Help

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help

Hey party people, ik heb nu bijna alle forums doorzocht maar ik kan geen antwoorden op mijn vragen vinden.
    Ik heb al een paar keer een kuurtje genomen en ben van 67 met 10% naar 102 8% gegaan in zes jaar. Met een piek van een vochtige 113 kg. Heb alleen veel te veel gespoten en nooit na gekuurd. Deed soms 6 maand achter elkaar 2 sust en wat deca spuiten en dan met pieken wat meer. Nu ben ik serieus met voeding begonnen en wil ik ook fatsoenlijk gaan kuren. Me ballen zijn teveel gekrompen, haar op me rug en acne littekens.
    Ik wil weten wat goed is om in kuurtjes van 12 weken op en 12 af te gebruiken. Test en deca combi of tabletten. Winstrol? Ik heb gelukkig een redelijke leverancier die overal aan kan komen, helaas alleen niet voor weinig en ook niet altijd echt..

Ik koppel hieraan vast wat ik ongeveer eet op een dag en wat ik train en wat ik ongeveer aan kuur heb gebruikt.
    please some advise!!!

Ten eerste zou ik van leverancier veranderen wanneer je zelf al weet dat hij fake verkoopt zou je moeten stoppen je weet nooit wat je juist spuit dan.Test- deca- sust zijn allemaal kuurtjes die je kan doen voor 12 weken , maar als ik van u was zou ik de eerste maanden niet aan kuren denken maar eerst eens beginnen met nolvadex zodat alles terug in zijn plooi valt.
    stil growing

Comment

Ga als de donder ns aan de nolva/clomid + HCG zitten. Om te redden wat er nog te redden valt. Neem dit dan voor enkele maanden. Neem ns een jaar rust. Ga in die periode je voeding op pijl brengen en laat je lichaam rusten.

Mocht je toch perse willen kuren zou ik zowieso niet gaan voor DECA. Dit is omdat deca erg onderdrukt. Iets wat jouw lichaam nu niet aankan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X