kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by koenv91 View Post
    hallo mensen.
    zoals jullie weten ben ik nog maar 18.
    maar ik wil heel graag verder gaan met bodybuilden en krachttraining , en eigenlijk hoop ik ook binnen nu en 2jaar een keer op het podium te staan bij de junioren.

mijn stats zijn op het moment :

1.85 m lang.
    118,3 kilo.
    17,8% vet

omvang van biceps en benen enz. ga ik binnenkort nog een keer meten.
    dan weten jullie dat ook.

toch wil ik na de zomer een kuurtje gaan doen.
    ik hoor veel dat jullie het afraden , maar toch denk ik dat als je er verstandig mee omgaat het niet veel kwaad kan.

ik zelf zat te denken om in september/oktober een test/deca kuurtje te doen
    500mg test e en 400 mg deca is nog veel misschien dus begin ik met 250 mg en 200 mg deca.

hebben jullie nog andere idëen over een kuur.
    misschien dianabol bijvoorbeeld

VVM 97 kilo? en afgelopen augustus 79 kilo VVM? das rap en impressive, 18 kilo schoon aan de haak in amper 7 maanden.
    Wel jammer dat je erdoor gekrompen ben van 190cm naar 185cm.........

zorg dat je cijfertjes kloppen zodat er een goed en eerlijk advies gegeven kan worden.
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by roelinho View Post
      @ GeneralIx: wat was weeral de reden dat jij minstens tot je 21ste wacht met kuren?
      Risico verhoogde reactie op androgenen. Studie op ratten liet zien dat jonge ratten ook later eerder agressief werden als ze in hun jonge jaren suprafysiologische doses test hadden gehad. Plus risico van groeischijven.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dar verklaart mss waarom die -Nex zo'n driftkikker is. :P
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Risico verhoogde reactie op androgenen. Studie op ratten liet zien dat jonge ratten ook later eerder agressief werden als ze in hun jonge jaren suprafysiologische doses test hadden gehad. Plus risico van groeischijven.
          Gaat dit alleen om test of alle soorten roids?

Ik d8 trouwens dat de TS wilde cutten zonder roids en daarna bulk kuur wou nemen, is dit niet zo?

Comment

ik zou niks nemen dat een oestrogene werking heeft, tot veel oestrogeen omzet of zware androgeen is. Redenen zijn hiervoor genoemt.

En dan blijven er maar weinig zaken over, fluoxymesterone, var, winny, primo, eventueel een lage dosis bold en een hoop prohormonen. Ik vergeet er ms wel een paar. Eerder een cutting-cycle dus.

Eventueel kun je zwaardere middelen nemen met een AI, maar of het effect op je lichaam anders is weet ik niet. Allesinds geen deca.

Zie maar eerst of je de aanleg en wilkracht hebt om echt laag te gaan in vet%.
            Last edited by Genjuro; 20-03-2010, 17:51.
            the one and only tabata overlord

Comment

idd mijn lengte was nooit correct.
              maar ik heb me een tijdje terug laten meten en toen was ik 1m85 dus ik weet het zeker.

Gaat dit alleen om test of alle soorten roids?

Ik d8 trouwens dat de TS wilde cutten zonder roids en daarna bulk kuur wou nemen, is dit niet zo? gameface dat klopt ook , die kuur stond ook pas gepland voor oktober dan.
              en zakken in vetpercentage moet mij zeker wel lukken.
              bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

als je nou als kickstart eerst test prop neemt en daarna overgaat op test e helpt dat

Comment

als je nou als kickstart eerst test prop neemt en daarna overgaat op test e helpt dat
                  Dan zul je test-e vanaf het begin moeten injecteren.

