Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb laatst een aantal ampullen Finaplix gold gekocht. Nou zijn dit 2 ml ampullen van 50 mg/ml en het is een goud etiket.
Heeft hier iemand ervaring mee?
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Kijk ff op wat amerikaanse boards, daar zijn de reacties over het spul wel positief. Maarz oals Bruce zegt een vial per dag dus tussen de 42 en 60 vials.
Om het verhaal kort te houden........
Finaplix komt uit de vetinaire steroids wereld, BB gebruiken dit om hieruit trenbolone acetaat te winnen.
Dus je kunt net zogoed tren gebruiken puur (zogenaamde Finaject).
Ook gezien de doses welke gauw op 200 tot 400 mg neerkomt per week.
Citaat[/b] (Big Joe @ Feb. 15 2004,17:05)]Om het verhaal kort te houden........
Finaplix komt uit de vetinaire steroids wereld, BB gebruiken dit om hieruit trenbolone acetaat te winnen.
Dus je kunt net zogoed tren gebruiken puur (zogenaamde Finaject).
Ook gezien de doses welke gauw op 400 tot 600 mg neerkomt per week.
gr BJ
Dit zijn niet die koe implatanten, maar gewoon een merk in een vial.
Ik heb er 20 en zet om de dag 50 mg dus halve amp dit doe ik samen met dianabol en sustanon en ik vraag dit alleen uit nieuwsgierigheid of er ook andere mensen toevallig hier mee bezig zijn en wat die er van vinden. De foto vind je op bodypage bij trenbolone alleen staan ze hier afgebeeld als trekpot.
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Citaat[/b] (banaan @ Feb. 15 2004,17:39)]De foto vind je op bodypage bij trenbolone alleen staan ze hier afgebeeld als trekpot.
ofwel: de foto staat er niet.
ampul is anders dan de trekvial. dus... als het erop lijkt, zegt niks. fake spullen zijn amper van echt te onderscheiden, dus zie je het bij versch. soorten ampullen natuurlijk helemaal niet.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment