Dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dianabol

hey alemaal een vriend van mij wil ze eerste kuur gaan beginen hij wil dianabol gebruiken om in massa aan te komen en kracht enzo natuurlijk maar ik heb gehoord dat het veel vocht vast houd wie heeft er wat ervaring mee want bij iedereen is het anders net als de bijwerkingen van dianabol grtzzz
    Attached Files

dianabol is niet verkeerd om te beginen ,je kunt er veel resultaat mee boeken ,en zeker de eerste keer ,en vocht ??dat hoort er bij gewoon ,en je zeft het zelf iedereen is anders ,bijwerking zo snel gaat dat niet zo als de meeste denken, echt niet maar je weet maar nooit

Comment

D-Boll van GS heb ik een goede ervaring mee.
      Hield er weinig vocht van vast,schijnt met Akpuxuh dat je wel veel vocht vast houd.
      Maar dat scheelt per persoon denk ik.
      VR GR HERR
      Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Herr @ Mrt. 15 2004,07:33)]D-Boll van GS heb ik een goede ervaring mee.
        Hield er weinig vocht van vast,schijnt met Akpuxuh dat je wel veel vocht vast houd.
        Maar dat scheelt per persoon denk ik.
        VR GR HERR
        Houd met akpuxuh geen extreem veel water vast, als ze beide echt zijn, zijn de effecten hetzelfde.

Grtz

Comment

dianabol is goed om mee te beginnen, maar daarna zal je trugvallen en zal je 2e kuur bestaan uit een injectie en tabletten kuur.

dat was bij mij het geval, maar ik was wel tevreden met de dbol.

Comment

Van ax hield ik wel vocht vast, maar dat doe je met elke dbol wel denk ik. Het was trouwens niet veel, maar wel zichtbaar. Vergeet niet dat het vocht niet alleen onderhuids zit maar ook in je spieren en gewrichten. Je traint daardoor dus lekkerder.

Verder verhoogt het de aanmaak van rode bloedcellen waardoor je zuurstofcapaciteit toeneemt, evenals je bloeddruk. Houd die dus in de gaten...

Comment

ik heb zelf héél weinig vocht van d-boll (gs) vastgehouden.
              was licht kuurtje van 20gr per dag ongeveer.

was ik heel tevreden van.

het krimpen viel heel goed mee, behalve wat last van m'n lever. maar dat kan het gedacht zelf ook wel zijn

greetz
              I just live once and I want the max out of it!

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Kenshu_Etsukau @ Mei. 03 2004,15:50)]ik heb zelf héél weinig vocht van d-boll (gs) vastgehouden.

het krimpen viel heel goed mee, behalve wat last van m'n lever. maar dat kan het gedacht zelf ook wel zijn

greetz
                Van 20 gram zou ik ook last van m'n lever krijgen....

Je bedoelt 20 mg waarschijnlijk. Heel vreemd dat je van zo weinig al last krijgt...

Comment

Met dboll van g.s. had ik ook bijna geen last van vocht, wel van gevoelige tepels.

GRtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Hansdepans @ Mei. 04 2004,16:34)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Kenshu_Etsukau @ Mei. 03 2004,15:50)]ik heb zelf héél weinig vocht van d-boll (gs) vastgehouden.

greetz
                    Van 20 gram zou ik ook last van m'n lever krijgen....

Je bedoelt 20 mg waarschijnlijk. Heel vreemd dat je van zo weinig al last krijgt...
                    Het kan altijd maar ik denk dat het verbeelding was.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

heb zelf ook dbol gebruikt van gs ben er 13 kilo van aangkomen heb er 10 van over gehouden het was me 1ste kuur en hield bijna geen vocht vast was erg droog aan het einde van me kuur
                      train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X