ik ben ook hevig aan het zoeken voor toekomstige bijstoffen. Maar er is zo fucking veel om uit te kiezen dat ik door de bomen het bos niet meer zie
Testosteron
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View Postik ben ook hevig aan het zoeken voor toekomstige bijstoffen. Maar er is zo fucking veel om uit te kiezen dat ik door de bomen het bos niet meer zie
Comment
-
ik zit te denken aan de mogelijkheid om Halotesting 4-5 weken als kickstart te gebruiken. Dan Test-E en Anadrol voor de eerste 10-15 weken. Maar ja...dan heb ik nog 37 weken om te vullen. Primo komt zeker weer een keer terug want dat bevalt me wel.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postik zit te denken aan de mogelijkheid om Halotesting 4-5 weken als kickstart te gebruiken. Dan Test-E en Anadrol voor de eerste 10-15 weken. Maar ja...dan heb ik nog 37 weken om te vullen. Primo komt zeker weer een keer terug want dat bevalt me wel.
Originally posted by Ashley View PostZeker niet verstandig om de test nog hoger te nemen en het bijmiddel te laten?
Comment
-
de meeste bijstoffen moet je altijd lager doseren dan de Test-E. Dus als je 600 bold gaat nemen ontkom je er niet aan minimaal 750 test te zetten per week. Zet je bold op 800 dan moet de test 750 elke 5 dagen of 1000 elke 7 dagen gezet worden. Theorie er achter qua uitleg ben ik al weer vergeten :P
Primo is 1 van de weinigen die je als stand-alone kunt gebruiken en hoger doseren dan de test zelf.
Originally posted by Snuff-Sann View PostWat ervaar je nu met primo dan?
En nu ik veel meer bench en vaker groeien me schouders ook als kool en trekt flink bij qua massa. Dus relatief gezien is de borst mijn enige spiergroep die zwaar ondermaats is qua massa. Maar dat is normaal bij strongman/powerlifters. Toch zit ik te denken om wellicht IGF in de borst te zetten in die nieuwe kuur om toch wat massa er bij te plekken voor het esthetisch evenwicht.Last edited by Falstyr; 28-02-2010, 18:09.
Comment
-
hehe ken het gevoel. Ik ga zelf ook op 750 e5d proberen dan. Denk je eens in...volgend jaar rond deze tijd...1x300kg squat, 1x300kg deadlift, 1x220kg bench, 40m rennen met een 400kg Yoke ....als ik er aan denk krijg ik spontaan een orgasme :P Geen vrouw op deze Aarde die me zo kan bevredigen als zulke massive weights en PR's hehe
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Posthehe ken het gevoel. Ik ga zelf ook op 750 e5d proberen dan. Denk je eens in...volgend jaar rond deze tijd...1x300kg squat, 1x300kg deadlift, 1x220kg bench, 40m rennen met een 400kg Yoke ....als ik er aan denk krijg ik spontaan een orgasme :P Geen vrouw op deze Aarde die me zo kan bevredigen als zulke massive weights en PR's hehe
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postik geil pas op massa...jij geilt alleen op spiermassa :P
Maar had het er met MichaelP over. Na de PL wedstrijd in mei ga ik ook dat UD2.0 dieet proberen met zijn 2. Eens kijken hoe laag ik in vet% kan komen aan het eind van de zomer
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment