Nolvadex vervroegen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nolvadex vervroegen

ben net klaar met m'n laatste injectie sustanon, wil volgende week gaan nakuren met nolvadex, maar begin m'n tepels nu wel aardig te voelen. Ben ook met Hcg bezig wat misschien ook mede de oorzaak hiervan is.
    Lijkt het jullie verstandig een weekje eerder te gaan nakuren met nolvadex?

niet nakuren nog. wel nolvadex gebruiken om het tegen te gaan. dit betekent dus dat je wat nolva moet bij halen. als je nu nakuurt, ben je klaar met nakuren en dan pas is alles uitgewerkt en verlies je je gains.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Dan begin ik nu met nolvadex (40) om het tegen te gaan, maar stel dat ik het de hele week al blijf voelen, kan ik toch net zo goed meteen door gaan met nolvadex wat ik zal gebruiken met de nakuur.

Ik had tijdens de kuur btw ook proviron, zou toch ook helpen tegen gyno?

Comment

ligt er maar aan hoeveel sust. je gebruikt hebt en hoe gevoelig je bent voor gyno. proviron kan dr voor gebruikt worden, maar meestal is het nolva of arimidex.
        heb je geen pukkels gekregen van de proviron?

van mij mag je je nakuur erachteraan doen ja. als je nu eerst 3 weken nolva gebruikt voor je gyno. maar: je moet het niet langer gebruiken dan nodig. als het weggaat moet je stoppen met je nolva en pas 21 dagen na je laatste injectie beginnen met je nakuur. (7 dagen 40mg en 14 dagen 20mg)

Comment

ey thnx Bruce

Pukkels echt wel veel op m'n chest maar op m'n gezicht helemaal niks. Beetje vreemd, maar ja.

Ik dacht dat je nolvadex 4 weken moest kuren 2weken 40 dan 2 weken 20.

En die proviron hoef je er niet bij te nemen als je toch met nolva bezig bent

Comment

nee. ikzelf neem nooit meer proviron. had nooit pukkels, maar na 7 dagen 1 tab proviron te hebben gebruikt heb ik na 2,5 jaar nog wat pukkeltjes op schouder en nek.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X