Nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Zie je wel Kev, dat het op deze manier ook kan.
    Dat ziet er al een heel stuk beter uit, goed advies.
    Maar een beetje van dit en een beetje van dat is wel degelijk mogelijk bro.
    Je kunt tijdens een cut wel degelijk spiermassa opbouwen.
    Zolang je maar voldoende eiwitten naar binnen werkt.
    Ik ga deze discussie niet met je aan. Spiermassa winnen is best mogelijk, maar niet optimaal en dat is wat je wilt. Hier wil 't bij laten. Je gelooft toch alleen wat je zelf wilt.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

@TS, als ik jou was zou niet gaan kuren, krijg je klein piemeltje van
      http://forum.bodynet.nl/even-voorste...e-piemels.html

Comment

Originally posted by sch00m View Post
        Ik ga deze discussie niet met je aan. Spiermassa winnen is best mogelijk, maar niet optimaal en dat is wat je wilt. Hier wil 't bij laten. Je gelooft toch alleen wat je zelf wilt.
        Nou nee kerel, dat is niet helemaal waar.
        Ga jij maar eens wat boards af en doe maar eens wat research, dan zul je vanzelf ontdekken dat vermindering van BF plus spiermassa-gain iets heel gewoons is.
        Je zou het ook zo kunnen stellen, misschien dat jij een beetje eigenwijs bent en het gewoonweg niet wil aannemen.

Comment

Ik ben het met Sch00m eens. Zeker als natural is recompen bijzonder inefficiënt.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Ik ben het met Sch00m eens. Zeker als natural is recompen bijzonder inefficiënt.
            ???
            Wie heeft het hier over 'naturals'?
            TS is er in ieder geval geen een en die proberen we hier raad te geven.
            Sch00m vertelt hem dat een beetje van dit en een beetje van dat niet gaat.
            Ik zeg dat dat wel degelijk kan, we praten dan niet over enorme grote massawinsten maar een paar kilo moet toch kunnen tijdens een cut met ondersteuning van een stevig kuurtje.

Comment

True. Aan de andere kant brengt hij de nuance in de discussie aan: "het is inefficiënt". En daar heeft hij gewoon gelijk in.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                True. Aan de andere kant brengt hij de nuance in de discussie aan: "het is inefficiënt". En daar heeft hij gewoon gelijk in.
                Denk dat dat ieder voor zich is, het is maar helemaal wat je doel met een kuur is.

Comment

213.133.48.99

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Denk dat dat ieder voor zich is, het is maar helemaal wat je doel met een kuur is.
                    Natuurlijk hangt wat je doet af van wat je wilt. Maar de kortste weg is niet recompen. Ook niet met gear.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X