Nieuw kuurtje advies.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw kuurtje advies.

Hey.

Ik had ff een vraag over een kuurtje ik wil weer gaan kuren.
    Maar alleen niet te zwaar ik zat te denken aan:
    200mg per week
    250 testo
    Dianabol Gs.
    Dit zou dan me derde kuur worden.

Mijn eerste kuur was 400mg deca en dianabol
    Mijn de tweede waarschijnlijk FAke shit was 500 sustanon en 200mg deca.
    Maar nu ga ik dus wat minder gebruiken zou dit nog wel aan slaan of maak dat niks uit de hoeveelheid.? ik wil ongeveer 8kg hier mee winnen lijkt me wel mogelijk.? Graag commentaar.
    Mzl vinze.

je bent niet erg duidelijk,vinze.

ik zie 200mg per week staan en daaronder 250 testo?
    je vertelt ook niet hoeveel dbol je gaat gebruiken dus ik denk dat het handig is dat je even de hoeveelheden en wat je precies gaat doen vermeld.

kan je zowiezo al vertellen dat 250mg testo te weinig is aangezien je met die hoeveelheid alleen maar je eigen systeem platgooid.

je hebt al eerdere kuren gedaan met meer mg dus kan niet zomaar verwachten dat je effe 8 kilo aan gaat komen als je veel minder wilt gaan gebruiken.

en waarom dacht je dat je 2e kuur fake was?
    wat was er niet goed gegaan?

greetz

Comment

ten eerste je kunt nooit zeggen zo veel wil ik bij komen dat gaat niet dat bepaldt de spul hoe goed ie is en je lichaam ,wat bedoel je ik doe nu wat minder maar zo werkt dat niet in dat wereldje je licham verwacht steeds meer en niet minder als je wilt resultaat zien ,denk eerst na wat je wilt waar is je grens en niet zo maar paken en dan denk je ik ben hulk maar zo gaat dat niet en met dat wat jij gaat gebruiken of wat je nu in je gedachten heb kom je echt geen 8 kilo bij je moet iets meer mengen van spul en niet allen maar deca en nog wat en dan 8 kilo resultaat zien je moet iets meer advis vragen aan jongens die echt ervaring hebben en dan spuiten niet eerder

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X