Aantal vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aantal vragen

Ik ben nog niet zo lang op dit forum vandaar een aantal vragen:
    * Wat bedoelen jullie met GS?
    * Hoe kom ik aan het boek Anabolic 2004?
    * Waar kan ik a.s. laten testen?
    Necedo misschien.

Alvast bedankt voor reacties

merknaam
    GENERIC SUPPLEMENTS

Comment

Thanks voor antwoord.
      Waar ik vandaan kom kent niemand het.
      Nee, ik kom niet uit Staphorst.

Nog een vraagje:
      Tren = trenbolone?
      Wat is T3?

Wederom bedankt.

Groet.

Comment

dit is t3

Cytomel T3

Dit product komt meestal voor in potjes van 100 tabletten van 25 mcg per stuk. Het is verkrijgbaar in een grote variëteit van verpakkingen en doses variërend van 5-100 mcg per tablet. Cytomel is geen anabool/androgeen steroïde, maar een schildklierhormoon. Het bevat als werkende stof het synthetisch vervaardigde Liothyronin natrium, dat op de natuurlijke schildklierhormoon L-Trijodthyronin (L-T3) lijkt. De schildklier van een gezond mens produceert gewoonlijk 2 hormonen. Op de eerste plaats is dit het bekende L-Thyroxin (L-T4) en het zo-even genoemde L-T3. Omdat Cytomel het synthetische equivalent van de laatste hormoon is, bewerkstelligt het in het lichaam dezelfde processen als wanneer de schildklier daarvan meer zou produceren. Het interessante hierbij is, dat L-T3 het duidelijk sterkste en werkingsvollere van deze beide hormonen is. L-T3 bewees zich in experimentele en klinische onderzoekingen tegenover L-T4 door een 4-5 maal sterkere biologische activiteit en door een snelle werkingsintrede als duidelijk superieur. Medisch wordt Cytomel bij een te lage functionering van de schildklier (hypothyreose) ingezet. De daaraan verbonden begeleidingsverschijnselen zijn o.a. vetzucht, stofwisselings-problemen en moeheid. Bodybuilders profiteren van deze eigenschappen en brengen met het innemen van Cytomel hun stofwisseling op gang, wat tot een snellere omzetting van koolhydraten, proteïnen en vetten leidt. Het voornaamste oogmerk ligt bij bodybuilders natuurlijk in een verhoogde lipolyse, d.w.z. in een snellere vetverbranding. Vooral wedstrijdbodybuilders gebruiken Cytomel in de weken voor een wedstrijd, omdat het hen helpt een extreem laag vetgehalte te krijgen, zonder tegelijkertijd een hongerdieet te moeten houden. Atleten die Cytomel in een geringe dosering innemen, praten over een verbeterde werking van de tegelijkertijd toegediende steroïde, welke hoogstwaarschijnlijk op de snellere omzetting van proteïnen terug te voeren is.

Nog tot voor kort werd Cytomel door bodybuilders en vooral ook door bodybuildsters,vaak gedurende meerdere maanden dagelijks ingenomen, om het hele jaar door “hard”te blijven en goed in vorm te zijn. Gelooft u ons, sommige bodybuilders, die in de bodybuildingbladen staan afgebeeld, en een hard en gedefinieerd uiterlijk hebben, voeden zich voor een groot deel met Fast food en strijken dit met Cytomel glad. De overgestimuleerde schildklier verbrandt vet als een hoogoven. Nu gebruiken atleten in plaats van Cytomel het steeds populairder wordende Clenbuterol. Wie deze beide preparaten met elkaar combineert, zal een enorme vetverbranding bereiken. Als u weer eens leest dat deze of gene profbodybuilder zelfs kort voor de wedstrijd nog dagelijks 4000 calorieën tot zich neemt, dan weet u nu waaraan dat ligt.

Wat de dosering betreft, dient men voorzichtig te werk te gaan, omdat het bij Cytomel om een zeer sterk en snelwerkend schildklierhormoon gaat. Heel belangrijk is het, dat wordt begonnen met een lage dosering, die na verloop van meerdere dagen langzaam en gelijkmatig wordt verhoogd. De meeste atleten beginnen met een 25 mcg tablet per dag en voeren de dosering om de 3 á 4 dagen op met één tablet( 25 mcg). Een hogere dosering dan 100 mcg/dag is niet vereist en ook niet gewenst. Het is aanbevelenswaardig de dagdosis niet in één keer te nemen, maar in drie aparte doses te verdelen, omdat zo de verdraagzaamheid wordt verbeterd. Verder moet men er op letten, Cytomel niet langer dan 6 weken in te nemen, met een aansluitende, minstens twee maanden durende, onderbreking. Wie Cytomel in hoge doseringen gedurende lange tijd inneemt, loopt gevaar, ziek te worden door een blijvend onderfunctioneren van de schildklier. Dit kan tot gevolg hebben, dat de atleet gedwongen is, voor de rest van zijn leven een schildkliermedicament in te nemen. Nochtans dient de dosering tegen het eind van het innemen teruggebracht te worden, d.w.z. het aantal tabletten moet langzaam en gelijkmatig gereduceerd worden en mag niet abrupt afgebroken worden. Wie van plan is Cytomel te gaan gebruiken, dient van te voren een arts te consulteren, om er zeker van te zijn, dat er geen schildklieroverfunctionering aanwezig is.

hoop dat je de wijzer van wordt

Comment

en trenbolone was oorspronkelijk finaplix. je kon/ kan (amerika) dat in kits krijgen. is voor de dierenfokkerij.

nu wordt het als trenbolone verkocht. is een erg sterke anabool, die zeker niet als eerste kuur wordt aangeraden. is namelijk agressiever dan testosteron. daarnaast meer bijwerkingen. bovendien vaak prikken, dus echt afrader voor de beginnende recreatieve bodybuilder.

GS: zoals gezegd generics supplements. is ondergronds WESTEUROPEES  laboratorium, dat anabolen speciaal voor bodybuilders ontwikkeld. dit ivm doses van originele merken, dat je erg veel moet prikken, maar ook omdat er zoveel fake op de markt is. onder het motto: VAN BODYBUILDERS VOOR BODYBUILDERS. daarnaast ligt de prijs van GS onder de prijs van de officiele merken.

het testen van je anabolen.... sjah... heb ik geen ervaring mee. heb 100% vertrouwen in mijn leverancier. dan is het namelijk al getest etc.

oeps; ja, tren is trenbolone.
          had je vraag te snel gelezen. lol.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Knap stukje Do en Bruce, als ik van elke anabool zo een stukje kon lezen kon ik erover meepraten

grtz
            stil growing

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (bruce @ Jan. 09 2004,11:04)]en trenbolone was oorspronkelijk finaplix. je kon/ kan (amerika) dat in kits krijgen. is voor de dierenfokkerij.

nu wordt het als trenbolone verkocht. is een erg sterke anabool, die zeker niet als eerste kuur wordt aangeraden. is namelijk agressiever dan testosteron. daarnaast meer bijwerkingen. bovendien vaak prikken, dus echt afrader voor de beginnende recreatieve bodybuilder.

GS: zoals gezegd generics supplements. is ondergronds WESTEUROPEES laboratorium, dat anabolen speciaal voor bodybuilders ontwikkeld. dit ivm doses van originele merken, dat je erg veel moet prikken, maar ook omdat er zoveel fake op de markt is. onder het motto: VAN BODYBUILDERS VOOR BODYBUILDERS. daarnaast ligt de prijs van GS onder de prijs van de officiele merken.

het testen van je anabolen.... sjah... heb ik geen ervaring mee. heb 100% vertrouwen in mijn leverancier. dan is het namelijk al getest etc.

oeps; ja, tren is trenbolone.
              had je vraag te snel gelezen. lol.
              Bruce : GS: zoals gezegd generics supplements. is ondergronds (edited by bruce) laboratorium,

moet zijn :

GS: zoals gezegd generics supplements. is ondergronds WEST-EUROPEES laboratorium, tenminste zo staat in interview met ze..

P.S.

onder wat voor grond zouden ze zitten?? kleigrond of zandgrond?  

grapjas van een bruce, blijf us ff uit mijn post uit ja, anders ben ik genoodzaakt je wat aan te doen. (of uit, hahahah)

Comment

DAT ZEG IK TOCH.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X