E-book: "Building the perfect beast - L. Rea "

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• E-book: "Building the perfect beast - L. Rea "

Zie bijlage.
    Attached Files
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Even snel een vraagje voor ik dit helemaal ga lezen.
    Is dit een beginners boek of een gevorderde boek.
    Wil "graag" een boek lezen over AS maar geen gevorderde natuurlijk.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

"Building The Perfect Beast featuring 'Frank N. Steroid'" is part II in the Chemical Muscle Enhancement book series.
      Aldus het boek
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Gevorderde lijkt me dus.
        Eerst maar eens wat verdiepen in die shit dan .
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Heel netjes Os.

Comment

Heb het in mijn map voor bodybuilding gedownload, thanks man! Leesvoer voor ikke!

Comment

een van de slechtste ebooken over kuren. Kerel snapt sommige basiswetten niet eens, en komt aan met pseudowetenschappelijk gebrabbel.

Sla het maar over.
              the one and only tabata overlord

Comment

ill stick to anabolics 2009
                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                  een van de slechtste ebooken over kuren. Kerel snapt sommige basiswetten niet eens, en komt aan met pseudowetenschappelijk gebrabbel.

Sla het maar over.
                  Is het echt? Damn, dat is dan een dumper! Dacht ik hier eens veel bij te leren maar niet dus? Goed dat je het laat weten, moet ik er mijn tijd niet insteken. Thanks.

Comment

Nice, ga ik eens lekker op mijn gemak lezen hier op het werk
                    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

deze had ik nog niet, bedankt!
                      18 jaar, 105 kg,

DL:
                      210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                        Is het echt? Damn, dat is dan een dumper! Dacht ik hier eens veel bij te leren maar niet dus? Goed dat je het laat weten, moet ik er mijn tijd niet insteken. Thanks.
                        Absoluut. Het enige dat je gaat bijleren is foute, ononderbouwde informatie. Wil je echt bijleren over AS is er maar 1 board dat echt de meeste info heeft, dat is - Main Page. Daar worden heel veel pseudoguru's compleet naar de zak geholpen. Vraag daar ook maar eens wat ze van Rea denken Of doe een search, er zijn meerdere threads over hem die lachen zijn.

"Rea has a Phd in bullshit"

Comment

Absoluut. Het enige dat je gaat bijleren is foute, ononderbouwde informatie. Wil je echt bijleren over AS is er maar 1 board dat echt de meeste info heeft, dat is - Main Page. Daar worden heel veel pseudoguru's compleet naar de zak geholpen. Vraag daar ook maar eens wat ze van Rea denken Of doe een search, er zijn meerdere threads over hem die lachen zijn.

"Rea has a Phd in bullshit"
                          Bedankt voor de link, zal me daar eens in verdiepen dan!

Comment

lees alle posts van realgains en nandi(rip) maar dan. 2 toppers van formaat. Het merendeel wat bigcat weet over as komt van nandi. Die kerel stond 20 jaar voor op zijn tijd, veel van zijn theorien zijn nu gewoon al bewezen.

Comment

Sla het maar over.
                              Alsnog kan het geen kwaad om het te lezen gab.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X