HGH plan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Voor bij HGH is test genoeg. Het is puur voor beter herstel dan. Maar je hoeft het niet te gebruiken er bij.
    meestal is de laagste dosis 4 of 5iu pd, minder werkt nauwelijks, dan is het echt alleen vetverbranden, dat is zonde van je geld. Tenzij je idioot hard traint om toch de celdeling te krijgen van dat kleine beetje HGH.
    T3 of T4 zijn naast een stofwisseling verhoger ook een goede eiwitsynthese booster, dus in combi met HGH is T3 wel prima. Overigens, HGH staat de conversie van T4 naar T3 in de weg dus supplementeren met T3 is aan te raden.

    Alle andere varianties zou ik absoluut niet doen, is veel te zwaar. Je kan de nieuwe cellen wat vergelijken met babycellen, nauwelijks inhoud en nauwelijks of geen kracht. Dus reken maar uit wat bijvoorbeeld OXY kan aanrichten met die nieuwe cellen.

    Combineren met zware AAS alleen als je gevorderd bent in gebruik met HGH. Als je persee iets wil zoek dan een lichte AAS, een primootje oid.

    Als je gaat beginnen ga dan veel trainen, minsten 5x per week, en zwaar trainen, hoe zwaarder en meer hoe beter, is mijn mening hierin. Daarmee bereik je het grootste voordeel van je HGH denk ik.
    IGF1 en HGH kunnen voor celdeling zorgen bij erg zware belasting. Dus echt extra spiercellen. Maar dus alleen als de belasting zwaar genoeg is.

    mbt de duur van gebruik, had ik al aangegeven, je moet echt lang door om goed effect te krijgen. Te kort dan is het weggegooid geld.
    Voor 4iu pd 5x pw 80iu per maand, reken maar op minstens $1000, dan ben je 5 kits x100iu verder of 25 weken. 1 of 2 kits minder doet helaas weinig tot niets.
    Maar wil je echt effect dan kan je beter naar de 6iu gaan, opbouwen zoals Falstyr al zei daar mag je 3 tot 4 weken over doen, daarna op 6iu per dag zitten verdelen in 2x 3iu.
    Je kan ook, als je om de dag traint alleen op de trainingdagen zetten bijv 8iu of 10iu per dag, dat werkt ook prima en spaart de portemonnae. De eerste opbouwweken wel elke dag zetten!

    Info over HGH gebruik is verder wel te vinden denk ik. ff buurten op een ander forum als je hier te weinig kan vinden.

    succes.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

    Comment


    • #17
      oké, dus er hoeft niet persé een bijstof bij te gaan... dat is goed nieuws, dan wordt het gewoon 25w 500mg test E

      dus het nieuwe kuurvoorstel is gewoon:
      wk1-25: HGH 4iu/dag (5dagen/w)
      wk1-25: test E 500mg/w

      kan iemand me nog wat bijvertellen over de nakuur?
      onderweg naar 90kg bij 10% BF

      Comment


      • #18
        Normale nakuur doen.
        Moet je ff opzoeken daar weet ik weinig vanaf doe zelf geen nakuur.
        De nakuur is verder alleen nodig voor de test.

        Als ik wat tegenkom plaats ik het wel voor je.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

        Comment


        • #19
          Originally posted by marnop View Post
          Normale nakuur doen.
          Moet je ff opzoeken daar weet ik weinig vanaf doe zelf geen nakuur.
          De nakuur is verder alleen nodig voor de test.

          Als ik wat tegenkom plaats ik het wel voor je.
          oké thanx! dus voorlopig zal ik het op 4 weken aromasin/nolvadex elk 20mg per dag houden

          ook ga ik geen arimidex gebruiken zolang ik geen last krijg van gyno in die kuur, HGH blijkt de meeste bijwerkingen af te remmen

          verder is de vraag nog of ik HGH en test gelijk moet starten/stoppen
          onderweg naar 90kg bij 10% BF

          Comment


          • #20
            Originally posted by marnop View Post
            Voor bij HGH is test genoeg. Het is puur voor beter herstel dan. Maar je hoeft het niet te gebruiken er bij.
            meestal is de laagste dosis 4 of 5iu pd, minder werkt nauwelijks, dan is het echt alleen vetverbranden, dat is zonde van je geld. Tenzij je idioot hard traint om toch de celdeling te krijgen van dat kleine beetje HGH.
            T3 of T4 zijn naast een stofwisseling verhoger ook een goede eiwitsynthese booster, dus in combi met HGH is T3 wel prima. Overigens, HGH staat de conversie van T4 naar T3 in de weg dus supplementeren met T3 is aan te raden.

            Alle andere varianties zou ik absoluut niet doen, is veel te zwaar. Je kan de nieuwe cellen wat vergelijken met babycellen, nauwelijks inhoud en nauwelijks of geen kracht. Dus reken maar uit wat bijvoorbeeld OXY kan aanrichten met die nieuwe cellen.

