele avond door halve liters. Nu krijg ik met moeite een vaasje weg. Eigenlijk is bier helemaal niet lekker.
                            Is net zoals koffie. Je moet het leren drinken en dan vaak veel van drinken anders is het gewoon ranzige drap. Idem voor de meeste alcohol dranken.

Comment

• Daarom is wijn ook zo lekker.Drink je gewoon relaxt en doe je een paar uurtjes over 2 glazen.(behalve als je uit eten bent dan heb ik al een fles in mijn mik na een uurtje.He gezellig.)

Comment

• Mij smaken de biertjes toch nog wel verschrikkelijk goed.
                                Als ik weer eens ga stappen bezuip ik me meestal toch nog wel.
                                Niet dat heel vaak ga stappen, maar af en toe moet kunnen.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X