pijn na het prikken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pijn na het prikken

2 dagen geleden voor het eerst injectie in mijn bil gezet, alleen nu begint het een beetje zeer te doen.
    Het voelt precies het zelfde alsof ik me hard aan een voorwerp heb gestoten.
    Zon beurs gevoel als bij een flinke blauwe plek.

Is dit normaal, want mijn andere bil doet geen zeer haha.

Originally posted by thijsleuverink View Post
    2 dagen geleden voor het eerst injectie in mijn bil gezet, alleen nu begint het een beetje zeer te doen.
    Het voelt precies het zelfde alsof ik me hard aan een voorwerp heb gestoten.
    Zon beurs gevoel als bij een flinke blauwe plek.

Is dit normaal, want mijn andere bil doet geen zeer haha.
    Dit ga je de eerste 2-4 keren hebben als je injecteerd.Ik had de eerste paar keren ook een ongemakkelijk gevoel, dit is ook omdat het nieuw is en je dit niet gewend bent. Daarna is je bilspier het depot gewend en kan je het er zonder enig probleem inknallen. ik heb ondertussen al een keer of 20 geinjecteerd en dit zonder problemen. Ik heb de juiste plaats gevonden denk ik. Ik neem als hoogte het uiteinde van de bovenbilnaad en dan in het midden van de bil. Dit is zo in het 4de kwadrant zoals ze zeggen. Niet te snel injecteren is een goede tip en zeer steriel werken !
    Ook altijd aspireren ! niet vergeten.

Dus niets om je zorgen te maken, veel succes nog

Comment

Originally posted by sharki View Post
      Dit ga je de eerste 2-4 keren hebben als je injecteerd.Ik had de eerste paar keren ook een ongemakkelijk gevoel, dit is ook omdat het nieuw is en je dit niet gewend bent. Daarna is je bilspier het depot gewend en kan je het er zonder enig probleem inknallen.
      ONZIN. ligt aan: te hard spuiten, te koude gear, de soort die je prikt, de plek, net effe verkeerd. maakt van alles, behalve wennen. de eerste 100x dat ik prikte geen last, later tussendoor wel eens. verklaar dat dan eens. een voorbeeld: viromone propionaat doet altijd zeer. UG labs doen bij mij ook vaak zeer. maar goeie ug deca/ testo voel je geen zak van mits je het ff verwarmd en rustig op de juiste plaats prikt
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

even nieuwsgierig...wat prik je dan??

en prik je wel netjes met een lange breinaald?
        uut grunn!

Comment

Originally posted by elpadrone View Post

even nieuwsgierig...wat prik je dan??

en prik je wel netjes met een lange breinaald?
          kruis op me rechter bil en dan midden in het vakje rechts boven

Comment

nee,,,,niet waar....

Wat!! welke shizzle druk je in je bil?!
            uut grunn!

Comment

Bij mij was het vrij normaal, was soms zo erg dat ik amper een auto in of uit kan stappen.

Ik heb me aan alle spelregels gehouden, desinfecteren, verwarmen, langzaam spuiten bla bla bla en nog vette spierpijn.

Na paar keer prikken was et bij mij weg, nu niet echt last meer.

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
                nee,,,,niet waar....

Wat!! welke shizzle druk je in je bil?!
                deca en testo

Comment

Originally posted by Baak View Post
                  Bij mij was het vrij normaal, was soms zo erg dat ik amper een auto in of uit kan stappen.

Ik heb me aan alle spelregels gehouden, desinfecteren, verwarmen, langzaam spuiten bla bla bla en nog vette spierpijn.

Na paar keer prikken was et bij mij weg, nu niet echt last meer.
                  Hey Bruce, hier nog een bewijs van wat ik vertelde

Kan ook wel aan de gear liggen, kan je wel gelijk in hebben. Maar de eerste keren is toch ook wel gewenning

Comment

nieuwe naald gebruiken na het opzuigen
                    in de zon zette of in warm water
                    en idd miss te snel gezet
                    of gewoon net verkeert teprik

Comment

jaja..d at is bewijs. lol.
                      nee, mannetje. dat is het gewoon niet. hetl igt puur aan de gear dan.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        jaja..d at is bewijs. lol.
                        nee, mannetje. dat is het gewoon niet. hetl igt puur aan de gear dan.
                        Oke , ik neem aan dat je meer ervaring hebt dan ik ( weet ik wel zeker ) dus het ligt enkel aan de gear.

Ik weet wel uit eigen ervaring dat ik nu vlotter injecteer dan men eerste 2 keren, maar heeft niets met pijn te maken dan.

Comment

doe maar es HEEL vlot. haha.
                          ligt echt aan de gear hoor. ene potje is erger dan andere met ug labs. HG shizzle is elke ampul hetzelfde. zoals ik zei: propionaat van viromone doet echt gwoon zeer. maar ja, het doet dus pijn soms. jah... no pain, no gain. feit is wel dat ik ook wel es met rooie bult gelopen heb die van bovenbeen in 2 weken naar de knie zakt en pijn blijft doen. (volgens mij echt wel ontsteking dan)

Comment

Het doet al weer wat minder zeer
                            Achja, zal wat extra op de tips letten... dan kom t het vast goed

Zo en nu lekker bunkeren :P

Comment

Originally posted by bruce View Post
                              doe maar es HEEL vlot. haha.
                              ligt echt aan de gear hoor. ene potje is erger dan andere met ug labs. HG shizzle is elke ampul hetzelfde. zoals ik zei: propionaat van viromone doet echt gwoon zeer. maar ja, het doet dus pijn soms. jah... no pain, no gain. feit is wel dat ik ook wel es met rooie bult gelopen heb die van bovenbeen in 2 weken naar de knie zakt en pijn blijft doen. (volgens mij echt wel ontsteking dan)
                              Dan zal mijn virormone wel nep zijn...voel geen pijn als ik het injecteer

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X