Jintropin kuur......raar bijverschijnsel

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jintropin kuur......raar bijverschijnsel

Ik ben sinds een aantal dagen bezig met een Jintropin kuur van 4Iu/dag. Ik heb nu last gekregen van bepaalde "stuiptrekkingen" in rust, zie het als lichte ongecontroleerde bewegingen.

Is dit normaal? gaat het weer weg? Moet ik doorgaan?

p.s. de spieren voelen normaal aan.

Alvast bedankt en ben benieuwd of iemand van dit board hier ervaring mee heeft gehad.

dat is waarschijnlijk omdat de spieren aan het groeien zijn dat de zenuwen wat beginnen prikkelen , gaat vanzelf weer over , als het een week of 2 blijft duren kan je misschien eens een dokter raadplegen.

Comment

beste ,
      Ik ben bijna klaar met een kuur van deca oxy en testo, ik begin nu last te krijgen van kramp in heel mijn lichaam, weet niet waar het vandaan komt,maar ik pak nu extra vitamine en minerale, wou dit net op dit forum gooien, dus zet ik het maar onder jou vraagstelling. Ik ben nu 7 kg aangekomen, en voel ook dat mijn vel te klein is , kan ook daar door komen , maar ik wacht wel af wat jullie daarvan zeggen
      groetjes
      patrick

Comment

@ triker: beste, (lol) gh zijn geen anabolen. dat verwarren veel mensen wel. dus de bijwerkingen zijn niet te vergelijken.

idd kunnen het groeistuipjes zijn. mag ik vragen waarom je voor jintropin hebt gekozen? is dat alleen om de prijs?
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (bruce @ Dec. 29 2003,17:50)]@ triker: beste, (lol) gh zijn geen anabolen. dat verwarren veel mensen wel. dus de bijwerkingen zijn niet te vergelijken.

idd kunnen het groeistuipjes zijn. mag ik vragen waarom je voor jintropin hebt gekozen? is dat alleen om de prijs?

Volgens mij zijn er geen verschillen tussen de groeihormonen, ik heb eerst Somatropin gehad en zit nu op de Jintropin.
          En je hebt gelijk vanwege de prijs, jij zegt groeistuipjes ik denk van niet de symptonen kwamen al na 24 uur.
          Wil graag meer weten wat jij weet over Jintropin en andere groeihormonen?
          Groet
          @ triker: beste, (lol) gh zijn geen anabolen. dat verwarren veel mensen wel. dus de bijwerkingen zijn niet te vergelijken.

Volgens mij zijn er geen verschillen tussen de groeihormonen, ik heb eerst Somatropin gehad en zit nu op de Jintropin.
          En je hebt gelijk vanwege de prijs, jij zegt groeistuipjes ik denk van niet de symptonen kwamen al na 24 uur.
          Wil graag meer weten wat jij weet over Jintropin en andere groeihormonen?
          Groet

Comment

weet niet zo veel over gh. paar dingen. bijv. dat je het koel moet bewaren. als het eenmaal te warm is geweest is het waardeloos.
            maar: jintropin werkt maar 3 maanden. er mist een aminozuur (of een teveel) en dan werkt het niet meer, dus als jet het goed wilt doen, moet je het steeds 3 mnd. doen.
            goedkoop is in dit geval ook best wel duurkoop. jintropin is niet echt het je van het. (mar ja, de prijs is daar natuurlijk naar) dus verwacht niet hetzelfde als dure gh. daarentegen is het nog steeds prijzig natuurlijk. het is gezonder dan as. dat is een feit.
            gebruik je er wel as bij en evt. insuline? gh zal je niet echt veel van merken als je er geen as bij gebruikt, dus testo/ deca/dboll is wel aan te raden.
            jack weet er wel wat meer vanaf.

gr. bruce

Comment

Even ter info: 2 iU schijnt voldoende te zijn vlak voor het slapen (veel ervaren gebreuikers op CEM hebben het over geen verschil tussen 2 en 4 iU per dag). Idd in combi met aas en evt insuline. Klinkt idd als een beknelling van de zenuw, even in de gaten houden. Succes voor de rest.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bruce @ Dec. 29 2003,20:26)]weet niet zo veel over gh. paar dingen. bijv. dat je het koel moet bewaren. als het eenmaal te warm is geweest is het waardeloos.
                maar: jintropin werkt maar 3 maanden. er mist een aminozuur (of een teveel) en dan werkt het niet meer, dus als jet het goed wilt doen, moet je het steeds 3 mnd. doen.
                goedkoop is in dit geval ook best wel duurkoop. jintropin is niet echt het je van het. (mar ja, de prijs is daar natuurlijk naar) dus verwacht niet hetzelfde als dure gh. daarentegen is het nog steeds prijzig natuurlijk. het is gezonder dan as. dat is een feit.
                gebruik je er wel as bij en evt. insuline? gh zal je niet echt veel van merken als je er geen as bij gebruikt, dus testo/ deca/dboll is wel aan te raden.
                jack weet er wel wat meer vanaf.

gr. bruce
                zou wel eens willen weten waar je deze informatie vandaan hebt en of het bewezen is dat jintropin maar 3 maanden werkt omdat er een amino mist??
                ik heb zelf de 10 i.u jintropin al laten testen en kwam als prima uit de bus!!
                het verschil met "dure" hgh is alleen dat de grondstoffen nog schoner moeten zijn volgens wetgeving.
                ben erg benieuwd naar je bron.

groet arie.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (bruce @ Dec. 29 2003,20:26)]maar: jintropin werkt maar 3 maanden. er mist een aminozuur (of een teveel) en dan werkt het niet meer, dus als jet het goed wilt doen, moet je het steeds 3 mnd. doen.
                  goedkoop is in dit geval ook best wel duurkoop.

