Verschillende soorten sustanon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verschillende soorten sustanon

Ik ben benieuwd wat jullie de beste sustanon vinden.
    Er zijn veel verschillende soorten, zoals karachi, nile, belgische sus en omnadren.

Ook wil ik graag weten waar het moeilijkste aan te komen is. Zelf heb ik sus uit Belgie, maar ondanks dat Belgie om de hoek ligt, is het volgens mij moeilijker om aan Belgische sus te komen dan de Egyptische nile.
    Ik denk zelf dat Belgische de beste is, het wordt immers gemaakt in Nederland (Oss).

Wat is jullie mening?

greetz  

Geen id...heb nog geen sust. gebruikt maar ik hoorde onlangs dat GS binnenkort ook met sust op de markt komt.
    Ik geloof dat de verhoudingen tussen de esters wel iets anders kwamen te liggen.
    -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Comment

allereerst;omnadren is geen sustanon!
      er zitten andere testosteronesters in namelijk.
      omnadren staat er ook om bekend dat je nog meer vocht vasthoudt dan sustanon.

en wat bedoel je met belgische sus?
      neem aan dat je gewoon organon(oss)bedoeld en dat is natuurlijk nederlands he?!!

voorop gesteld dat je het over niet over fake hebt maakt het niets uit of je karachi of nile hebt al blijft de originele organon nog altijd het beste omdat die van de schoonste grondstoffen gemaakt word(soort olie)en die word aan de strengste eisen onderworpen.
      maar qua krachtigheid maakt het niks uit welke sustanon je neemt als je maar 100% echte hebt.

maar pas op want ik heb al diverse verschillende ampullen sus laten testen en het komt verschrikkelijk veel voor dat ie nagemaakt word en dan zit er meestal minder milligram in.

ik heb al sustanon gehad waar maar 145mg inzit en ook van 170mg en 220 mg.

zorg dat je zeker weet dat je je dealer kan vertrouwen!

greetz

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 21 2004,02:11)]maar pas op want ik heb al diverse verschillende ampullen sus laten testen en het komt verschrikkelijk veel voor dat ie nagemaakt word en dan zit er meestal minder milligram in.
        Laat ons een weten waar je dit laat testen, is al een tijdje een vraag die ons allen bezighoudt, Arie.

Comment

hey,myo

ik heb de mazzel dat ik een vriend heb die in het ziekenhuis op het labaratorium werkt en kan het dus bij hem laten testen.

als ik mn spullen krijg trek ik van de verschillende dingen(deca,sus,enanthate en de rest)een ampul er tussen uit en geef dat mee.
          het kost me dan alleen die ampullen want hoef em voor de rest nix te betalen omdat hij het leuk vind om te doen.

soms moet ik er wel even op wachten omdat hij zo nu en dan gecontroleerd word daar want ze zijn daar natuurlijk niet happig op in het ziekenhuis.

greetz

Comment

Ge hebt mensen die alle geluk hebben. Goedkoop spul kopen, en dan nog kunnen testen of t goed spul is, tja...
            We zullen maar verder dromen zeker.

Comment

Om te repliceren op je vraag myo de mijne is er van organon pakistan karachi dus en tis zeker goed spul tis zoals arie zegt maakt niet uit van waar datie komt procédé blijft toch hetzelfde, de mijne is echt das zeker!

Comment

Ik weet met zekerheid dat de Turkse susta ander doseringen heeft dan hier. En het waren er geen valse. Gewoon andere dosering dan hier.

Comment

dat klopt helemaal,myo.
                  dat komt omdat er in de fabrieken ook zwarte partijen gemaakt worden die niet via de officiele manier op de markt komen.
                  er zit over het algemeen dan minder in maar wat wel belangrijk is ,is dat het wel origineel is en dat het steriel is.

heb het zelf gelukkig nooit meegemaakt maar die jongen die voor mij die spullen test heeft al de gekste dingen meegemaakt zoals bijvoorbeeld ampullen die niet steriel zijn en die gewoon een soort slaolie bevatten waar echt nulkommanul werkzame stof inzit.
                  heb van de week voor iemand naposim laten testen en daar zat dus een soort druivesuiker in zonder ook maar een beetje werkzame stof.
                  ik heb zelf wel eens winstrol en dianabol laten testen van het merk MECA(500stuks per potje)en daar zat wel werkzame stof in maar in het ene tablet zat 3mg en andere maar 2mg of nog iets minder.
                  dus daar viel ook niet echt peil op te trekken.
                  maar als je het weet kan je je dosis aanpassen en er toch nog resultaat mee behalen maar ondertussen heb je wel veel teveel betaald natuurlijk!

greetz

Comment

arie,
                    jij heb dus echt mogelijkheden, die bij ons allemaal erg veel water in onze monden laat lopen.
                    maar ff vraagje:
                    heb jij het idee, dat idd de markt voor meer dan 85% verziekt is door shit?
                    denk jij dat de ECHTE betrouwbare leveranciers ook vaker dan verwacht meuk aangeleverd krijgen, wat uiteindelijk toch in iemands ass terecht komt?
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik moet zeggen,bruce,dat ik zelf ongelofelijk blij ben dat ik die jongen heb leren kennen zodat ik nu altijd zeker weet wat ik voor spullen heb.

maar wat die 85% meuk betreft(om in jouw woorden te blijven)ik durf me niet aan een percentage te wagen maar ik denk dat je er niet ver af zit.
                      als ik bekijk wat ik voorheen allemaal gehad heb waarvan ik achteraf pas achter kwam dat het gewoon niet klopte dan is dat megaveel!

net wat je zegt;zelfs de jongens die al een tijd meelopen en over het algemeen goede spullen verkopen kunnen natuurlijk net zo goed belazerd worden omdat het vaak voorkomt dat je eerst goede a.s krijgt om goede indruk achter te laten en daarna kan het bergafwaarts gaan omdat ze toch wel weten dat je het niet kan laten testen en dat we over het algemeen allemaal goed van vertrouwen zijn.
                      je komt er vaak pas achter op het moment dat je het gevoel hebt dat je kuur niet zo goed gaat als verwacht terwijl je wel alles goed hebt gedaan(eten trainen rusten).

ik weet in ieder geval zeker dat de dealer die ik heb geen kleine jongen is en dat ik altijd goed spul krijg van hem.

maar zoals gezegd;ook hun kunnen ook wel eens de boot ingaan omdat ze net als ons ook op vertrouwens basis werken en waar geld verdiend wordt zijn er nog altijd wel eens mensen die daar geen genoegen mee nemen en altijd meer willen en als ze je dan kunnen oplichten dan doen ze dat lachend want bij die jongens gaat het niet over kleine aantallen maar praat je echt over duizenden ampullen en dan valt er natuurlijk goed aan te verdienen!

greetz

Comment

thanks.
                        ik zit dus ook wel es te denken: ze 'kennen' hun pappenheimers. maar ja, juist dan moet je op je hoede zijn.
                        glukkig is van mij nog elke keer alles zeer goed geweest, mede doordat regelmatig steekproeven genomen worden. hmm. dit is ook mooi verhaaltje voor de rest van de mensen. dat ze niet zomaar overal shit vandaan halen.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 23 2004,02:40)]dat klopt helemaal,myo.
                          dat komt omdat er in de fabrieken ook zwarte partijen gemaakt worden die niet via de officiele manier op de markt komen.
                          er zit over het algemeen dan minder in maar wat wel belangrijk is ,is dat het wel origineel is en dat het steriel is.

heb het zelf gelukkig nooit meegemaakt maar die jongen die voor mij die spullen test heeft al de gekste dingen meegemaakt zoals bijvoorbeeld ampullen die niet steriel zijn en die gewoon een soort slaolie bevatten waar echt nulkommanul werkzame stof inzit.
                          heb van de week voor iemand naposim laten testen en daar zat dus een soort druivesuiker in zonder ook maar een beetje werkzame stof.
                          ik heb zelf wel eens winstrol en dianabol laten testen van het merk MECA(500stuks per potje)en daar zat wel werkzame stof in maar in het ene tablet zat 3mg en andere maar 2mg of nog iets minder.
                          dus daar viel ook niet echt peil op te trekken.
                          maar als je het weet kan je je dosis aanpassen en er toch nog resultaat mee behalen maar ondertussen heb je wel veel teveel betaald natuurlijk!

greetz
                          En hoe zit het met de producten van GS??
                          Ik weet ' van bodybuilders voor bodybuilders' maar ik ben wel s benieuwd of er schommelingen in de doseringen zitten.

t zou leuk zijn als van de 5 tabs er 3 licht overgedoseerd zouden zijn
                          -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Comment

dat zou zeker leuk zijn ,leviathan!

maar dat heb ik nog nooit meegemaakt helaas.

ik heb al diverse dingen van GS laten testen en het is altijd top!

word gelukkig nog niet nagemaakt maar je kan er natuurlijk de klok op gelijk zetten dat dat in de toekomst wel zal gaan gebeuren.

hoop het niet maar de kans is groot.

greetz

Comment

Ik heb alleen ervaring met karachi en die was goed. Ik dacht dat deze wat minder vaak nagemaakt werden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X