Hi allemaal,
ik heb al een tijd niks gepost,maar wel genoeg meegelezen.
ik ben nu al een tijdje bezig met cutten en sinds ik begonnen ben met trainen (sept 2009) van ongeveer 20% BF naar 10% gegaan.
Nu heb ik de laatste maand op onderhoud gegeten om mezelf ff wat rust te gunnen.
nu de zomer er aankomt wil ik nog 4 weken een goede cut doen om zo droog en hard mogelijk te worden.
toen ik begonnen ben was het eerste wat ik wilde dat ik mezelf weer helemaal goed voelde en dat is gelukt!
ik ben erg blij met het tot nu toe behaalde resultaat ,maar je wilt de lat toch steeds hoger leggen.
ik heb deze tijd vooral gebruikt om te kijken wat voor voeding / training ed. wel voor mij werkt en wat niet (voor zover je dat kan in deze tijd)
ik heb dan ook eerst alles moeten afbreken (om het zo maar te noemen) en vanaf een nulpunt moeten opbouwen.
zodat ik een goede basis heb om straks te gaan bulken.
ik wou absoluut niet mezelf volstouwen met eten of als een idioot gaan dieten zonder te weten / leren wat je aan het doen bent (veel info is dan ook van deze site gekomen,..dank daarvoor)
training:
benen/kuiten
borst/triceps
rug/biceps
schouders/traps
voeding voor tijdens de cut (carb cyclen)
1/
4 eieren
havermout
2/
whey shake
3/
kipfilet
rijst
groenten
mct olie
4/
vis
rijst
groenten
mct olie
5/
kipfilet/kalkoen/vis
aardappel /rijst
groenten
6/
whey shake
eet lepel pindakaas
de koolhydraten gaan van 200 gram naar 50 gram.
1 x pw refeed dag (junk maaltijd of hetzelfde als dit schema maar dan meer)
post workout - whey shake
voorstelkuur
als eerste kennismaking met As wilde ik een oral only kuur gebruiken
voor bij mijn cut.
(spuiten is nu geen optie en is ook iets waar ik niet mijn eerste kuur mee wil beginnen)
4 wk - anavar 40mg pd
2 wk - nolvadex 20mg pd
ik verwacht absoluut geen gains op deze kuur,maar spierbehoud.
mocht ik iets aan massa winnen is dat natuurlijk mooi meegenomen.
het is echt als kennismaking en om te helpen wat harder /droger te worden.
zouden jullie dit aanraden of is 6 weken een betere optie? of helemaal niet?
ik heb ook getwijfeld tussen winny of anavar en daar zijn al veel topics over natuurlijk ,misschien na deze kuur een winny kuur om te kijken wat dat doet
Nu moet ik alleen nog hard op zoek want zover ben ik nog niet,
maar voorbereiding is het halve werk zullen we maar zeggen.
alvast bedankt voor het lezen en de eventuele op/aanmerkingen.
ik heb al een tijd niks gepost,maar wel genoeg meegelezen.
ik ben nu al een tijdje bezig met cutten en sinds ik begonnen ben met trainen (sept 2009) van ongeveer 20% BF naar 10% gegaan.
Nu heb ik de laatste maand op onderhoud gegeten om mezelf ff wat rust te gunnen.
nu de zomer er aankomt wil ik nog 4 weken een goede cut doen om zo droog en hard mogelijk te worden.
toen ik begonnen ben was het eerste wat ik wilde dat ik mezelf weer helemaal goed voelde en dat is gelukt!
ik ben erg blij met het tot nu toe behaalde resultaat ,maar je wilt de lat toch steeds hoger leggen.
ik heb deze tijd vooral gebruikt om te kijken wat voor voeding / training ed. wel voor mij werkt en wat niet (voor zover je dat kan in deze tijd)
ik heb dan ook eerst alles moeten afbreken (om het zo maar te noemen) en vanaf een nulpunt moeten opbouwen.
zodat ik een goede basis heb om straks te gaan bulken.
ik wou absoluut niet mezelf volstouwen met eten of als een idioot gaan dieten zonder te weten / leren wat je aan het doen bent (veel info is dan ook van deze site gekomen,..dank daarvoor)
training:
benen/kuiten
borst/triceps
rug/biceps
schouders/traps
voeding voor tijdens de cut (carb cyclen)
1/
4 eieren
havermout
2/
whey shake
3/
kipfilet
rijst
groenten
mct olie
4/
vis
rijst
groenten
mct olie
5/
kipfilet/kalkoen/vis
aardappel /rijst
groenten
6/
whey shake
eet lepel pindakaas
de koolhydraten gaan van 200 gram naar 50 gram.
1 x pw refeed dag (junk maaltijd of hetzelfde als dit schema maar dan meer)
post workout - whey shake
voorstelkuur
als eerste kennismaking met As wilde ik een oral only kuur gebruiken
voor bij mijn cut.
(spuiten is nu geen optie en is ook iets waar ik niet mijn eerste kuur mee wil beginnen)
4 wk - anavar 40mg pd
2 wk - nolvadex 20mg pd
ik verwacht absoluut geen gains op deze kuur,maar spierbehoud.
mocht ik iets aan massa winnen is dat natuurlijk mooi meegenomen.
het is echt als kennismaking en om te helpen wat harder /droger te worden.
zouden jullie dit aanraden of is 6 weken een betere optie? of helemaal niet?
ik heb ook getwijfeld tussen winny of anavar en daar zijn al veel topics over natuurlijk ,misschien na deze kuur een winny kuur om te kijken wat dat doet
Nu moet ik alleen nog hard op zoek want zover ben ik nog niet,
maar voorbereiding is het halve werk zullen we maar zeggen.
alvast bedankt voor het lezen en de eventuele op/aanmerkingen.
Comment