Comment

terugkomend op dit topic.
                    een kuur van 8 weken

test prop 100 eod week 1-8
                    stromba tabs 50 mg pd 2-8

nakuur met nolvadex of chlomid.
                    ik wil dit in oktober of eind september gaan doen

Comment

tevens wil ik ook clenbuterol toevoegen 2 weken of 2weken af

Comment

terugkomend op dit topic.
                        een kuur van 8 weken

test prop 100 eod week 1-8
                        stromba tabs 50 mg pd 2-8

nakuur met nolvadex of chlomid.
                        ik wil dit in oktober of eind september gaan doen
                        Alhoewel ik er op tegen ben, ik vind je te jong en vind dat iedereen moet wachten op tenminste zijn 21e, maar liever 23e, kan het zijn met jouw stats dat je erg ver zou kunnen komen en als je echt serieus bezig bent wellicht de top zou kunnen bereiken, dan heb je een doel wat de risico's draaglijker maakt. Voor de meesten is dat niet weggelegd en dan ook een notdone ding om te kuren onder de 21, puur omdat ze nooit veder zullen komen dan recreant.

stromba gewoon vanaf week 1 doen,
                        1e week EOD prop
                        week 1 t/m 8 testE doen EW of E5D

Het is wel een cutkuur, maar ik zou er wel genoeg bij gaan eten, niet bulken maar wel ruim genoeg eten om flink massa aan te zetten.

Clen niet nemen dat is troep, gewoon zelf doen(droog trainen) in dit geval.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          Alhoewel ik er op tegen ben, ik vind je te jong en vind dat iedereen moet wachten op tenminste zijn 21e, maar liever 23e, kan het zijn met jouw stats dat je erg ver zou kunnen komen en als je echt serieus bezig bent wellicht de top zou kunnen bereiken, dan heb je een doel wat de risico's draaglijker maakt. Voor de meesten is dat niet weggelegd en dan ook een notdone ding om te kuren onder de 21, puur omdat ze nooit veder zullen komen dan recreant.

stromba gewoon vanaf week 1 doen,
                          1e week EOD prop
                          week 1 t/m 8 testE doen EW of E5D

Het is wel een cutkuur, maar ik zou er wel genoeg bij gaan eten, niet bulken maar wel ruim genoeg eten om flink massa aan te zetten.

Clen niet nemen dat is troep, gewoon zelf doen(droog trainen) in dit geval.
                          dus 8 weken stromba is geen probleem.
                          prop als kickstart en doorgaan op test e?
                          ik zat ook te kijken naar boldenone dit schijnt goede massa te zijn en je krijgt er ook honger van waardoor je goed kan eten.
                          ja het is niet echt een cutkuur het is meer bedoeld om kwalitatief goede spiermassa te ontwikkelen. anders had ik denk ik wel dianabol , deca of iets anders genomen.

Comment

Nope 8 weken is geen probleem, gemiddeld is 6 tot 10 weken. Vanaf week 6 werkt het pas echt goed, geldt voor de meeste middelen, ook voor stanozolol, ook dat stapelt uiteindelijk.

Er zijn mensen die wat lichte last van maag/darmen krijgen van stromba, maar dat is tijdelijk, je kan dan even verlagen naar 20mg en na een paar dagen weer naar de 50mg

Het is niet echt een cutkuur zeg je;
                            normaal wel, maar men gaat er dan ook vaak wat minder bij eten, juist omdat het een cutkuur zou zijn.
                            Als je dus gewoon voldoende eet kom je zat aan in VVM, alleen de vetafbraak is dan iets minder.

Je kan er gerust ook wat extra cardio tegenaan gooien of liever af en toe een HIIT.

idd prop als kicstart, maar wel tegelijk ook testE zetten. Mieter het anders op dag 1 maar in 1 spuit (beiden 1ml), is allebei olie en allebei test natuurlijk. Gooi op dag 3 nog een halve ml E bij de prop.
                            Dan zit je de eerste week op 675 test, daarna kan je op 250 pw of 250 E5D doorgaan. E5D is op deze manier efectiever.

succes.

Comment

denk je dat ik dan niet met test e op 500 mg moet zitten per week

Comment

Nee denk het niet,
                                algemeen starters kuur is 250mg EW, bij mijn voorstel ga je al naar de 375 EW.
                                Je zit ook met de stanozolol al iets hoger dan normale beginners, al scheelt het slechts 10mg en je pakt het ruime gemiddelde. dussss..

Als je nu al naar de 500 gaat, dan ga je de volgende kuur naar de 750 of 1000 EW.
                                Ik zou het op 375mg EW max houden en eventueel een volgende keer kijken op 500mg EW, met een kickstart/frontload van 750 tot 1000 de eerste week.

Dan heb je tenminste alle volgende kuren ruimte zat om verder te gaan, snappie?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X