Kuur myobolix

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur myobolix

Ik ga over een 5 maanden weer kurenen ik vind de kuur van myobolix wel wat,het zou mijn 3e kuur worden.
    Ik weet niet of hij wel geschikt is voor mij,omdat er ook tren in zit.Ik dacht hier wel eens gelezen te hebben dat je zo lang mogelijk moet wachten om dat te gebruiken,omdat anders de gewone tests niet meer goed aan slaan.

Ik koop per maand wat spul in dan ben ik niet in 1 keer zo een groot bedrag kwijt.
    Vandaar dat ik nu alweer over een nieuwe kuur begin.

Grtz.

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Vele en ook ik denken dat Tren eigenlijk als enigste nadeel heeft dat je tren iedere dag moet injecteren. Verder weinig bijwerkingen. Heb zelf 1x de Tren kuch gehad en verder zweet je veel in bed. Ook kreeg ik regelmatig vaak wat koortsig gevoel. Met Test erbij had ik niet zo veel last van libidoproblemen. Daarbij natuurlijk een goed nakuur.

Comment

tren is veel te sterk als eerste kuur. ongeveer 3x zo erg als testo. maar ook de bijwerkingen. uiteraard veel bijwerkingen die je niet zo 123 merkt. eigenlijk als je ze wel merkt, is het al ernstig. (lever, nieren, etc.)
      dus ik zou zeker nog geen tren nemen. het is niet omdat test. dan minder zou aanslaan, je lichaam is nog niet gewend. er is ook nog nooit iem. aangeraden om als eerste kuur 12 weken 1000mg testo per week te prikken. zo ook dit!!
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Weet waaraan ge begint. Dagelijks prikken, verschillende spiergroepen. Cutting cyle, dus echt moeilijk om eetbuien onder controle te houden. Serieuze afkick, gedurende enkele maanden zeker gezien t3 gebruik. En dit is misschien nog wat vroeg voor jou, maar dat moet je voor jezelf uitmaken.

Maar, ook goeie pomp, matige massawinst, veel kracht en trainingsagressie, focus, hoge intensiteit. Vet % zakt goed mits goede eet en trainings gewoonte.
        Persoonlijk wil ik voorlopig geen massa kuren meer, gezien vet% te veel stijgt. Dus is dit een goed alternatief.
        Vet% daalt zonder spiermassa te verliezen.

Comment

Ik denk dat ik dan toch maar beter iets anders kan gaan nemen,bedankt voor de adviezen.

Grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X