Originally posted by Falstyr
View Post
Gekuurd zonder erbij te trainen?
Collapse
X
-
-
Originally posted by bramvermolen View PostTuurlijk heb je hier een punt kuren is en blijft een aanslag op je lichaam ,maar als je voeding in orde is bouw je toch een veel betere weerstand op waardoor je lichaam beter in staat is om de nadelige effecten op te vangen lijkt me.. (dan heb ik het niet over krimpende ballen , gyno)
Over welke nadelige effecten heb jij het dan?
En als je nou dezelfde persoon neemt die niet sport? maar wel goede voeding tot zich neemt?ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostOver welke nadelige effecten heb jij het dan?
En als je nou dezelfde persoon neemt die niet sport? maar wel goede voeding tot zich neemt?
Het meest opvallende van de studie staat in de tabel waarin de onderzoekers de - overigens milde - nevenwerkingen van de anabolenkuur samenvatten. Een stukje van die tabel staat hieronder. Van de 15 mannen in de deca-groep rapporteerden er 8 dat hun testikels kleiner werden. In de deca+training-groep was dat er maar eentje.
Comment
-
Op Ergogenics.org staat een onderzoek uit 1996. Uit dat onderzoek blijkt dat iemand die 10 weken lang 600 mg test-e gebruikt zonder te trainen meer in vetvrije massa aankomt dan iemand die 10 weken lang naturel traint.
Ook de Triceps neemt veel meer in omvang toe door het gebruik van test-e zonder te trainen dan door training alleen.
1996: Testosteron maakt bodybuilders sterkerNutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.
Comment
-
----------
zo ben ff daggie niet online en staat meteen helemaal vol hier haha, leuk weer wat te lezen telkens...
ik las bv dit:
Misschien heb je ook mensen die enkel kuren voor het mentale effect.
Zich beter voelen met meer testosteron: zelfvertrouwen, assertiever, ...
-- roelinho
dit is inderdaad een reden waarom ze het doen ja.
Het grote nadeel van kuren zonder trainen zijn de roids die worden stukken erger dan wanneer je traint. Misschien begon het als een zinloze poll, maar ik wil dat mensen die er wel zo over denken laten lezen hier wat ze ermee zouden bereiken of wat ze eraan hebben en het zo dus niet zonder trainen te doen.
Ik ken op het moment helaas veel mensen die b.v. dianabol slikken en denken dat ze groter worden daarbij veel alcohol drinken in weekend. het lijkt wel weer wat nieuws af en toe alsof het snoep is.....
Ik heb zelf ooit wel eens een test e kuur only gedaan waarbij ik niet trainde ik ben hier wel wat mee aangekomen maar geloof me de terugklap en depri zijn na de kuur was ontzettend zwaar ik heb toen al gezegd dat nooit meer.
wees verstandig en eet een appel !!!
Comment
-
tja ach...zulke figuren...
net zoals met dat hele coma zuipen en dergelijke. denken stoer/sociaal te zijn door veel te drinken. alsof je geen gezellige tijd kunt hebben zonder alcohol. lekker de lever naar de klote helpen. daarbij AS gebruiken wat ook nog eens een extra aanslag op de lever is. Laat ze lekker door gaan. Kan hun familie over een tijdje vanzelf een Darwin award in ontvangst nemen voor hun overleden kids.
Is net zoals met dat hele carnaval gedoe. Het kan gezellig zijn, maar met al die malloten die overdreven zuipen...nee dan niet meer. En er gaan best veel mensen dood in-direct door al dat gezuip. Gastjes van 16-17 jaar die dan achterover vallen en keihard met hun kop op de straten terecht komen en doodbloeden. Dan heb ik geen enkele sympathie voor zulke idioten. Opgeruimd staat netjes is dan mijn in steek bij zulk gedoe. En dat is ook mijn insteek bij gasten die overdadig veel alcohol zuipen en AS gebruiken en er niet bij trainen. De natuur verlost ons vanzelf wel van zulke figuren.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 minutes ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment