Originally posted by hendrie
View Post
kuur voorstel!
Collapse
X
-
Originally posted by hendrie View Postallee reactie en idee worden gewaardeert dus ook zulke!maar hoe bedoel je precies?omdat ik te weinig ervaring heb?ik ben eigelijk al ander half jaar lang dag in dag uit met bbd bezig!lees elke avond het forum over en andere site en ben erg bewust bezig met me voeding!dus ik denk zelf dat ik klaar ben voor een volgende stap!
Originally posted by hendrie View Postsquat 8x60 net half jaar mee bezig altijd legg press gedaan
[quote=hendrie;710978]dat probeer ik dus al 2jaar seriuus en ook met voeding maar het gaat gewoon nog niet super!quote]
Ga dan eerst dit probleem oplossen. Kuren lost dat niet voor je op. Sterker nog, daarmee wordt het probleem alleen groter. Striktheid, optimale voeding, training, rust enzovoorts is in je kuur NOG belangrijker om er zoveel mogelijk resultaat uit te kunnen halen. Dan heb je na je kuur ook nog een periode, die meestal nog lastiger is omdat dat de fase is waar je je gains moet gaan vasthouden en die bepaalt hoeveel je uiteindelijk netto overhoud.
Originally posted by hendrie View Postben met voedinsschema bezig die ben ik aan het maken!en begin nu ook nog niet!over 5weken wil ik eigelijk gaan beginnen!en van te voren wil ik eerst alles klaar hebben!
Begrijp me niet verkeerd hendrie, ik wil je niet de grond in trappen, maar ik ben gewoon realistisch. Iemand zoals jou is gewoon niet toe aan kuren. Je kunt nog zo ontzettend veel resultaat boeken zonder te spuiten. Het zou gewoon zonde zijn als je gaat kuren terwijl dat helemaal niet nodig is toch? Dat is net zoiets als dat iemand van 50 kg wil gaan cutten. Dat slaat toch ook nergens op.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Beste Hendrie,
Je vraagt advies, die krijg je dan, AAS zijn geen snoepjes, daarom zijn we af en toe wat fel en eerlijk in deze middelen. Niet vanwege het willen kuren, want ik kuur zelf ook gewoon.
Maar mijn basis was op dit moment 113 kilo massa en ik ben al wat ouder, ben 45 dus ik heb niet meer de gunstige hormoonspiegels zoals jij ze hebt.
De meesten zijn van zeer goede wil en iedereen wil je graag die grote stap verder helpen, maar geloof ons, het heeft nu echt geen nut om al te beginnen.
Als je echt absoluut dit jaar nog zou willen kuren, stel het uit tot eind van het jaar zeg december.
Maar stel dan als eerste doel die kilo's (10/15) er bij.
Je bent nu volgens je log krampachtig bezig met zo licht mogelijk te worden door verkeerde voeding en verkeerde training. Echt waar je bent met een verkeerde basis bezig.
Je bent ook niet aan het cutten maar aan het vermageren om zo licht mogelijk te worden ipv wat droger de zomer in te gaan.
Ik weet niet welke maffe onbenul jou daartoe heeft gebracht, maar het is echt waanzin waartoe je je laat bewegen.
Ga eerst opbouwen tot december, stel als doel minimaal 10/15 kilo zwaarder en denk dan na of je echt een kuur nodig hebt.
Als je dan iets wil, denk dan als eerste kuurtje aan een winny only, zeker in december, de vreetmaand.
Dan zou je in januari misschien de juiste basis kunnen hebben om aan winny te beginnen en groot, hard en droog het voorjaar in te gaan.
Dan heb je een basis die je veel oplevert.
Ik wens je succes in je keuze maken.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by hendrie View Postnou dat zijn alleen negatieve reactiet niet zon goeie keuze dus om een kuur te nemen?helemaal geen kuur?of misschien dan een orale kuur1 alleen dianabol dan ofzo?
Ga eerst maar eens beginnen met een goed voedingsschema te maken en keihard te trainen dan zul je zien dat je net zoveel gains kan maken. Zie AAS als hulpmiddel als je je natuurlijke max hebt bereikt of in ieder geval natuurlijk een sterke en goede basis hebt weten te leggen om toe te zijn aan een kuur. Overigens je mag wel wat bijkomen hoor, 76 kg bij 187cm is vrij licht dus laat dat cutten nog maar even achterwege.“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Comment
-
Originally posted by elpadrone View Postlos van het feit of je aan kuren toe bent of niet.....
Je kuur ziet er prima uit voor een 1e kuur.
De D-bol is wel heftig voor de nieren/lever maar ik zou deze toch voor 5-6 weken nemen aan 40-50mg/d
2 weken nolva is voldoende.
En voor de rest vind het ik een beetje overdreven/onnodig dat als iemand uitleg vraag in een as sectie je deze persoon gelijk begint af te maken en af te raden om as te gebruiken. Als hij het wilt gebruiken doet ie het toch, dan kan je toch beter goede raad geven.
Comment
-
Originally posted by sharki View PostEn voor de rest vind het ik een beetje overdreven/onnodig dat als iemand uitleg vraag in een as sectie je deze persoon gelijk begint af te maken en af te raden om as te gebruiken. Als hij het wilt gebruiken doet ie het toch, dan kan je toch beter goede raad geven.
Ik weet bijna zeker dat hendrie het gaat doen dus help die jongen ipv alleen maar te zeiken. Advies is goed zoals sommige hier ook doen maar sommige uitspraken kan je beter voor je houden als je alleen maar reageert om te zieken.
zo zie ik het.
Comment
-
Originally posted by hendrie View Postoke dan toch wat positiefs mooi dat de kuur wel goed is!
De kuur op zich is ook wel goed, niks mis mee. Die heb je idd goed uitgezocht. Daar heb ik ook geen commentaar op, de meesten niet trouwens.
Alleen dus de voorbereiding er naar toe werkend is belabberd zoals ik al zei.
Je doet je best om nu een doel te halen, daar heb ik respect voor, maar ik mis daarin wel de grondslag van je doel.
Omdat je dus nu krampachtig probeert ecto te worden. Daarom vind ik die kuur op dit moment not-done.
Dat ecto verhaal van mij over jou is omdat je nu echt alles op alles zet om maar lichter te worden, niet eens droog worden maar weegschaal gewicht moet omlaag koste wat kost, in een post in je log maakte je je zelfs druk over 300gram ipv VVM en bf. Dit laat zien dat je niet met je spieren bezig bent of was. Immers als jouw spieren per ongeluk 300gram zwaarder worden wil jij het er af hebben. Dat is wat ik tegen het kuurplan heb. Het voegt niet bij wat je nu doet.
Beter is vanaf nu onmiddellijk gaan eten en die spieren laten groeien.
Na de vakantie een tijdje goed gaan bulken, lean bulk op hoog eiwitten en vetten. Tot het eerst volgende plateau, dan evt beginnen met bijv winny + test, of winny only als eerste kuur. Dat zou dan eerst een cutkuurtje worden na de bulk.
Je begint dan dus met een stevigere basis, die ook goed effect geeft. Mits dan wel alles goed op orde is.
Dan een jaar later eventueel kijken voor een mass kuur als dat nodig zou zijn.
dus nogmaals, respect voor je gedrevenheid in het behalen van je doelen, maar stel de kuur uit. Is advies geen plicht.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View PostHelemaal correct! Er zijn andere topics geweest waarbij mensen dezelfde stats als hendrie hadden of zelfs slechter en die kregen wel gewoon antwoord.
Ik weet bijna zeker dat hendrie het gaat doen dus help die jongen ipv alleen maar te zeiken. Advies is goed zoals sommige hier ook doen maar sommige uitspraken kan je beter voor je houden als je alleen maar reageert om te zieken.
zo zie ik het.
Als voeding en trainingen niet goed zijn en de doelen stroken niet met elkaar?
Als Hendrie wel echt gaat kuren, dan zal ik hetzelfde advies geven, ga goed eten en zorg dat de trainingen goed zijn.
Maar dan nog blijf ik de weg (die hij nu volgt) er naartoe afkeuren.
Het advies dat hij gekregen heeft en nu volgt, was echt onbenullig en zeer slecht. Normaal zou niemand dat ooit adviseren.
Denk ook niet dat die "maffe onbenul" zich hier nu zou laten horen, omdat die ook weet dat dit idioot is. Je gaat altijd eerst opbouwen en dan kuren en niet afbreken en kuren om het weer op te bouwen.
Als iemand dat dan adviseerd is het een maffe onbenul, vind ik.
Er is iemand die dat vaak adviseert, ook als ze al vrij mager zijn, diep cutten en dan gelijk bulken,........slaat nergens op.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment