gyno..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by powertrainer2007 View Post
    maar er was nog totaal geen gyno te zien enkel de knobbel voelde ik en mijn tepel is ook erg gevoelig, ik ga morgen beginnen met de behandeling en dan zien we
    Het niet zien wil niet zeggen dat het er niet is.
    Anders zou jou sportdokter ook geen brom voorschrijven.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Het niet zien wil niet zeggen dat het er niet is.
      Anders zou jou sportdokter ook geen brom voorschrijven.

Precies!

Comment

oké thanx iemand ook enig idee hoe ik dit moet doseren? sportarts zei me 2 tot 3 tabs van 2,5mg maar dit lijkt me nogal veel?
        onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

oké thanx iemand ook enig idee hoe ik dit moet doseren? sportarts zei me 2 tot 3 tabs van 2,5mg maar dit lijkt me nogal veel?
          Had jij geen last van een verhoogde bloeddruk?

Comment

jep daarvoor heb ik een ace-remmer gekregen van dokter, behoorlijk wat last van de sides

Comment

jep daarvoor heb ik een ace-remmer gekregen van dokter, behoorlijk wat last van de sides
              Dan begrijp ik niet waarom je brom voorgeschreven krijgt.
              Oke, het helpt bij prolactine-gyno maar het wordt niet echt geadviseerd wanneer je last hebt van je bloeddruk.
              bromocriptine medical facts from Drugs.com

Comment

Hier over hoeveel te doseren.

RxMed: Pharmaceutical Information - PARLODEL

Comment

oké, thanx voor de link! nu nog even een vraag over het knobbeltje... ik knijp er af en toe in en niet altijd komt er vocht uit.. soms komt er vocht rond de tepel,in het bruine gedeelte maar niet de tepel zelf

en snuff... je bent precies een as-guru aan het worden, ambities als moderator? (y)

Comment

ik hoop dat ik het goed doe met de bromocriptine, omdat er niet elke keer vocht rond tepel komt als ik erop duw

Comment

Je hebt niet echt vertrouwen in je sportarts of wel? Neem aan dat ie er een diploma voor heeft...

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Het hangt er van af.
                      Is het normale gyno dan nolva, is het prolactine-gyno dan aromasin.
                      Hier kun je toch ook de pramipexole tegen gebruiken?

Grtn
                      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

oké, thanx voor de link! nu nog even een vraag over het knobbeltje... ik knijp er af en toe in en niet altijd komt er vocht uit.. soms komt er vocht rond de tepel,in het bruine gedeelte maar niet de tepel zelf

en snuff... je bent precies een as-guru aan het worden, ambities als moderator? (y)
                        Er hoeft niet altijd vocht tevoorschijn te komen. Je hebt prolactine-gyno that's for sure. Gewoon die brom nemen en je bent voor je het weet weer de oude. Hoop alleen wel dat het niet botst met je bloeddruk verhaal.

Moderator? Haha, ik denk niet dat Gen op iemand zoals mij aan het wachten is. Dan zal ik toch wel flink moeten bijdraaien en meer in zijn straatje handelen.
                        Originally posted by Jaap View Post
                        Je hebt niet echt vertrouwen in je sportarts of wel? Neem aan dat ie er een diploma voor heeft...

Hier kun je toch ook de pramipexole tegen gebruiken?

Grtn
                        Yep, prami is er ook heel erg goed tegen. Maar je hebt zoveel middeltjes tegen prolactine-gyno.
                        En van aromasin ben ik laatst pas achtergekomen, is zowel geschikt voor onderdrukking van 'gewone' en van prolactine-gyno.

Comment

snuff! thanx voor alle info, aan iedereen trouwens! en in mijn volgende kuur ga ik aromasin bij de hand houden, nu had ik enkel nolvadex..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X