Combi zambon/gs (winstrol)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Combi zambon/gs (winstrol)

Wil in de toekomst een winstrol only kuur doen
    en dacht eraan om een combi tussen Zambon en GS te maken.

Dit om te profiteren van de extra stof in Zambon die het produkt beter op laat nemen.

Stel dat ik 30 mg GS pak en 10 mg Zambon is dit dan de moeite waard?

Vind Zambon vrij kostbaar.

En wat is het beste inname schema?
    Iemand adviseerde mij om de 3 uur.
    Maar het meest praktisch lijkt mij gewoon in 4 dosisen, waarvan alle Zambon in 1 keer.
    bv 8.00 - 12.00 - 19.30 - 00.00
    En slik dit het beste tijdens of na het eten?

winstrol heeft redelijk lange halvewaarde tijd. zelf zou ik ze verdelen over de dag, maar niet kijken naar een uur meer of minder. missch. is verdelen niet eens nodig.

uiteraard kan je ze combineren. heb ik ook aan zitten denken, mar ga toch weer inject doen. ik weet niet of je kan profiteren van het zambon ingredient, want missch. is dat afgepast op de dosis winny die er in een tab zit.

idd kostbare investering. als je toch wilt mixen,.... mij werd aangeraden dan iig 20mg zambon te nemen. (dus nog een dure grap)
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

9 uur om precies te zijn..
      Denk niet dat het veel uitmaakt of je de tabs voor of na eten inneemt, het komt toch in je bloed terecht. En of dat nou wat eerder of wat later is zal niet tot enorm weinig uitmaken lijkt mij....
      I live to end the game

Comment

Zou de tabs niet verdelen alles in 1x innemen. Waarom? omdat je winstrol only neemt wil je zoveel mogelijk winstrol binnen krijgen zonder last te hebben van al te veel afbraak door lever. Als je het erg gaat verdelen zal je % minder overhouden door steeds afbraak.

Na het eten innemen. Waarom? omdat sommige mensen last van hun buik krijgen bij inname op lege maag.

Zelf ga ik ook combi GS/Zambon nemen in komende kuur. Ik neem dan 20/14mg elke dag.

Of dat van jou de moeite waard is? Ik denk van wel, het spul voor betere opname zal waarschijnlijk GS ook ten goed komen.

Comment

of je de winny in een keer moet nemen, is mij nog niet bewezen. bij dboll is het bij de ene wel goed gegaan, bij de andere niet. (nou maakt het bij dboll natuurlijk wel een enorm verschil)

Melkman, zou het niet zo zijn dat het zambon hulpstofje is afgemeten op de hoeveelheid stanozolol per tablet? want dan gaat die theorie niet op.
          (is ook moeilijk te meten natuurlijk achteraf)
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Als het afgemeten is zal de winstrol van Zambon door de combinatie minder sterk zijn als normaal en de winstrol van GS zal sterker worden.Dat spul om te versterken van zambon wordt dan verdeeld over de totale hoeveelheid winstrol.
            Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.

Misschien werkt het niet maar denk dat de winstrol iig niet slechter zal gaan werken.

Comment

Als je alles in 1x inneemt, ga je dan niet schommelen?

Als je halfwaardetijd 9u is dan misschien in 2x?
              bvb 8.30 en 19.30.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X