Anabolen uit thailand

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anabolen uit thailand

ik ga binnenkort naar Thailand en heb gehoord dat je er heel goedkoop allerhande spullen zo bij de apotheek kunt kopen. heeft iemand hier ervaring mee (en dan met name van het opsturen naar Nederland: lukt dat enz enz...)

thx!

Ga je met een georganiseerde reis of pak je gewoon het vliegtuig?
    Als je een georganiseerde reis hebdan kan je het gewoon aan je reisleiding vragen die gasten kijken nergens van op tenminste bij mij niet ze vroegen toen we daar gingen stappen gelijk of we iets moesten hebben uit de apotheek... je kan daar ook amphetamine in de apotheek kopen.
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

reisleiding? stop gewoon in je bagage dan. waarom meer mensen laten weten dan nodig?

opsturen kan onderschept worden dus er is risico dat het onderschept kan worden.

zelf zou ik nooit in thailand zelf gaan kopen zonder enige ervaring/ inzicht in de zaken daar. voort zelfde geld smeren ze je zooi aan waar je je leven lang spijt van hebt.

uiteraard als je goeie spullen kan krijgen en het lukt allemaal......
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Je kan in thailand gewoon heel de apotheek leegkopen alles is legaal en goed (alleen de taal is niet echt makkelijk ) vandaar aan de reisleiding vragen en als je word gepakt in Nederland bij de douane krijg je een berg ellende.... er word veel namaak rolexen en kleding vanuir thailand meegenomen en daar zijn ze bij de douane erg geil op
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

jah... kijk dan zoeken ze je bagage natuurlijk meer door dan als je uit griekenland komt zeker. hm... dan toch maar opsturen?

ennuh... cursus (specifiek) thais.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Gewoon de merknaam opschrijven kunnen ze vergelijken

Comment

Check ff op www.bodypage.nl
              daar staat n artikel over hoe je het best AS vanuit het buitenland naar nederland krijgt. In elk geval niet zelf meenemen in je bagage...kan je vakantie met wat jaartjes verlengen.

Gr Lev.
              -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Leviathan @ Jan. 10 2004,13:07)]Check ff op www.bodypage.nl
                daar staat n artikel over hoe je het best AS vanuit het buitenland naar nederland krijgt. In elk geval niet zelf meenemen in je bagage...kan je vakantie met wat jaartjes verlengen.

Gr Lev.
                Waar kan dat ongeveer vinden dan?

Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Lees het volgend maar ff goed door...principe blijft hetzelfde voor Thailand.

http://www.bodypage.nl/turkye.htm

Comment

werkt niet, je post met de goodies komt niet aan.....

Comment

Ik heb s via n site AS besteld en dat is via airmail vanuit engeland gewoon aangekomen, de 2e keer was vanuit Italie,ook airmail.

Denk kwestie van mzzl hebben....maat van me w8 na n half jr nog steeds op zn post.

Comment

Posten is geen probleem...

ik heb zelf al uit griekenland, Turkijen en indonesia dingen gepost, en dat was geen probleem.
                        Je kan het beste vrachtmail doen ipv. air mail (minder controle) en geen aangetekende post!!!!
                         en alles natuurlijk in een padded envelop doen (dit zijn die eveloppen met van die luchtkussentjes aan de binnenkant). zorg dat het pakketje lichter is als 5 kg. en als ze vragen wat er in zit gewoon zeggen dat het boeken zijn of iets dergelijks.
                        als je ampullen wilt versturen kun je het beste een doosje nemen van het formaat boek, en die vullen met de amp. zonder het doosje dat er normaal omheen zit. goed de amp. aanschudden en dat het restant opvullen met watten zodat je niks hoort""rinkelen" dit doosje doe je weer in een iets groter doosje met watten en dit in de envelop met luchtkussentjes en dan opsturen.(kun je het beste allemaal uit NL mee nemen)  Altijd gewone post kiezen!!!!
                        het mooiste is om het pakketje zo groot te maken dat het nog net door je brievenbus past want dan hoef je het ook niet op te halen bij het postkantoor (scheelt weer risico). Als je meer mee wilt nemen gewoon meer pakjes versturen (niet allemaal te gelijk, maar om de dag).
                        post word gescanned tegenwoordig en amp en pillen vallen niet op voor zo'n apparaat. hoden ruiken het ook niet want die zijn niet getraind op AS dus daar hoef je ook geen zorgen over te maken.

Een maatje van mij werkt als methode ontwikkelaar de afd. beveiliging van TPG post, en heeft mij verteld dat dit veruit de beste manier is om te posten.
                        En idd, tot nu toe is alles aan gekomen.
                        en het scheelt je geld en je weet in idd geval dat je spullen echt zijn (behalve als het uit turkijen komt, want ik heb nu sust 250 waar ik niet helemaal van overtuigd ben of deze echt is, maar dat terzijde. ps je mag ff checken en het me laten weten als je ervaring heb met deze amp. http://www.bodynet.nl/cgi-bin....;t=2450 en laat het dan hier ff weten aub http://www.bodynet.nl/cgi-bin....;t=2451 )

alvast een hele fijne vakantie toe gewenst en laat het ff weten als het gelukt is en wat je gehaalt hebt.  

Groetjes WLM  [B]
                        Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

he super, bedankt voor de info, ga ik mee aan de slag, en met de vakantie zal het wel lukken (kan alleen niet trainen, maar goed, twee weken rust is ook niet slecht voor een keer)

Comment

griekenland en andere europese landen werkt het zo wel inderdaad, maar niet met veel landen uit het verre oosten. Tijdens mijn laatste thailand vakantie ook weer geprobeerd als hierboven staat maar niets aangekomen.......

Comment

Mijn spullen uit Indonesië kwamen anders gewoon aan (alle 5) en dat is toch ook Azië dacht ik zo, en de controlles verschillen niet want turkijen hoort ook niet bij de EU dus het maakt niets uit.

@ john: mischien heb je het verkeerde adres gebruikt, aangetekende post gedaan of airmail??? want dan lukt het ook niet....

Als je je spullen verstuurd op de manier die ik heb beschreven, kunnen ze het alleen maar ontdekken via één methode, namelijk: steeksproefgewijs... en dat doen ze bijna niet in NL, omdat dat te veel tijd kost. En zo als velen van jullie weten: tijd is geld!!! en het is dus niet rendabel, en wordt dus zo min mogelijk gebruikt....

nogmaals succes....

groetjes -=WLM=-  
                              Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X