Tips 1e kuur!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tips 1e kuur!!

Dames, heren..

ben hier nu al maanden aan het neuzen en op andere forums om info op te doen voor mijn 1e kuur....

Nog effies kort the stats:

leeftijd: 26
    lengte:1.71m
    Gewicht: 75-81 kg
    Vet: 8.5-13 %
    Nu:77.5 kilo /11% vet
    Trainingservaring: 9 jaar
    Eten: al 4 jaar goed
    Training: 4 jaar goed (periodiserend)
    Supplementen:alles wel geprobeerd!! nu: creatine/whey/Vit C/Lijnzaad etc.
    probleem: natuurlijke max bereikt.
    Banken: 125 kg
    Squat: 160kg

DOEL: 80kg vetperc: 8 % > Dus 5 a 6 kilo droge massa ooit!!, maar  4kg echte droge massa ( =gewicht - vetmassa)zou al mooi zijn.
    Deze massa moet met deze kuur er volgend jaar nog zitten!!
    Wil geen extreme dingen.
    BEACHBOY LOOK!! geen bodybuilder!! wil er atletisch uit blijven zien...Foto's heb ik ooit hier al eens gepost!!

Heb zelf al mijn ideeen, ook van hier maar vnl ook van mensen in de praktijk.

Kom maar op met de tips!!  

Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Het is je eigen keuze, maar mijn advies is om naturel te blijven. Helemaal omdat je een beach boy look wilt hebben, dat is naturel wel te behalen...

Als je dan toch gaat kuren zou ik er echt goed over nadenken, zodat je geen spijt krijgt.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

adh van je verhaal kan ik alleen maar winstrol-primo adviseren, wat inhoud eod prikken met dun naaldje en 1x per week dure primo. das de enig optie om normaal beetje droog aan te komen zonder bbuilder te lijken.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik sluit me eerder aan bij keepitreal, als je voor een beachboy look wil gaan deze is zonder as zeker haalbaar, ik had al gedacht dat je na 9 jaar trainen deze toch al zou bereikt hebben. ik ken jongens die nog geen 9 jaar trainen misschien de helft en al zo met beay watch kunnen meedoen.
        stil growing

Comment

Je zou ook evt een kuurtje equipose + winstrol doen.

Comment

Als je zeker weet dat je een kuurtje wil doen, zou ik beginnen met 2 cocktails per week (deca en sustanon).
            Eitwitten verhogen en naar 2000 mg vitame c per dag gaan.
            Succes

Comment

en intussen weet mark het ook niet meer.
              deca-sust. is geen optie omdat hij er niet als bbuilder uit wil zien. na 3 wkn kan iedereen al zien dat je gebruikt, dus dat noem ik bbuilder.
              uiteraard hebben keep it real en snipke gelijk dat het best zonder as kan, maar als je as wil gebruiken, dan staat mijn advies er iig.

gr. bruce

Comment

Ik zou het gezien je doelen zeker nog eens goed overwegen Marc, of je wel zeker weten wilt kuren...

Mocht je dat echt willen doen is de optie die Bruce noemt in mijn ogen verreweg de beste!

Comment

Dames, heren,

bedankt voor de tips, echter mijn doelstellingen heb ik neergezet en echt zonder AS kom ik daar niet!! Natural is echt alles er wel uitgehaald...

hmpffff ik hou jullie op de hoogte!!
                  Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (snipke @ Jan. 01 2004,13:45)]ik sluit me eerder aan bij keepitreal, als je voor een beachboy look wil gaan deze is zonder as zeker haalbaar, ik had al gedacht dat je na 9 jaar trainen deze toch al zou bereikt hebben. ik ken jongens die nog geen 9 jaar trainen misschien de helft en al zo met beay watch kunnen meedoen.
                    Dit heeft meer met aanleg (genetisch) te maken dan met aantal jaren training etc. bro..sommige gasten zijn natural groter dan anderen met 20 zware kuren ooit zullen zijn..

D.W.
                    ***Geweld eindigt waar respect begint***
                    ____
                    Email:

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (dutch windmill @ Jan. 12 2004,17:02)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (snipke @ Jan. 01 2004,13:45)]ik sluit me eerder aan bij keepitreal, als je voor een beachboy look wil gaan deze is zonder as zeker haalbaar, ik had al gedacht dat je na 9 jaar trainen deze toch al zou bereikt hebben. ik ken jongens die nog geen 9 jaar trainen misschien de helft en al zo met beay watch kunnen meedoen.
                      Dit heeft meer met aanleg (genetisch) te maken dan met aantal jaren training etc. bro..sommige gasten zijn natural groter dan anderen met 20 zware kuren ooit zullen zijn..

D.W.
                      ja. grrrr. ik ken zo iemand. daar kom je (bijv. qua armen) met kuren niet voorbij. ik wou dat ik zo was.

Comment

ik werk in huis van bewaring en over het algemeen is het toch meer buitenlanders wat er zit en dan vooral negers maar wat die gasten voor een fysiek hebben de meeste dan is niet te geloven. ze trainen zowat niet en zijn kurkdroog en aardig massief. En soms zijn er dan die wel echt serieus trainen en daar kan ik wel tegen op kuren maar dan nog ga ik het niet redden.
                        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Soms lijken negers ook gespierder omdat ze een donkere huidskleur hebben. Ik weet niet of het bij jullie zo is, maar als er weer een zonweek achter de rug is en ik ben wat gekleurder, dan oog ik altijd gespierder. Dus denk dat het ook vaak wel zo lijkt.

Maar heb ook vernomen dat ze wel gemiddeld gespierder zijn, maar dat zal toch ook weer niet zo erg zijn??
                          I live to end the game

Comment

Ben ik t mee eens, ik train wta meer dan 1,5 jr en let het laatste jr ontzettend op mn voeding, veel kip,vis,biefstuk,eieren etc. en de nodige supplementen (whey,aminotabs,creatine,vanadyl). Ook genoeg koolhydraten om mn spieren niet te benadelen door t vele trainen.
                            Ik kom ook erg moeilijk aan in gewicht, dus kan wel snappen om naar AS te grijpen. Ik begin binnenkort met kuurtje dbol afgebouwd met clomid om wat bij te komen.

Wil s zien wat het mij gaat brengen....
                            -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Leviathan @ Jan. 13 2004,20:19)]Ben ik t mee eens, ik train wta meer dan 1,5 jr en let het laatste jr ontzettend op mn voeding, veel kip,vis,biefstuk,eieren etc. en de nodige supplementen (whey,aminotabs,creatine,vanadyl). Ook genoeg koolhydraten om mn spieren niet te benadelen door t vele trainen.
                              Ik kom ook erg moeilijk aan in gewicht, dus kan wel snappen om naar AS te grijpen. Ik begin binnenkort met kuurtje dbol afgebouwd met clomid om wat bij te komen.

Wil s zien wat het mij gaat brengen....
                              Hoeveel ben je aangekomen dan in die 1,5jaar.
                              En je zit nog lang niet op je max.
                              Wat je nu wint zonder a.s. is wel echte kwaliteits massa als ik jou was zou ik daar langer van profiteren.

Grtz..
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X