video films voorbeelden om een kuur te zetten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

goed of fout

Ik heb me bedenken bij dit alles..........

aan de ene kant vind ik het goed dat er uitleg gegeven word zodat de mensen weten hoe het moet...

aan de andere kant vind ik het jammer dat zo' n topic openlijk op het forum komt omdat het veel mensen aanzet tot het proberen van denk ik.....

het is een beetje een dubbel gevoel wat ik erbij heb maar wil ook niets afzeiken omdat het ook een boel mensen zal helpen...

moest het ff kwijt....

Comment

Originally posted by leroyw View Post
      Ik heb me bedenken bij dit alles..........

aan de ene kant vind ik het goed dat er uitleg gegeven word zodat de mensen weten hoe het moet...

aan de andere kant vind ik het jammer dat zo' n topic openlijk op het forum komt omdat het veel mensen aanzet tot het proberen van denk ik.....

het is een beetje een dubbel gevoel wat ik erbij heb maar wil ook niets afzeiken omdat het ook een boel mensen zal helpen...

moest het ff kwijt....
      "Proberen" doe je niet als je gaat injecteren, je kan volgens mij beter genoeg info vragen en zoeken voor je er aan begint.

Dat het hier openlijk op het forum komt is gewoon gemakkelijker omdat je deze info allemaal op 1 plaats kunt terugvinden en soms goede tips krijgt van ervaren mensen.

Dus mijn idee is : hoe meer info hoe minder fouten en des te beter voorbereid.

Comment

research

als er wat meer gezocht werd door de luie mensen dan kan je alles gewoon op internet vinden zijn er dan nog vragen wat gewoon moeilijk te vinden is dan is dat altijd super om op het forum te plaatsen...

nogmaals ik zeg niet dat ik tegen dit topic ben, ik heb er alleen wel me bedenkingen bij dat het zo openlijk allemaal word...

ik denk als je niet weet hoe je moet je spuiten je ook niet genoeg informatie hebt over anabolen ik heb al vaker gezegd het word tegenwoordig gebruikt alsof je een bak koffie drinkt...

VEILIGHEID staat voor alles...

en natuurlijk ben ik ook blij dat er informatie over verstrekt word voor die veiligheid maar toch....

succes verder in het topic..

Comment

de enige echte goeie die al vaker is gepost

SpotInjections.com

misshc. mooi voor een stikkie
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

SpotInjections.com
            hier kun je goede info vinden
            Semper Fidelis

Comment

vind het niet eens echt een duidelijk filmpje

vind dan die met die plaatjes als afbeeldingen duidelijker
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

nice post botje builder. daar hebebn we wat aan :s
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

bumptiedumptie

Vond dit filmpje:

How To Inject

Ik dacht dat hij het niet bij zichzelf zou gaan doen, maar het blijkt een dame te zijn die al 24 weken aan de test zit om te transformeren....
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X