Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dit vind ik op google met betrekking op een mailtje welke een gast had gestuurd..
Dear Sir,
Referring to your e-mail dated 03.08.2011.
Pls to advised that .
1 ) batch no 7040 is real .
2 ) batch no 5032 is fake .
Shelf life of T.E 250 mg /1ml is 5 years .
W.B.REGARDS,
DR.M.HASHEM
M.D.
This was the email directly from Aburaihan. Some other companies might have different policies, but 100% real Aburaihan Test E will have shelf life of 5 years.
Ik zou geen risico lopen. Als je goeie UG hebt is de kwaliteit vergelijkbaar met echte HG. Maar vind maar is echte ECHTE HG. Je hebt veel fake waar niks in zit, of gewoon dikke namaak.
ik vraag me altijd af waarom mensen altijd zoeken naar echt of nep... je weet op de zwarte markt nooit echt goed wat je aangeboden krijgt wat er ook gezegd word, de fakes zijn tegenwoordig zo goed dat je ze vaak niet meer kan onderscheiden. Fake wil niet zeggen dat ze niet werken... Fake houd vaak in dat ze ondergedosseerd zijn, waar hoor je dat tegenwoordig niet....
als je op forums praat dan is 60% niet kloppend, mensen die lang in het vak meelopen weten vaak wel waar het over gaat.
ik vraag me altijd af waarom mensen altijd zoeken naar echt of nep... je weet op de zwarte markt nooit echt goed wat je aangeboden krijgt wat er ook gezegd word, de fakes zijn tegenwoordig zo goed dat je ze vaak niet meer kan onderscheiden. Fake wil niet zeggen dat ze niet werken... Fake houd vaak in dat ze ondergedosseerd zijn, waar hoor je dat tegenwoordig niet....
als je op forums praat dan is 60% niet kloppend, mensen die lang in het vak meelopen weten vaak wel waar het over gaat.
Geen anabolen is daarom altijd beter, je blijft er veel gezonder door en beter uitzien
Dat hangt er maar vanaf toch?
Mijn vader heeft zich een periode niet zo goed gevoelt en het bleek dat zijn test-gehalte te laag was.
Nu heeft hij trt en alles gaat weer zoals het moet gaan.
Ik zou geen risico lopen. Als je goeie UG hebt is de kwaliteit vergelijkbaar met echte HG. Maar vind maar is echte ECHTE HG. Je hebt veel fake waar niks in zit, of gewoon dikke namaak.
Ik blijf gewoon bij UG. Nog goedkoper ook.
Yeah man jij hebt er duidelijk verstand van ! Denk ook dat jij een hele goede leverancier hebt
het is toch onderhand wel bewezen dat je zonder anabolen een stuk gezonder leeft desalnietemin kan je er met anabolen wel heel goed uitzien.
alles heeft zijn voor en nadelen, je moet gewoon kijken naar wat je eigen doel is en hoe en wat je wilt bereiken.
roken is ook niet goed voor je en daar zul je op latere leeftijd ook genoeg van zien zoiets is het ook met a.s. maar ja voor sommige kan het niet gek genoeg die proppen er van alles in haha...
Yeah man jij hebt er duidelijk verstand van ! Denk ook dat jij een hele goede leverancier hebt
1ste deel kan ik me in vinden maar dat 2de ga ik niet zomaar mee akkoord !
Waarom zou je als AAS gebruiker er minder goed uitzien dan een natural ?
Plofkippen uitgezonderd
Meestal zie je het meteen, buiten propories, meestal een vies grote tricep omdat ze graag oefeningen doen waar ze niet moe van worden. Daarnaast zien ze er 9 van de 10 keer dikkig uit, met een beetje geluk zien ze er ripped uit met een laag vet percentage. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar je zult het vanzelf gaan zien als je wat langer traint. Wat ik hierboven beschrijf is natuurlijk de gemiddelde sportschoolganger die maar wat aankloot.
Meestal zie je het meteen, buiten propories, meestal een vies grote tricep omdat ze graag oefeningen doen waar ze niet moe van worden. Daarnaast zien ze er 9 van de 10 keer dikkig uit, met een beetje geluk zien ze er ripped uit met een laag vet percentage. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar je zult het vanzelf gaan zien als je wat langer traint. Wat ik hierboven beschrijf is natuurlijk de gemiddelde sportschoolganger die maar wat aankloot.
Dat klopt wel zo'n beetje. Een beetje dikkig ... ha ha haaa .... En benen trainen zij vaak nauwelijks. Hun krachtstats zijn ook niet echt indrukwekkend wanneer ik ze bezig zie.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
ik snap wat je bedoelt maar vind dat aas gebruikers te snel in een hoekje worden gedrukt!
niet iedere gebruiker wil die opgeblazen look!
heb zelf wel eens gebruikt maar ben zeker niet buiten proporties, dit mede omdat ik er niet de bouw voor heb maar ook omdat ik de keuze van materialen zo afstem dat ik er niet zo uit kom te zien!
Dat klopt wel zo'n beetje. Een beetje dikkig ... ha ha haaa .... En benen trainen zij vaak nauwelijks. Hun krachtstats zijn ook niet echt indrukwekkend wanneer ik ze bezig zie.
het staandaard beeld van een " anabooltje "
ik snap wat je bedoelt maar dit zijn toch echt de jongens die 2 maanden wat aankloten en die daarna zsm zo groot en sterk willen zijn en dus van die lekker bulk kuren gaan gebruiken en idd hun benen niet trainen!
voel me gewoon lichtelijk beledigd omdat dit soort jongens de slechte naam over aas afgeroepen hebben en waardoor andere mensen denken dat je gaat gebruiken je er ook meteen zo uit komt te zien!
btw je hebt ook oral kuren etc. ooit iemand daar enorm van zien zijn na 1 x?
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment