Pgf2 prostaglandines

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pgf2 prostaglandines

Zijn er ook mensen die ervaring hebben hier mee,zoals ik dit allemaal lees is het toch iets wat iedereen wil Spiermassa opbouwen en plaatselijk vet vernietigen.
    Zou graag willen weten wat ik hier van verwachten moet.
    VR GR HERR
    Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hoor van gebruikers goede resultaten.

Op dit board http://pub126.ezboard.com/bdutchbodybuildingforum (Marcus) zitten een aantal aanhangers er van. Dus als je hier geen antwoord krijgt kan je daar eens rond neuzen.
    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Dacht dat bruce en jack het hebben gebruikt.

grtz

Comment

op genoemd board zit hercules. das de pgf2 goeroe. ik heb ut nog liggen. gebruik het niet meer.
        je moet erg tegen pijn kunnen om het te gebruiken. maar als je het kan..... plaatselijk je spieren opblazen (lijkt wel kramp, zo zeer) en dan aantal keren per dag. (is het beste). ik durf nog steeds niet te zeggen of het echt blijvend werkt. hercules van het board wat 3 net noemt weet wel alles.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Bedankt jongens.
          Het is dus niet echt een aanrader ?

Comment

als je een die hard bent kan ut.

Comment

hoihoi ik zit nu in week 4 van pgf2...injecteer elke dag in schouders biceps en triceps...elke keer een 1/2ml dus 3ml per dag...mn armen en schouders zijn duide;lijk groter geworden en stukken droger....kheb et spul vaker gebruikt en als je ermee stopt worden je armen wel weer wat kleiner maar ze blijven wel zo droog....na 2 weken merk je echt nix meer van de pijn... je meot er gewoon voor zorgen dat je niet meer dan 1ml per keer zet anders moet je als een gek naar de wc...groete

Comment

Het is dus alleen de eerste 2 weken dat het pijn doet.
                Maar verlies je ook weer veel massa naar de kuur of valt dat mee?
                Dat droger worden ,komt dat door dat er vet ook aangesproken word?

Comment

in mn armen doet et geen pijn meer...kheb et ook al eerder gebruikt voor oa IM in buik en dat bleef echter wel pijn doen...dat droger worden zal inderdaad komen omdat er vet verdwijnt...

Comment

Maar is de pijn echt ondragelijk of valt het enigzins mee?
                    Je injecteerd dus per spiergroep 1/2 ml
                    hoelang kun je kuren met PGF 2 gewoon 6/8 weken?
                    Dit zijn nog een paar vragen die ik verder niet op het net kan vinden,ben me een beetje aan het verdiepen in zoon kuur.
                    Wil namelijk in Maart weer met een kuur beginnen en dacht dat dit wel eens de moeite waard zal kunnen zijn.
                    VR GR HERR

Comment

dit is natuurlijk heel iets anders als andere stuff. ik betwijfel of het anabool genoemd wordt. volgens de goeroe kan je het geloof ik hele jaar door gebruiken. je moet echt ff op die link klikken. staat vet veel info over.

Comment

Heb even op de link gekeken en er zijn mij veel dingen duidelijk geworden,maar zit nog met een vraag :moet je in de spier injecteren of in het vet (om vet te verliezen)
                        dat is mij daar niet duidelijk geworden.
                        Oja wat betekend IM ? dat ben ik daar ook tegen gekomen(dacht dat het een typ fout was )
                        In iedergeval bedankt allemaal
                        VR GR HERR

Comment

IM betekent intra musculair dus in de spier injecteren
                          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

om je vet bijv. om je heupen te verliezen, moet je idd in je vet injecteren. maar voor de spiergroei (en evt. ook vet bji de spier) moet je IM dus idd intra musculair spuiten. en die voel je dus ook goed. het geeft zoooon pomp. das gwoon niet normaal meer. maar ja. trekt ook weer weg. ik heb een vermoeden dat mijn nek (trap.) wat gegroeid is erdoor, maar weet het niet zeker.

Comment

Bedankt jongens,tis mij nu helemaal duidelijk.
                              VR GR HERR

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X