Clomid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clomid

Ik heb al enkele jaren niet meer gekuurd maar zou misschien terug willen beginnen met het oog op wedstrijden , nu heb ik mijn hormonenspiegel laten controleren en hieruit blijkt dat deze net binnen het minimum ligt , is het verstandig om nu eerst clomid te gebruiken om eigen produktie op gang te brengen en dan nog eens controleren ... ?
    Vooralleer te beginnen met as + gh.

Hoe heb je je hormonenspiegel laten testen? Dat zou ik ook weleens willen laten doen.

Vreemd dat het net binnen het minimum ligt. Ik heb altijd begrepen dat door gewichttraining en gezonde voeding je hormomenspiegel (veel) hoger ligt dan het gemiddelde.

En de vraag die je stelt vroeg ik me ook al een tijdje af. Stel je gebruikt nolvadex/clomid om je eigen productie hoger te krijgen.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

missch. zou je het kunne nproberen, maar clomid is nakuur. als je jaren na je kuur nog op een minimum zit lijkt het mij dat er andere factoren meespelen. leeftijd/ eetgewoonten (om er een te noemen: eet geen drop)/ levensstijl, etc....

maarrree... als jij ut probeert, wete wij ook weer wat meer.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

mischien heb je hier wat aan.

www.avantlabs.com

dan naar online magazine op die page en klik op past issues

dan naar issue *6 clomid&nolvadex and test stimulations.

succes

Comment

lijkt mij zinloos om het te doen voor een kuur,omdat je dan je eigen testproduktie toch weer plat gooit.
          oldpride.nl

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (bruce @ Jan. 19 2004,17:48)]missch. zou je het kunne nproberen, maar clomid is nakuur. als je jaren na je kuur nog op een minimum zit lijkt het mij dat er andere factoren meespelen. leeftijd/ eetgewoonten (om er een te noemen: eet geen drop)/ levensstijl, etc....

maarrree... als jij ut probeert, wete wij ook weer wat meer.  
            ben het eens met bruce, er klopt iets niet als je jaren na je kuur op een heel laag pitje zit. Maar met clomid en nolva kan je misschien je systeem een doorstart geven.

Ik zou persoonlijk eerst een Post cycle therapie volgen, dus met HCG en nolva een week of 4 a 5 kuren.
            Daarna zou ik minimaal een maand of 2 wachten en dan meten wat het resultaat is geweest.

Comment

gege. maar lorenzo praat ook zeker geen poep. je moet het doen om je test. level op peil te krijgen, maar als je het doet om dan te gaan kuren, dan sluit ik me bij LOR. aan.

Comment

Ik heb hier ook wle eens over nagedacht maar als je een potje tribulus koopt van m-double zou dat ook je eigen productie verhogen.Wat dat is toch wat ze zeggen.
                Of is dit appels met peren vergelijken.

GRtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Tribulus schijnt niet te werken. Kijk maar op www.ergogenics.org

Het schijnt wel te helpen met je libido...

Comment

tribulus werkt wel. ik spreek uit eigen ervaring en medetrainings partners, die er baat bij hadden. dat was geen placebo. maar als je eenmaal flink as hebt gesnoept hoef je er niet veel van te verwachten.

tribulus stimuleert wel je eigen productie, maar als je klaar bent met gebruik, is dat ook over, dus het is zeker geen opstarter.

Comment

Hier staat dat tribulus niet werkt. Kijk ook even op de onderste links van dit document, daar staan nog wat artikelen over tribulus.

Hoe merkte jij en je medetrainingspartners dat tribulus werkte?

Comment

IK ZEG: UIT EIGEN ERVARING!!
                        als ik het zelf zie en meemaak, dan zijn die onderzoeken waardeloos voor mij.
                        mn maat, zn broer, een andere maat, ikzelf; duidelijk sterker worden door tribulus. dus het werkt gewoon. aju paraplu met dat onderzoek. ik heb nog niemand het zien gebruiken zonder resultaat. tenzij er nog een ander bestanddeel in verstopt zit wat het dan wel doet.

ik zeg ook: als je geen as hebt gebruikt. NU merk ik er niks meer van. maar niet voor niets heb ik nog een half potje staan. heb ik gekocht voor tussen mn kuren in. helaas werkte het niet meer. maar je denkt toch niet dat ik het voor niks gekocht heb?

Comment

Je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen. Het is alleen maar mooi dat het bij jou wel werkte

Toch zou ik niet zomaar aju paraplu tegen dat onderzoek zeggen. Hieruit is ook naar voren gekomen dat tribulus niet gezond is voor je lever. Er zijn zelfs bb bekend die er gyno van kregen.
                          Op ergogenics hebben ze altijd een open blik over bepaalde producten/kruiden e.d. maar het gebruik van tribulus raden ze af.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X