Beste allemaal,
Ik zit met het volgende.
Binnen afzienbare tijd wil ik graag gaan beginnen met een ''goede'' kuur.
Oktober vorig jaar heb ik Anavar only kuur gedaan, dit is aardig bevallen.
Nu wil ik toch graag een wat uitgebreidere kuur gaan nemen.
Op het moment ben ik nog steeds veel info aan het opsnuiven, maar wilde toch ff wat vragen aan jullie.
Op mijn sportschool ben ik de laatste tijd samen aan het trainen.
Deze beste man heeft al heel wat jaren ervaring met bodybuilding en ook met het gebruik van AAS.
Het is een boom van een vent waar ik op het gebied van training erg veel van leer.
Nu hebben we ook gesproken over mijn eerste ''echte'' kuur.
Aangezien ik nog steeds aan het cutten ben, heeft hij mij voorgesteld om het volgende te combineren.
Er staan nog geen hoeveelheden bij, omdat we het daar nog niet concreet over gehad hebben.
Deca, winstrol en primo.
Aangezien hier de meeste altijd zeggen dat Test e in elke kuur als basis hoort te zitten, vroeg ik mij af hoe jullie over deze stack denken.
Ik zit met het volgende.
Binnen afzienbare tijd wil ik graag gaan beginnen met een ''goede'' kuur.
Oktober vorig jaar heb ik Anavar only kuur gedaan, dit is aardig bevallen.
Nu wil ik toch graag een wat uitgebreidere kuur gaan nemen.
Op het moment ben ik nog steeds veel info aan het opsnuiven, maar wilde toch ff wat vragen aan jullie.
Op mijn sportschool ben ik de laatste tijd samen aan het trainen.
Deze beste man heeft al heel wat jaren ervaring met bodybuilding en ook met het gebruik van AAS.
Het is een boom van een vent waar ik op het gebied van training erg veel van leer.
Nu hebben we ook gesproken over mijn eerste ''echte'' kuur.
Aangezien ik nog steeds aan het cutten ben, heeft hij mij voorgesteld om het volgende te combineren.
Er staan nog geen hoeveelheden bij, omdat we het daar nog niet concreet over gehad hebben.
Deca, winstrol en primo.
Aangezien hier de meeste altijd zeggen dat Test e in elke kuur als basis hoort te zitten, vroeg ik mij af hoe jullie over deze stack denken.
Comment