Weerstand omlaag door as??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weerstand omlaag door as??

Ik vraag me af of door as gebruik je lichamelijke weerstand ook omlaag kan gaan??

Ik zit nu in mn 4e week vd kuur en heb ineens sinds n hele lange tijd n zware verkoudheid te pakken. Laatste x is zeker meer dan n jr terug.

Ik hoop niet dat dit ten koste gaat van de kuur.
    -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Het kan ook een geval zijn van test-flu? Dus ik weet niet of je Test gebruikt?

Je weerstand gaat meestal wel omlaag en dat merk je zodra je stopt. Sommige mensen worden dan erg ziek.

Maar vooral blijven eten, meestal is zon griepje zo weer voorbij

Comment

idd tast het je weerstand aan. maar als je test. gebruikt, dit wordt ook aan aidspatienten gegeven om op de been te blijven, dus tijdens een kuur met test. zouhet volgens mij niet zo erg moeten zijn, maar na de kuur wel weer, dus zou je weerstand verhogende middlen moeten gebruiken. wel kan ik me voorstellendat je bij winstrol of dboll sneller ziek zou worden. tja.... het is nou eenmaal geen speelgoed. bezint eer ge begint.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Geen test nee...wel dbol. Dus dat zou dan oorzaak kunnen zijn?

ik blijf wel gewoon dooreten, heb gelukkig niet dat ik geen eetlust heb. En paar vitaminepilletjes extra.

Comment

yo leviathan ik zit met hetzelfde probleem, ben anders nooit ziek, zit in mijn 3de week kuur en nu heb ik al anderhalve week een grote verkoudheid en hardnekkig dat ie is hardnekkig is kan ik weten heb al 5 dagen AB genomen en nog steeds ben ik ziek.

Gelukkig is er niets mis met mijn eetlust ik kan goed eten en drinken. Het trainen zelf is ook niet echt een probleem ik train zwaarder dan gewoonlijk maar is het niet nadelig voor de groei dat zou ik willen weten.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (hommerich @ Feb. 11 2004,16:17)]yo leviathan ik zit met hetzelfde probleem, ben anders nooit ziek, zit in mijn 3de week kuur en nu heb ik al anderhalve week een grote verkoudheid en hardnekkig dat ie is hardnekkig is kan ik weten heb al 5 dagen AB genomen en nog steeds ben ik ziek.

Gelukkig is er niets mis met mijn eetlust ik kan goed eten en drinken. Het trainen zelf is ook niet echt een probleem ik train zwaarder dan gewoonlijk maar is het niet nadelig voor de groei dat zou ik willen weten.
            Toeval?? Misschien hebben we wel dezelfde griep. Ik kan ook gewoon dooreten en trainen gaat ook goed, behalve dat ik me wat minder fit voel. Toevallig had ik ook net de 3e week achter de rug toen ik verkouden werd.

Of t n negatieve invloed heeft op de groei weet ik niet...ben bang dat het lichaam wel meer energie gaat gebruiken om de weerstand omhoog te krijgen en de bacillen te doden.

Comment

weerstand gaat zeker omlaag door a.s!

ik kan de klok er op gelijk zetten dat ik een week na mn eerste testoshots 3 dagen een beetje grieperig ben.

is een soort tegenreactie van je lichaam omdat er ineens een hoge concentratie van bepaalde stoffen(a.s)aanwezig is en daar moet het lichaam zich toch op aanpassen.

het duurt meestal een weekje en dan ben je er helemaal klaar voor!

dus als je je niet lekker voelt weet je waar het door komt maar ik zou wel gewoon doorgaan met spuiten en zoals melkman al zei;vooral blijven eten!

greetz

Comment

Ik neem tijdens de kuur ook altijd extra vitamine,echinaforce of zoiets schijnt ook heel goed te helpen.
                Neemt Bruce altijd.

GRtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik spuit geen test, maar dbol zou maybe zelfde reactie kunnen oproepen. Verder neem ik zeker NU meer vitamine dan normaal....2 multi's p. dag + nog wat vit. C tabletjes.

ruim 200% ADH in totaal.

Comment

Het schijnt dat je tijdens een kuur juist niet overdreven veel vitamines moet nemen. En dan bedoel ik de B-vitaminen, omdat die nogal zwaar voor je lever zouden zijn. Als je dus per dag 2x 100 mg. B6 neemt, bijv, dan belast je je lever nog meer. Kom het regelmatig tegen als ik weer eens over het internet struin...
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

echinaforce rulezzz. echt waar.

ik heb tijdens de kuur nog nooit ergens last van gehad. alleen dr na altijd keelontsteking. na gebruik echinaforce niet meer.
                      trekpleister heeft het gloof ik onder de naam echinacea forte.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Tijdens het kuren kan je best rond de 3 gr (3000mg) vit.C per dag nemen.
                        Na de kuur 1000 tot 2000 mgr per dag heel het jaar door.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (SammyV @ Feb. 12 2004,10:51)]Tijdens het kuren kan je best rond de 3 gr (3000mg) vit.C per dag nemen.
                          Na de kuur 1000 tot 2000 mgr per dag heel het jaar door.

dit doe ik inderdaad ook, en heb eigenlijk nooit last van verlaagde weerstand door AS

Comment

Bedankt zoverre...ik zal meteen s gaan beginnen met de dosis vit. C te verdubbelen of verdrievoudigen.

Greetzz

Comment

Ik neem van die pharmaton-capsules ddar zit van elke vitamine 100% in, maar wel heel zwaar voor de maag. De ene vitamine is de andere niet maar mischien ga ik wel om die echina-force wat bruce aanraadt. Vandaag voel ik me beter zal dan borst+biceps trainen. Weeg nu 95.8 kilo's, eerste week 1.5 bijgekomen tweede 0.5kg en nu bijna een kilo.

Voel nu wel dat het zal beter zal gaan, ben wel redelijk hard aan het worden en kracht is ook in stijgende lijn 10 kilo erbij op bench-press in 3 weken is zeker niet slecht.

Ik hoop dat je er gauw doorkomt Levi, may the gains be with you

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X