Groeihormoontjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groeihormoontjes

Goeiedag dames en heren. Ik heb jullie advies opgevolgt en zit nu aan de hcg en clomid. Toen ik dit bestelde ben ik tegen 10 pakjes groeihormoon aangelopen. Het merk is GenSci, jintropin 101 IU. Ik heb per pakje 100 euro betaald, weten jullie of dit te duur is??? ik wil het van de zomer gaan gebruiken. Weet iemand een goede site over het hoe en wat en waar enzo!!
    Alvast bedankt. PS vanaf volgende week ga ik jullie echt lastig vallen. Dan heb ik mijn eigen computer...

is net een stuk over geschreven moet je daar effe naa rkijken
    http://www.bodynet.nl/cgi-bin....;t=2365
    hier de link
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

hoeveel iu zit er in een pakje. en hoe ben je er tegenaan gelopen? gh moet je namelijk niet tegenaanlopen en dan gaan gebruiken daar moet veel studie en overleg aan vooraf gaan.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Staat 101 IU op t pakje, je hebt m ook van 54 IU, niet tegen aan gelopen, heb een nieuwe connectie aangeboord, van verweggiestan. Maar ist noe dier of nie? om het is op ze zeeuws te zeggen.

Comment

Er is pas een grote partij fake hgh van jintropin op de markt gekomen en kan je vertellen dat jintropin zeer zeker geen kits met 101 of 54 eenheden op de markt brengt.

Bovendien is de prijs van 100 euro niet mogelijk voor 101 echte IU.

Comment

helemaal mee eens!!!

101 of 54 is al een rare hoeveelheid om in 1 kit te doen dus zou het eerst laten testen(je hebt het al gekocht,geloof ik?) en anders kijken of je het terug kan geven aan je dealer!

greetz

Comment

de prijs lijkt wel erg weinig ja, bijna voor niets..
              Heb je het gekoeld aangeleverd gekregen, bewaar je het wel gekoeld? En laten testen... Als het echt is heb je zeker dikke mazzel, maar het lijkt me stug..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X