Undestor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Undestor

Graag zou ik meer info willen over Undestor (Testosteron):

Hoelang traceerbaar bij dopingcontroles?

Ervaring van gebruikers van dit middel?

In combinatie met groeihormoon?

Alvast Bedankt.

is undestor een merk? of is het gwoon testosteron?
    en welke? propionaat, enanthate of cypionate?
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Volgens mij is het de naam waaronder het verkrijgbaar is, meer weet ik niet zodoende mijn oproep.
      Groet

Comment

het is idd soort testo. van organon. maar verder weet ik er niks van. ga er maar vanuit dat het wel detecteerbaar is. zeker als het van officiele firma als organon komt.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Undestor zijn testocapsules.
          beter bekent als andriol.
          zijn capsules van 40mg en dat kan je dus gebruiken als je geen testo wil spuiten.

greetz

Comment

Hebben deze hetzelfde effect als inject ariekanarie en wat met de lever en prijs/kwaliteit

grtz
            stil growing

Comment

Andriol is voor de echte gebruiker niet echt een optie.
              Je moet er teveel van nemen om er echt een goed effect van te krijgen.
              Injecteren is absoluut beter en heeft meer resultaat.
              Iemand die nog nooit gekuurt heeft kan er best een leuk resultaat mee behalen maar ook dan geld; je moet toch al gauw 240-280 mg per dag van nemen om een echte boost te krijgen.
              Het schijnt niet echt heel zwaar voor je lever te zijn als je je aan deze doses houd.
              Je moet het ook goed over een dag verdelen omdat het maar 8 uur werkt.

Hoop dat je wat aan deze info hebt,wil je nog meer weten dan moet je even naar anabolicreview.com gaan en dan kijken bij Andriol.

Ciao.

Comment

En wat prijs/kwaliteit verhouding betreft;het is vrij duur omdat je er best veel van moet nemen.
                De een zal er minder voor moeten betalen dan de ander maar vergeleken met injectable testo is het erg prijzig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X