Kuur..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zal wel gewoon op basis van dezelfde olie zijn he. Lijkt me geen probleem.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat betekent niet dat ze dezelfde kleur hebben. Even een ander vial van test gepakt (oude label).. zit nog een klein beetje in, deze is veel lichter qua kleur. Morgen gaat de eerste spuit erin.

Comment

Wat wil je nou horen gabber?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Weet niet. Was meer een mededeling.. wilde weten wat jullie ervan dachten. Jij kwam met dat het op dezelfde olie basis is gemaakt. Dat verklaart niet de reden waarom ze exact dezelfde kleur hebben. Maar goed ik maak me er niet druk om anders had je het ook wel gemerkt aan mijn reacties..

Ik maak me er meer druk om waarom een vial test een heel ander (niet logische) opening had op de dop. Aangezien dat hele ding er nu af is.. en ik het met moeite heb open gekregen en daarom nu elke keer goed moet schoon maken met alcohol voor gebruikt.

Maar goed.. morgen begin ik dus met mijn kuur. Updates van de kuur komt wanneer het een beetje begint te werken..

Greetz..

Comment

Dezelfde olie verklaard wel degelijk dezelfde kleur. De werkzame stof doet niks met de kleur hoor.

sigpic

Comment

eerste spuit zit er in.. kwam alleen beetje veel olie uit.. maybe wat diepere naaldjes ..

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                eerste spuit zit er in.. kwam alleen beetje veel olie uit.. maybe wat diepere naaldjes ..
                Welke naalden gebruik je dan, en zet je in je reet?

Comment

ikzelf gebruik 0.8 x 40 voor men ass.

Kan zijn dat er geen olie uitloopt, dat je het denkt.

Als je de lucht uit de nieuwe naald drukt komt er wat olie over de naald. deze smeert de naald en maakt de injectieplek ook een beetje vettig.

Daarom denk je misschien dat er olie uitkomt ?

Comment

Nee het komt er echt uit. Ik zit langer in deze shit my friend..
                    Ik gebruik 06 - 25 .. voor me ass. Kan prima.. maar 08 - 45 is toch beter ..

Comment

Nee het komt er echt uit. Ik zit langer in deze shit my friend..
                      Ik gebruik 06 - 25 .. voor me ass. Kan prima.. maar 08 - 45 is toch beter ..
                      45mm???
                      Wil je via je reet in je ballen injecteren ofzo?
                      40mm is perfekt.
                      Ik weet niet hoeveel ml je in 1x zet maar mocht dat slechts 2ml zijn dan kun je het gemakkelijk met de 0,6 dikte af.

Snap trouwens helemaal niet waarom er olie uit het prikgaatje komt, zelfs met de 25mm moet het gewoon goed kunnen gaan.

Comment

Ja bedoel 40.. 5ml .. geen 2. Zit gewoon niet diep genoeg .. zeker niet voor deze hoeveelheid. Heb tot nu toe altijd 25mm gebruikt.. Heb trouwens geen naalden meer. Morgen even kijken bij de apotheek al betwijfel ik of ik ze hier wel mee krijg .. dorpje waar ze altijd moeilijk doen.

Anders gewoon bestellen..

Het heeft niks met de dikte van de naald te maken gab..

Comment

Ja bedoel 40.. 5ml .. geen 2. Zit gewoon niet diep genoeg .. zeker niet voor deze hoeveelheid. Heb tot nu toe altijd 25mm gebruikt.. Heb trouwens geen naalden meer. Morgen even kijken bij de apotheek al betwijfel ik of ik ze hier wel mee krijg .. dorpje waar ze altijd moeilijk doen.

Anders gewoon bestellen..

Het heeft niks met de dikte van de naald te maken gab..
                          Injecteer je 5ml per keer ?? Dan heb je grotere spuiten dan 5ml anders kun je toch niet aspireren ?? Als je al langer in deze shit zit dan weet je toch dat je moet aspireren Zul je ook wel weten .......
                          5ml is veel voor in 1 keer te injecteren vind ik. Kan je dit niet beter verdelen en 2 of 3 x per week injecteren ?

Met een 0.8 x 40 naald en de helft gear per keer zal er niets meer teruglopen .

Comment

Originally posted by sharki View Post
                            Injecteer je 5ml per keer ?? Dan heb je grotere spuiten dan 5ml anders kun je toch niet aspireren ?? Als je al langer in deze shit zit dan weet je toch dat je moet aspireren Zul je ook wel weten .......
                            5ml is veel voor in 1 keer te injecteren vind ik. Kan je dit niet beter verdelen en 2 of 3 x per week injecteren ?

Met een 0.8 x 40 naald en de helft gear per keer zal er niets meer teruglopen .
                            Ik heb zo'n vermoeden dat onze grote vriend daar niet zo zwaar aan tilt.
                            Beetje dom en onverstandig natuurlijk....

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Ik heb zo'n vermoeden dat onze grote vriend daar niet zo zwaar aan tilt.
                              Beetje dom en onverstandig natuurlijk....
                              ja maar hij heeft ervaring en weet er zogenaamd veel van...

gewoon laten aanmodderen. leert het vanzelf ooit wel eens.

Comment

Ondanks het feit dat je langer in deze shit zit, wil niet automatisch zeggen dat je er beter en/of verstandiger mee omgaat.
                                I'm in transformation mode!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X