Ik wil een kuur anavar gaan doen. Iemand nog aanbevelingen omtrent dit?
Anavar
Collapse
X
-
Ik lees in je tetrabol stukje, Dat je NU al wilt beginnen met anavar. En in het stukje test van snipke, dat je nog niet veel weet van as. Ik zou eerst wat meer over as gaan onderzoeken voordat je nu al gelijk begint aan de anavar.
En hoe ziet je kuur er uit dan?I live to end the game
Comment
-
Oh
Hoe kan ik er nou achter komen of ik niet besodemieterd word?
Het is wel lastig, iedereen praat erover iedereen weet er veel van. Totdat je als leek ook wilt dan hoor je alleen maar pas er mee op etc.
Natuurlijk moet je niet zomaar ergens instappen. maar wisten jullie vanaf de eerste keer precies waaraan je begon?
Comment
-
Ik denk dat de meesten wel weten waaraan ze beginnen. Maar een groot deel weet volgens mij niet eens wat ze naar binnen spuiten of snoepen. En weten niet eens wat nakuren is.
Als je je dealer vertrouwt dan zou je het kunnen aanschaffen, maar vertrouwen moeten ze winnen....I live to end the game
Comment
-
Ik zou het gewoon op 6 weken houden. Het is gealkyleerd dus je lever vind dat neit zo fijn. Ik zou niet op of afbouwen en constante hoeveelheid. Ik weet niet of het bij anavar anders moet, weet niet zoveel van deze aas. Maar zou geen 40, maar 30 nemen, had volgens mij op ergo gelezen dat 25 al genoeg was... Dus als eerste keer ook al op 40 gaan zitten lijkt me dan niet verstandig.
correct me if im wrongI live to end the game
Comment
-
40 mg anavar/dag is het minimum om enige resultaten ermee te halen, duur voor 6 weken zou ik zeggen. Behalve dat aan echte anavar nauwlijks is te komen, kost het ook echt achtelijk veel. Bovendien zullen je resultaten ook niet echt geweldig zijn met een anavar only. Verdiep je wat meer in aas. Als je voor een only tab kuur wil gaan, kies dan voor dbol of winny. 6 weken kost je dan plm 100 pleuro, afhanklijk of je wilt bulken dan wel iets droger wilt worden, kies je voor dbol danwel winny. Het beste blijft toch injecteren, maar mijn 1e kennismaking was ook met tabs, dus ik begrijp je vrees wel. Iig suc6.
Grtz
Comment
-
dan lijkt winstrol tabs me ook een mooie optie.
maarre... hoe lang train je nu dan?
met cardio en goed dieet kom je erg ver.
als je dan uiteindelijk het laatste beetje kwijt wilt, kan je icm winstrol iets harder worden. maar let wel: wel met cardio en dieet. anders kan jet shaken.
wat riki zegt: met winstrol veel goedkoper uit, en ook nog es redelijk verkrijgbaar.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Dosering Anavar: 0,125 mg per pond lichaamsgewicht. Komt bij jou dus op ca. 25 mg. per dag. Gaat je gruwelijk veel geld kosten (voor fake?). Wat de anderen zeggen is beter; gewoon voor de winstrol gaan. Anavar of winstrol; voor de lever is het zowiezo slecht.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment