injectie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• injectie

hey jongens, bij het injecteren van men test in mijn rechter bil voel ik helemaa niets en ben ik vrijwel niet stijf op de injectieplaats

maar als ik links injecteer dan voel ik de naald echt doordringen en is het vrij pijnlijk, het inspuiten van de olie is ook pijnlijker als rechts.. en dit elke keer als ik links zet

nu zei men maat: zet ze dan gewoon altijd rechts, je moet maar 1x per week prikken.
    is dit een probleem? of mag ik ze gewoon altijd in dezelfde bil zetten vanaf nu?
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

Als je slechts 1x per week injecteert is het inderdaad geen probleem.
    Voor vele malen prikken is het natuurlijk beter om meerdere spots te hebben.

Comment

je wisseld af om je receptors fris te houden en zo voorkom je enigszins littekenweefsel

Comment

@ Posseltje
        Receptors fris houden door ergens anders te zetten..? Testosteron is een hormoon dat je hele lichaam doordrijft.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

oké dus ik kan perfect op 1 plaats injecteren... dat is goed nieuws iemand mss een idee hoe het komt dat het links veel pijnlijker is?
          onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
            oké dus ik kan perfect op 1 plaats injecteren... dat is goed nieuws iemand mss een idee hoe het komt dat het links veel pijnlijker is?
            als je op één bil blijft injecteren krijg je last van een taaiere huid
            en dan gaat die naalt er echt niet lekker in, kan hij nog zo scherp zijn
            maar door taaie huid prikken is geen pretje, gewoon om blijfen wisselen
            dat ene beetje pijn bij het prikken is heel normaal tog
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              @ Posseltje
              Receptors fris houden door ergens anders te zetten..? Testosteron is een hormoon dat je hele lichaam doordrijft.
              hmm oke dan moet ik die theorie ff vervangen in het brein
              dan blijf ik bij littekenweefsel en taaie huid

Comment

Bij mij iedere keer hetzelfde, links voel ik beter dan rechts(niet echt pijnlijk), en voel ik gewoon ook 3 dagen, net alsof ik zwaar op men bil gevallen ben
                Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                  als je op één bil blijft injecteren krijg je last van een taaiere huid
                  en dan gaat die naalt er echt niet lekker in, kan hij nog zo scherp zijn
                  maar door taaie huid prikken is geen pretje, gewoon om blijfen wisselen
                  dat ene beetje pijn bij het prikken is heel normaal tog
                  Martin, hij prikt maar 1 keer in de week en heeft last van z'n andere bil.
                  Als je zeg maar 2x in de week injecteert prik je ook elke week 1x in dezelfde bil en dan zijn er ook geen problemen.
                  Dus zolang hij last van een kant heeft is het verstandiger om op dit moment 1 spot te gebruiken daar hij slechts zijn billen gebruikt om in te zetten.
                  Laat hij er eerst maar eens achter komen wat er mis is.

Comment

elk been is anders. probeer andere plek. ik kan links niet prikken waar ik rechts altijd doe. dan altijd zenuw of bloedvat
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X