Deca, winstrol en primo stack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deca, winstrol en primo stack

Beste allemaal,

Ik zit met het volgende.

Binnen afzienbare tijd wil ik graag gaan beginnen met een ''goede'' kuur.
    Oktober vorig jaar heb ik Anavar only kuur gedaan, dit is aardig bevallen.
    Nu wil ik toch graag een wat uitgebreidere kuur gaan nemen.

Op het moment ben ik nog steeds veel info aan het opsnuiven, maar wilde toch ff wat vragen aan jullie.

Op mijn sportschool ben ik de laatste tijd samen aan het trainen.
    Deze beste man heeft al heel wat jaren ervaring met bodybuilding en ook met het gebruik van AAS.
    Het is een boom van een vent waar ik op het gebied van training erg veel van leer.

Nu hebben we ook gesproken over mijn eerste ''echte'' kuur.
    Aangezien ik nog steeds aan het cutten ben, heeft hij mij voorgesteld om het volgende te combineren.
    Er staan nog geen hoeveelheden bij, omdat we het daar nog niet concreet over gehad hebben.

Deca, winstrol en primo.

Aangezien hier de meeste altijd zeggen dat Test e in elke kuur als basis hoort te zitten, vroeg ik mij af hoe jullie over deze stack denken.
    I'm in transformation mode!!!!

Voor me gevoel vind ik Deca en Primo beetje dubbelop. Zou of het 1 of het andere doen en niet samen. Zou Deca dan vervangen met een Test-E. 12 weken Test-E en Primo. Dan kun je eventueel als kickstart nog die Winstrol gebruiken. Heb geen ervaring met Winstrol, maar als je voor massa en hardheid gaat zou ik eerder voor Anavar gaan. Wil je kracht dan DBol en die paar weken de vocht toename voor lief nemen.

Comment

Als je een uitgebreidere kuur wil kun je prima, het volgende doen

Winstrol 40 mg ed 1-4 weken
      Test E - 500 mg e5d 1-12 weken
      Deca 200 e5d 1-10 weken

na kuur nolva in vanaf week 14.

Standaard kuur, eventueel zou je dianabol ipv winstrol kunnen nemen. Geen anavar omdat je dat al gedaan hebt. Volgende keer kan het weer.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

bold op 250 is zo laag dat het weggegooid geld is. Zou net zoals bij de Primo altijd tussen de 400-600 blijven. Test-E er naast zou hij wel laag kunnen beginnen op 250.

Comment

Deca hoger dan de test-e dus?
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Tja...liever niet. Zoals het mij uitgelegd is moet de Test bijna altijd hoger staan dan de andere stof die je er bij zet. Dus dan heb je 500test, 400primo of deca. Als je 250 test neemt kun je de primo nog steeds hoog laten. Deze stof werkt ook als stand alone. Maar een deca zou je wel moeten verlagen, maar dan is de dosering zo laag dat ik me afvraag wat het nut er dan van is.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post

Deca 200 e5d 1-10 weken

Standaard kuur, eventueel zou je dianabol ipv winstrol kunnen nemen. Geen anavar omdat je dat al gedaan hebt. Volgende keer kan het weer.
              Maar de primo wil ik er juist in hebben vanwege het cutten.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Tja...liever niet. Zoals het mij uitgelegd is moet de Test bijna altijd hoger staan dan de andere stof die je er bij zet. Dus dan heb je 500test, 400primo of deca. Als je 250 test neemt kun je de primo nog steeds hoog laten. Deze stof werkt ook als stand alone. Maar een deca zou je wel moeten verlagen, maar dan is de dosering zo laag dat ik me afvraag wat het nut er dan van is.

Dus de como Test e, primo en eventueel Winstrol zou beter werken volgens jou?

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
                  Maar de primo wil ik er juist in hebben vanwege het cutten.
                  Dan krijg je wat ik dus zei. Test-E voor 12 weken op 250-500 per week. 400 primo per week. En dan nog de Winstrol er bij als je wilt. Vervolgens zorgen dat je wat HCG in huis hebt voor je ballen en Nolvadex als na-kuur.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Dan krijg je wat ik dus zei. Test-E voor 12 weken op 250-500 per week. 400 primo per week. En dan nog de Winstrol er bij als je wilt. Vervolgens zorgen dat je wat HCG in huis hebt voor je ballen en Nolvadex als na-kuur.

Dit is ook hergeen wat ikzelf in gedachte had.
                    Maar hij zit er al aardig wat jaren in en dus weet ik ook dat hij er verstand van heeft, maar ik lees hier zoveel over dat test belangrijk is als basis.

De Nolva heb ik nog staan van de Anavar kuur.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post

Deca 200 e5d 1-10 weken

Is een stukkie zwaarder dan de standaardkuur gabber.
                      Normaal gesproken krijgen beginners een van deze twee opties:

250 test e/200 deca ew
                      500 test e ew

Eventueel gekickstart met dboll.

Standaard is zeker niet 500 test e met 200 deca e5d.

@ TS
                      Zou naar Fallus luisteren.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik was ook zeker van plan om Fallus advies aan te nemen.
                        Niet alleen Fallus, maar meerdere hebben dit geadviseerd.

Test met primo en eventueel een kickstart, maar daar ben ik nog niet over uit.

Het enige waar ik me een klein beetje zorgen om maak, is het vocht, maar dat moet ik dan maar accepteren.

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
                          Ik was ook zeker van plan om Fallus advies aan te nemen.
                          Niet alleen Fallus, maar meerdere hebben dit geadviseerd.

Test met primo en eventueel een kickstart, maar daar ben ik nog niet over uit.

Het enige waar ik me een klein beetje zorgen om maak, is het vocht, maar dat moet ik dan maar accepteren.
                          Ramon, primo zet geen vocht aan. Test wel wat, maar niet zo veel.
                          Kickstart hoeft niet, maar is wel zo fijn al je snel begint te gainen.
                          Als je op de test en primo moet wachten, duurt dat wel 4 of 5 weken eer je het merkt.
                          Dbol. 8 zet wel veel vocht aan, maar is ook zo weer weg. 4.
                          Winstrol. 5 zet geen vocht aan, maar trekt vocht uit je gewrichten. 5
                          Anavar. 4 zet ook bijna geen vocht, maar werkt ook niet zo hard. 9 tot 10
                          Anadrol. 9 heel veel vocht en kracht, maar kan heel agressief zijn. 2
                          De cijfers erachter is wat je erna ongeveer overhoud van de gain.
                          Dan lijkt het of Dbol ook weinig oplevert , maar in combi werkt het enorm goed.
                          Het cijfer na product is de ongeveer gain die je mag verwachten.
                          Dan zie je dat Anavar niet zo goed gaint, maar je kunt wel bijna alles behouden wat je kreeg.
                          Bij een eerste kuur zou ik voor Dbol kiezen.

Comment

Anavar qua gains vergelijk ik met een goed werkende creatine hehe. In mijn optiek is dit middel meer om aan het eind van een cut-kuur te gebruiken. Als je laag genoeg in vet zit kan het nog wat extra hardheid mee geven. Ook kan het aan het eind van een kracht kuur gebruikt worden om zeker te zijn dat je bijna ALLE kracht behoud ipv een deel in te moeten leveren.

DBol is een geweldige kickstart als je voor kracht gaat. Ik voelde me onmenselijk zowel qua kracht als uithoudingsvermogen. Maar het vocht...dat verlies je en dan ben je qua massa weinig opgeschoten. Maar meer kracht die je kreeg kan later in de kuur indirect zorgen voor meer massa winst.

Althans zo heb ik het ervaren. De rest geen ervaring mee.

Comment

Wat voor mij het belangrijkste is, is een kuur waar ik resultaat mee heb.
                              En het vocht dat test met zich mee brengt accepteer ik gewoon.

Voor mij was in het begin de twijfel tussen deca en test,maar die twijfel is weg en ga voor test, omdat het mijn eerste kuur is en test toch wel de basis is voor elke goede kuur en dan moet je niet zeuren om wat vocht.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X