Oxy's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oxy's

Ik weet eigenlijk niks over oxy's dus misschien stel ik nu wel een paar stomme vragen.
    Wat ik weet erover is dat ze worden genomen omdat je hier erg sterk van wordt.
    Bouw je er ook massa mee op of alleen kracht,en hou je dan veel vocht vast?
    Ik geloof ook dat er nooit langer dan 4a5 weken mee gekuurd wordt omdat je je helemaal vol moet stoppen met eten en dat best zwaar is.
    En als je eens even wat extra kracht wilt opbouwen kan je dan alleen een kuurtje doen met oxy's?

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

oxy wordt idd gebruikt om sterk te worden. zelf heb ik het nog niet gebruikt.
    wat je overal wel leest is dat iedereen zijn massawinst weer verliest. zeker na oxy alone kuur. je gaat heel veel vocht vasthouden en je bloeddruk vliegt omhoog. of de kracht achteraf wel blijft heb ik eigenlijk weinig gelezen. iedereen heeft het over de massa winst en- verlies.

omdat oxy erg belastend is, is het idd verstandig niet te lang ermee te kuren. overigens is dat met alle orals. dit is niet om het eten, maar puur om de schadelijkheid van de oxy zelf.

als je vraagt kan je alleen kuurtje met oxy doen? ja dat kan. maar is het verstandig? ik denk van niet.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

nu misschien nog een domme vraag maar wat kan je dan het beste stacken met oxy's of kan je deze in alle kuren opnemen zolang er geen andere orals bij zijn.
      stil growing

Comment

Als ik het verhaal zo hoor van bruce denk ik met iets wat niet te veel vocht vast houd,anders wordt je helemaal een vocht bom.
        Ik ben wel erg benieuwd of je de kracht winst behoud anders schiet je er zo te horen niet erg veel mee op.
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik denk wel dat de krachtwinst zal blijvend zijn , misschien met een kleine terugval anders zou het een as zijn zonder blijvend verschil, weggegooid geld dus
          stil growing

Comment

voor zover ik weet kan je het overal mee stacken. (liever geen orals dan)

Comment

Morgen ga ik beginnen met oxy's dus ik zal jullie op de hoogte houden. Het valt goed te stacken met Primo. Daarnaast neem ik nog sustanon erbij. Dit ga ik 4 weken doen, kijken naar de resultaten en dan een en ander bijstellen.
              Ik verwacht in ieder geval een grote krachttoename.

Comment

mooi kuurtje. wel kort, of ga je em later wijzigen? de primo-testo kan je gwoon doorgaan tot 10 of 12 wkn.

Comment

De eerste 4 weken worden oxy's en primo (schijnt goede combinatie te zijn, primo gaat aromatiserende werking van oxy's tegen). Vanaf week 3 had ik parabolan staan (is waarschijnlijk vals, dus gaat de prullebak in), wordt nu sustanon in combinatie met winstrol tot en met week 10.
                  De meeste winst pak ik meestal in week 3 tot en met 6.

Groet

Comment

keep us posted!!

(heb nog niet in kuren sectie gekeken, maar daar moet jem zeker bijhouden).

gr. bruce

Comment

Oxy's is een van de meest levertoxische as, hij wordt met name gebruikt voor krachtoename en massa winst.
                      In cijfers ongeveer een 8 voor kracht en 7 voor massa.

Vocht vasthouden gebeurt wel maar is per persoon verschillend en ook afhankelijk van welk merk de oxy is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X