Jintropin is niet echt het je van het. (mar ja, de prijs is daar natuurlijk naar) dus verwacht niet hetzelfde als dure gh. daarentegen is het nog steeds prijzig natuurlijk.
                  Ik zou ook graag willen weten waar je dit vandaan hebt Bruce want volgens mij klopt dit namelijk niet..

Ik ken zat mensen die heel erg goed gaan op Jintropin...is imo gewoon klasse spul..

D.W.
                  ***Geweld eindigt waar respect begint***
                  ____
                  Email:

Comment

hele goeie vriend van mijheef tmet jin. gekuurd, maar na 3 mnd. gebeurde er niks meer. na veel onderzoek kwam hij op professionalmuscle.com, waar hij constateerde dat er 2 soorten gh zijn. die met 191 amino zuren en met 192 aminozuren. (chain of amino acids).
                    die met 192 amino hebben er eigenlijk 1 teveel. daardoor werkt het na ong. 3 maanden niet meer. uiteraard wel na een ingelaste pauze (van weet ik hoe lang). ik heb even snel gekeken op die site en zag zo gauw alleen een post waar een heel verhaal in staat over de 191 en 192 aminos maar daar stond jintropin niet bij. maar missch. wel onder een andere naam. helaas weet ik er te weinig vanaf, omdat ik me er niet in heb verdiept, dus ken alleen de naam jintropin.

heb het ff nagevraagd: jintropin is R-HGH en die hebben 192 aminozuren.

Tuurlijk gaat men er goed op. dat hoor je mij niet zeggen, maar gebaseerd op dat (uitvoerige) onderzoek/ uitzoeken ga ik ervan uit dat het waar is.

Comment

de r staat voor recombinant.
                      en dat is alle hgh want recombinant wil zeggen dat het in het labaratorium is gemaakt.
                      dat verhaal van 192 aminos heb ik echt nergens gelezen en ik heb toch de laatste dagen uitvoerig gezocht op het net.
                      het enige wat op jouw verhaal lijkt is dat in 1985 er een bedrijf(genentech) was wat als eerste dacht hgh zelf te kunnen maken maar dat bleek niet zo want daar zaten in de hgh 190 aminos en dat was dus net niet genoeg.
                      eli lily was het eerste bedrijf wat het wel lukte om dus zelf rhgh te produceren.(bron;www.hghmexico.com/hghinfo.htm)

ik raad je aan om eens op www.google.com het woord jintropin in te toetsen en dan krijg je heel veel informatie over dat product.
                      ik heb niks anders dan positieve dingen gelezen en ik ben op diverse messageboards geweest(oa www.superiormuscle.com en getbig.com)
                      ook daar diverse threats over jintropin en niks anders dan goeds!

en zoals ik al eerder zei heb ik het al laten testen en dat was ook positief.

dus bruce,zoek nog even verder en je zal zien dat jintropin een goed aangeschreven hgh is.

train ze!!

Comment

Bruce zegt toch niet dat jintropin slecht is hij zegt alleen dat je na drie maanden kuren niks meer moet verwachten

stil growing

Comment

ja,en dat is dus gelul!!
                          zeker als moderator moet je niet van die vage info geven maar weten waarover je praat!!

Comment

ik zou wel graag willen dat je op je woorden let. als je het ergens niet mee eens bent houden we het gewoon netjes, ok?btw; ik heb erbij gezet dat ik er niet veel van weet.

missch. dat jack zijn bevindingen hier met ons wil delen?

Comment

geloof dat ik niet echt grof was maar als dit een forum is voor ouwe wijven moet je het zeggen en ben ik weer net zo snel weg als ik gekomen ben.
                              was hier al een tijdje niet geweest en begin nu weer te begrijpen waarom.
                              ten eerste vraag ik me af wat er gebeurt is met de moderator die WEL verstand van zaken had(mr curioso).
                              ten tweede vraag ik me af hoe kleine wannabee bodybuilders als snipke ,die geen verstand v zaken heeft,gewoon maar klakkeloos overnemen wat hun medemoderators schrijven en doen alsof ze weten waarover ze het hebben.
                              ik wou alleen maar wat extra info voor andere mensen verstrekken over jintropin omdat jullie blijkbaar geen verstand van zaken hebben!

doe leker wat je wil,voor mijn part delete je dit allemaal,heb het idee dat jullie wel zo kinderachtig zijn want mag hier niet eens schrijven dat ik iets gelul vind.
                              ach,ben blij dat we lekker politiek correct bezig zijn.
                              have lots of fun maar schrijf geen onzin meer en onderzoek eerst iets GOED voordat je iets vermeld op een messageboard waar je geen verstand van hebt!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X