Kuur..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Heb dus niet beweert dat het juist is he, haalde het uit een topic van Elite Fitness.
    Dat stuk had ik dus ook gelezen ...........

Comment

---

Maakt helemaal niets uit 5ml kan prima, vroeger spoot ik 2 spuiten tegelijk van 5ml ( onervaren )

Het enige waar je op moet letten met grote hoeveelheden is dat het gaat ophopen, het word dan op een gegeven moment steeds moeilijker injecteren op die plek omdat je er bijna niets meer inkrijgt ( word keihard )

beste is eventueel als je er last van gaat krijgen, het in 2 x te verdelen in de week, of andere prik plekken...

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Vraag me alleen af waarom je ermee komt aangezien je niet weet of het juist is. Verder lijkt mij dat vrij onlogisch ..
        Weet ook niet of het onjuist is. Daarom vertelde ik het. Zien wat men er van zou zeggen.
        Originally posted by leroyw View Post
        Maakt helemaal niets uit 5ml kan prima, vroeger spoot ik 2 spuiten tegelijk van 5ml ( onervaren )

Het enige waar je op moet letten met grote hoeveelheden is dat het gaat ophopen, het word dan op een gegeven moment steeds moeilijker injecteren op die plek omdat je er bijna niets meer inkrijgt ( word keihard )

beste is eventueel als je er last van gaat krijgen, het in 2 x te verdelen in de week, of andere prik plekken...
        Ja, en met zoiets krijg je een grotere kans op ontstekingen wat kan uitmonden in een abcess.

Comment

20ml tegelijk no problem
          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Edit Mrfit: Nergens voor nodig dit filmpje
            Last edited by Misterfit; 11-06-2010, 22:44.

Comment

* Heb even het een en ander geedit en verwijdert.

Gamerface, vanaf nu ontopic graag. Als je niks nuttigs hebt toe te voegen, blijf dan gewoon weg uit het topic.

Comment

Zo nu het kinderspel is afgelopen kan ik weer verder met mijn topic.

Winstrol nog steeds niet binnen, is door de voorraad heen. Maar dat is geen probleem. Ik kan niet wachten tot mijn kuur in-kickt.. is alweer een tijdje terug dat heerlijk gevoel.

Op het moment leef ik alleen op koolvis en pangafilet en af en toe wat aardappels voor de carbs. 400gr groente.

Lol... hier bestaat mijn dagelijkse voedingstoffen uit

water
                groente
                vis

Grotendeels ..

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                  Zo nu het kinderspel is afgelopen kan ik weer verder met mijn topic.

Winstrol nog steeds niet binnen, is door de voorraad heen. Maar dat is geen probleem. Ik kan niet wachten tot mijn kuur in-kickt.. is alweer een tijdje terug dat heerlijk gevoel.

Op het moment leef ik alleen op koolvis en pangafilet en af en toe wat aardappels voor de carbs. 400gr groente.

Lol... hier bestaat mijn dagelijkse voedingstoffen uit

water
                  groente
                  vis

Grotendeels ..
                  Ik zal je over 2 weken gaan vergezellen bro.
                  Voor mij dan ontbijtje van havermout en whey.
                  2 maaltijden rondom de training van rijst, kip, champignions en broccoli.
                  En 4 maal tonijn met koolvis, thats it, 3255 kcal.
                  Het zal zwaar zijn.
                  Voor jou ook buddy.

Comment

pussies

ik eet beetje havermout voor me carbs meer niet

btw bestel je je gear via internet? thats gay

Comment

Stoer man..

Comment

niet stoer

jullie zijn pussy

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post

Weet je wat gay is?
                          Als je niet eens weet hoe je fatsoenlijk moet kuren en er dan zo een zooitje van maakt dat je piemeltje ineens niet meer werkt, dat is gay!
                          Dus ga nou eerst ff bij jezelf kijken wat er allemaal aan schort want ik zie velen de fout in gaan met hun kuurplannetjes maar jij spant werkelijk de kroon.
                          Sorry Nex, moest er ff uit.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                            pussies

ik eet beetje havermout voor me carbs meer niet

OMFG wat een opmerking...waarom? Omdat je de dealer op de hoek van de straat niet kent? Je niet vriendjes bent met de grootste gast van de sporschool?

Beetje tof doen via internet, zoals jij nu doet...dat is pas gay

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Maakt niet uit snuff. Ik maak me niet zo druk om dit soort jongetjes..

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Weet je wat gay is?
                                Als je niet eens weet hoe je fatsoenlijk moet kuren en er dan zo een zooitje van maakt dat je piemeltje ineens niet meer werkt, dat is gay!
                                Dus ga nou eerst ff bij jezelf kijken wat er allemaal aan schort want ik zie velen de fout in gaan met hun kuurplannetjes maar jij spant werkelijk de kroon.
                                Sorry Nex, moest er ff uit.

Heb zijn topic ook gevolgd toen ...................

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X