5ml kan prima in een keer. Overigens is er nog ruimte om te aspireren met een 5ml spuit.
Kuur..
Collapse
X
-
Originally posted by Nex- View Post@ Ramon
Dat klopt. Maar vooruit. Ik durf een discussie best aan te gaan. Vertel mij wat ik precies fout doe hier.
Ik wacht geduldig af.
Ik wil hier niet mee aangeven dat je iets verkeerds doet, het was gewoon een algemen opmerking.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Originally posted by Nex- View Post5ml kan prima in een keer. Overigens is er nog ruimte om te aspireren met een 5ml spuit.
Ik spuit ook nooit meer dan 3ml in 1 keer.
Alleen heb ik al gelezen dat het irriterend kan werken als je grotere hoeveelheden ineens injecteerd. Maar heb geen goesting om het op te zoeken.
Ik denk dat je toch wat eigenwijs bent .............
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHm allright, jij bent de kenner, heb namelijk zelf nooit 5ml in 1x gezet, 3ml was het hoogst.
Comment
-
Originally posted by sharki View PostIk spuit ook nooit meer dan 3ml in 1 keer.
Alleen heb ik al gelezen dat het irriterend kan werken als je grotere hoeveelheden ineens injecteerd. Maar heb geen goesting om het op te zoeken.
Ik denk dat je toch wat eigenwijs bent .............
Op internet kan ook staan dat sinterklaas echt bestaat.
Maar je hebt gelijk, het is levensgevaarlijk. Laten we erover ophouden.
Comment
-
Laat ik het op een stapeltje zetten.
Heb nooit last van gehad om 4ml te injecteren. Heb hele kuur lang 4ml geinjecteerd.
Tijdens deze kuur doe ik de eerste drie weken 5ml in een keer. Is geen enkel probleem. Na week drie ga ik weer op 500mg test, 4ml i.c.m tren.
Ik kan verder prima aspireren met de 5ml spuitjes die ik heb, er is nog ruimte over.
Nu we dit allemaal weten kunnen we erover ophouden. Dan zal ik blijven updaten in dit topic omtrent mijn kuur.
Greetz..
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostLaat ik het op een stapeltje zetten.
Heb nooit last van gehad om 4ml te injecteren. Heb hele kuur lang 4ml geinjecteerd.
Tijdens deze kuur doe ik de eerste drie weken 5ml in een keer. Is geen enkel probleem. Na week drie ga ik weer op 500mg test, 4ml i.c.m tren.
Ik kan verder prima aspireren met de 5ml spuitjes die ik heb, er is nog ruimte over.
Nu we dit allemaal weten kunnen we erover ophouden. Dan zal ik blijven updaten in dit topic omtrent mijn kuur.
Greetz..
Is ook niet iets om echt over te discussieren, je injecteerd wat je wilt en wat voor jou het beste lijkt/gaat.
En eigenwijs kan ik ook wel ooit zijn
Comment
-
Ik heb ooit eens gelezen hoe groter het depot, deste groter de kans op ontsteking.
Ook lees ik dat hoe groter het depot, deste meer irritant wordt het prikken.
Verder verneem ik iets in de trent van dat wanneer je een groot depot aanlegt het slechts 72 uur anabool blijft en dat het dan in kracht afneemt.
Heb dit overigens niet uit de fabeltjeskrant Nexie maar van BB-forums waar men ervaringen deelt.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostVerder verneem ik iets in de trent van dat wanneer je een groot depot aanlegt het slechts 72 uur anabool blijft en dat het dan in kracht afneemt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment