Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Kuur..
Collapse
X
-
---
Maakt helemaal niets uit 5ml kan prima, vroeger spoot ik 2 spuiten tegelijk van 5ml ( onervaren )
Het enige waar je op moet letten met grote hoeveelheden is dat het gaat ophopen, het word dan op een gegeven moment steeds moeilijker injecteren op die plek omdat je er bijna niets meer inkrijgt ( word keihard )
beste is eventueel als je er last van gaat krijgen, het in 2 x te verdelen in de week, of andere prik plekken...
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostVraag me alleen af waarom je ermee komt aangezien je niet weet of het juist is. Verder lijkt mij dat vrij onlogisch ..
Originally posted by leroyw View PostMaakt helemaal niets uit 5ml kan prima, vroeger spoot ik 2 spuiten tegelijk van 5ml ( onervaren )
Het enige waar je op moet letten met grote hoeveelheden is dat het gaat ophopen, het word dan op een gegeven moment steeds moeilijker injecteren op die plek omdat je er bijna niets meer inkrijgt ( word keihard )
beste is eventueel als je er last van gaat krijgen, het in 2 x te verdelen in de week, of andere prik plekken...
Comment
-
Zo nu het kinderspel is afgelopen kan ik weer verder met mijn topic.
Winstrol nog steeds niet binnen, is door de voorraad heen. Maar dat is geen probleem. Ik kan niet wachten tot mijn kuur in-kickt.. is alweer een tijdje terug dat heerlijk gevoel.
Op het moment leef ik alleen op koolvis en pangafilet en af en toe wat aardappels voor de carbs. 400gr groente.
Lol... hier bestaat mijn dagelijkse voedingstoffen uit
water
groente
vis
Grotendeels ..
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostZo nu het kinderspel is afgelopen kan ik weer verder met mijn topic.
Winstrol nog steeds niet binnen, is door de voorraad heen. Maar dat is geen probleem. Ik kan niet wachten tot mijn kuur in-kickt.. is alweer een tijdje terug dat heerlijk gevoel.
Op het moment leef ik alleen op koolvis en pangafilet en af en toe wat aardappels voor de carbs. 400gr groente.
Lol... hier bestaat mijn dagelijkse voedingstoffen uit
water
groente
vis
Grotendeels ..
Voor mij dan ontbijtje van havermout en whey.
2 maaltijden rondom de training van rijst, kip, champignions en broccoli.
En 4 maal tonijn met koolvis, thats it, 3255 kcal.
Het zal zwaar zijn.
Voor jou ook buddy.
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View Post
btw bestel je je gear via internet? thats gay
Als je niet eens weet hoe je fatsoenlijk moet kuren en er dan zo een zooitje van maakt dat je piemeltje ineens niet meer werkt, dat is gay!
Dus ga nou eerst ff bij jezelf kijken wat er allemaal aan schort want ik zie velen de fout in gaan met hun kuurplannetjes maar jij spant werkelijk de kroon.
Sorry Nex, moest er ff uit.
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View Postpussies
ik eet beetje havermout voor me carbs meer niet
btw bestel je je gear via internet? thats gay
Beetje tof doen via internet, zoals jij nu doet...dat is pas gay
1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostWeet je wat gay is?
Als je niet eens weet hoe je fatsoenlijk moet kuren en er dan zo een zooitje van maakt dat je piemeltje ineens niet meer werkt, dat is gay!
Dus ga nou eerst ff bij jezelf kijken wat er allemaal aan schort want ik zie velen de fout in gaan met hun kuurplannetjes maar jij spant werkelijk de kroon.
Sorry Nex, moest er ff uit.
Heb zijn topic ook gevolgd toen ...................
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment