Mening over deze kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mening over deze kuur

even een paar cijfertjes:

ik ben 21 jaar, 80 kilo, 14% vet train een dikke 2 jaar en ga binnekort mijn eerste kuur doen. Ik weet dat ik naturel nog niet op mijn top ben en ook dat ik nog jong ben, maar mijn besluit staat vast. Graag jullie mening over de volgende kuur:

250 mg sustanon,
    300 mg primo
    200 mg winstrol
    500 mg testex ( testex zit ik nog te twijfelen)

Dit 8 weken lang. Uiteraard nog nakuren maar ik wil graag jullie mening over het bovenstaande.

greetz, Jesse

waarom 250 sust en 500 testex??
    is de winstrol oral of depot? 200mg in 1 dag zetten voor de week is neit slim door de snelle "halfwaardetijd" (heeft geen halfwaardetijd ik weet het, maar jullei begrijpen me) elke dag oral en ed of eod depot
    I live to end the game

Comment

Ik vind dat je voor je eerste kuur ietsje teveel verschillende producten gebruikt..... maar dat kan dan ook aan mij liggen omdat ik zoveel niet zou pakken mijn eerste kuur (bang van nevenwerkingen) want je weet nooit hoe je lichaam reageert als je stopt met een kuur. Ben zelf ook bezig met wistrol/ deca en wacht een beetje af. Als ik nergens last van heb na deze kuur ga ik de volgende keer voor een zwaardere...

Comment

250 sustanon omdat ik er anders te opgeblazen uit zie en de testex omdat ik ook droger wil worden.
        De winstrol is in spuitvorm. Overigens zal deze niet in een keer gezet worden, waarschijnlijk in 2 x 100 mg ( om de 3/4 dagen)

Comment

je kennis is nog zeker niet voldoende zie ik.
          van sustanon blaas je net zo op als van andere tests.
          van testex word je dus echt niet droger. tenzij je niet eet. om droger te worden heb je andere spullen. (clen, xena, efedrine, etc.)
          dan de winstrol, die moet je om de dag zetten en dus niet 2x per week 100mg. (=2x2ml)

de enige reden om sustanon tegelijk te nemen met testex is in de eerste paar weken om de zaak sneller in werking te laten zetten, daar susta ook kortwerkende testo heeft.
          testex is langwerkende testo.

dus of de kuur is raar in elkaar gezet, of je gebruikt verkeerde namen voor produckten.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

jah ik gebruikte verkeerde namen voor producten.

en ik bedoelde dat ik geen 500 ipv 250 mg susta neem, omdat me hoofd dan echt te dik wordt.
            En tegen het vet gebruik ik ionamin forte

grtz

Comment

bruce zei het al;test is test en daar hou je nu eenmaal vocht van vast,dat hoort erbij!

begrijp ik nu goed dat je die ionamin tegelijk in je kuur gaat doen of ga je dat na je kuur doen?

als je gaat kuren moet je kiezen;of je gaat voor de bigbang en groeit als kool met beetje vet erbij of je gaat voor voor een "cut" kuur met nadruk op definitie en droge spiermassa.

je kan niet alle2 tegelijk,je kan niet en groot worden en droog worden tegelijkertijd tenzij je aan de gh gaat maar dat is helemaal niet aan de orde hier omdat je nog een beginner bent!

greetz

Comment

dusss.... misschien kan je je beter eerst wat beter educeren op dit gebied.

wilje toch beginnen, zou ik de sustanon laten en de testex op 250mg zetten. (nav je eigen verhaal over teveel vocht)
                de sust. alleen de eeste 2 weken 2x per week erbij nemen)

dus:
                week 1en2: sust 500, primo 300
                week 3-10: 250 testex, primo 300
                week 5-12: winstrol, 3x per week 50mg
                week 13: nolvadex 40mg per dag
                week 14 en 15: nolvadex 20mg per dag
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Bedankt voor de tips jongens!

ArieKanarie: waarom kan ik geen spiermassa bouwen en vet verbranden tegelijkertijd? Ik was inderdaad van plan de ionamin tijdens mijn kuur te gebruiken ( paar dagen voor mn eerste prik beginnen) en tijdens het kuren ook nog cardio te doen om toch nog vet te verbranden

Nog meer tips/adviezen zijn nog welkom trouwens

Comment

jesse,

als jij aan de ionamin gaat tijdens kuur zal je niet veel honger hebben en het is juist de bedoeling om erg goed te eten als je gaat kuren!
                    ik neem aan dat je wel weet dat je 6 a 7x per dag moet eten en dat gaat erg lastig worden met ionamin.

wedstrijd bodybuilders gebruiken offseason om zo zwaar mogelijk te worden en veel spiermassa te kweken.
                    je hebt ook wat vet nodig om spieren te kweken en het is dan de bedoeling om na je kuur te gaan cardio-en en droog te trainen en zoveel mogelijk massa die je gewonnen hebt te behouden.

heb je trouwens al eens eerder ionamin gebruikt?
                    het heeft veel nare bijwerkingen namelijk en ik denk niet dat het geschikt is om tegelijkertijd te gebruiken in je kuur!

lees anders even die topic over ionamin bij het afslankgedeelte want ik ben niet de enige die er zo over denkt.
                    ionamin is feitelijk een soort amfetamine(speed) en daar moet je dus wel mee weten om te gaan.

als je toch die ionamin wilt gebruiken doe dat dan na je kuur.

denk er goed over na wat je wil en wat je doelen zijn en ga voor een planmatige aanpak;eerst het een,en dan het ander.

greetz

Comment

En kijk uit voor je lever bij gebruik van Ionamine.

Ik sprak deze week nog 2 mensen die na gebruik van dit middel, nu nog steeds last hebben van de lever.
                      Behalve dat de echte Ionamine al een paar jaar niet eer gemaakt word, denk ik dat je beter clen na je kuur kan gebruiken. Ionamine zal ook ten koste van de evt spierwinst gaan.

Gij zijt gewaarchuwd...
                      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X