Let op!! scammer!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Let op!! scammer!!

Ik weet niet of je zonder overleg met moderators n scammer kunt aangeven hier, maar toch ff.
    Ik wil jullie waarschuwen voor n AS dealer uit Belgie. Ik heb in December 200 tabs dbol 10 mg (GS), 24 tabs clomid en 100 proviron bij deze persoon besteld. Vooraf betaald uiteraard...
    Ik heb 4 wkn later n pakje ontvangen met 400 thaibols!!! en GEEN clomid en GEEN proviron. Ik heb verscheidene mails gestuurd waar de clomid en de provirons bleven maar heb hierop natuurlijk geen respons gekregen.

De thaibols vertrouwde ik niet, en heb de omschrijving van de tabs naar Ronny van Bodypage gemaild. Ik heb ze ook getest met zwavelzuur, zie art. op bodypage.

http://www.bodypage.nl/tabletten.htm

Volgens Ronny kon ik er vrijwel 100% zeker vanuit gaan dat het fakes zijn, ik heb dr ook 8 ineens geslikt en kreeg geen pomp, nix, no results.

Deze persoon staat hier ook ingeschreven op bodynet.
    Hij biedt zn 'producten' aan onder de naam:

Quest4growth
    email: [email protected]

Dit o.a. op het volgende forum.

http://disc.server.com/Indices/160141.html

Ik wil jullie bij deze waarschuwen om te voorkomen dat hij nog n keer de kans krijgt om iemand te scammen. Ik heb nu gelukkig n betrouwbare leverancier....

Ik heb bewust zn email vermeldt omdat hij misschien onder n andere naam zn producten aan gaat bieden, tevens heb ik zn huisadres maar laat deze maar ff achterwege.....

-_>Sweat blood,bleed iron<_-

Mooie lui zijn dat.
    Je moet eigelijk alle informatie dat je over hem hebt op alle boards verspreiden,zodat hij nooit een klant weer krijgt.
    Het is gewoon levens gevaarlijk wieweet wat voor rommel het is.
    Vr Gr HERR
    Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Ik heb zn gegevens inclusief huisadres naar Ronny van Bodypage en naar Bigsteve van dutchbodybuilding.com gemaild....

Ik snap uberhaupt niet wat ze eraan hebben...mensen bestellen eenmaal, komen erachter dat ze bedonderd zijn en thats it, als je betrouwbaar bent komen mensen weer terug.

Bij deze ff meneers huisadres, mocht ie ff van naam en email veranderen, valt ie tenminste nog aan zn adres te herkennen.
      Hij refereert wel aan 'ons' adres, dus vermoedelijk zitten er meer mensen achter....maar in elk geval ff oppassen met juice uit Belgie.

adres te bevragen bij Leviathan per pm

Comment

Dit zijn geen zaken die je op een publiek board dient te bespreken. Daar is het afgesloten gedeelte voor.

Grtz

Comment

Adressen idd....maar wel makkelijk voor mensen om te weten onder welke naam hij zn 'producten' aanbiedt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X