            Combineren met zware AAS alleen als je gevorderd bent in gebruik met HGH. Als je persee iets wil zoek dan een lichte AAS, een primootje oid.

            Als je gaat beginnen ga dan veel trainen, minsten 5x per week, en zwaar trainen, hoe zwaarder en meer hoe beter, is mijn mening hierin. Daarmee bereik je het grootste voordeel van je HGH denk ik.
            IGF1 en HGH kunnen voor celdeling zorgen bij erg zware belasting. Dus echt extra spiercellen. Maar dus alleen als de belasting zwaar genoeg is.

            mbt de duur van gebruik, had ik al aangegeven, je moet echt lang door om goed effect te krijgen. Te kort dan is het weggegooid geld.
            Voor 4iu pd 5x pw 80iu per maand, reken maar op minstens $1000, dan ben je 5 kits x100iu verder of 25 weken. 1 of 2 kits minder doet helaas weinig tot niets.
            Maar wil je echt effect dan kan je beter naar de 6iu gaan, opbouwen zoals Falstyr al zei daar mag je 3 tot 4 weken over doen, daarna op 6iu per dag zitten verdelen in 2x 3iu.
            Je kan ook, als je om de dag traint alleen op de trainingdagen zetten bijv 8iu of 10iu per dag, dat werkt ook prima en spaart de portemonnae. De eerste opbouwweken wel elke dag zetten!

            Info over HGH gebruik is verder wel te vinden denk ik. ff buurten op een ander forum als je hier te weinig kan vinden.

            succes.
            Ik kan in je uitleg meegaan, alleen ga je in de fout volgens mij als je het hebt over trainen. 5x in de week trainen is teveel of je moet er 2x cardio bijrekenen. Je spieren groeien in rust, dus als je alle dagen bijna gaat trainen, wanneer gaan dan je spieren groeien ?
            Gewoon trainen , de hgh zorgd voor nieuwe spiercellen geef ze de kans om te groeien.

            Comment


            • #21
              heb ondertussen weer wat verder ingelezen over HGH en teweten gekomen dat je best kan combineren met aromatiserende AAS, hierdoor zou de HGH beter gaan werken... ook zal ik de HGH langer doortrekken omdat dit simpelweg meer effect heeft, dus:

              wk 1-35 HGH: 4iu/dag, 5 dagen per week
              wk 1-35 TEST E: 500mg/W

              mss ga ik deca toevoegen aan mijn kuur, maar hier denk ik nog over na. dan zou ik sowieso 2 bijstoffen gaan kiezen om dan kunnen af te wisselen

              langs de andere kant volg ik marnop zijn raad dan op omdat hij zegt dat je de nieuwe spiercellen moet vergelijken met babycellen en ze niet te zwaar mag gaan belasten, hiervoor zal test E wss volstaan

              volgende punt: je moet goed kijken of je vials zware vacuüm hebben, dan zal je pas goede kwaliteit hebben en de meeste yellowtops zijn troep, de hygetropin is wel een stuk duurder maar zal wss betere kwaliteit en een effectieve vacuüm hebben
              onderweg naar 90kg bij 10% BF

              Comment


              • #22
                Originally posted by powertrainer2007 View Post
                heb ondertussen weer wat verder ingelezen over HGH en teweten gekomen dat je best kan combineren met aromatiserende AAS, hierdoor zou de HGH beter gaan werken... ook zal ik de HGH langer doortrekken omdat dit simpelweg meer effect heeft, dus:

                wk 1-35 HGH: 4iu/dag, 5 dagen per week
                wk 1-35 TEST E: 500mg/W

                mss ga ik deca toevoegen aan mijn kuur, maar hier denk ik nog over na. dan zou ik sowieso 2 bijstoffen gaan kiezen om dan kunnen af te wisselen

                langs de andere kant volg ik marnop zijn raad dan op omdat hij zegt dat je de nieuwe spiercellen moet vergelijken met babycellen en ze niet te zwaar mag gaan belasten, hiervoor zal test E wss volstaan

                volgende punt: je moet goed kijken of je vials zware vacuüm hebben, dan zal je pas goede kwaliteit hebben en de meeste yellowtops zijn troep, de hygetropin is wel een stuk duurder maar zal wss betere kwaliteit en een effectieve vacuüm hebben
                je kan evt. ook een tren e als bijstof nemen is wel wat heviger als een deca maja ik weet niet wat je vaker als bijstof hebt gebruikt. en jah de niewe cellen moeten nog volwassen worden eer ze werkelijk gaan groeien (reken daar maar minstens een jaar voor) ziet er netjes uit voor de rest, ga je logje volgen.
                LET'S GET NASTY YATES!!!
                COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by sharki View Post
                  Ik kan in je uitleg meegaan, alleen ga je in de fout volgens mij als je het hebt over trainen. 5x in de week trainen is teveel of je moet er 2x cardio bijrekenen. Je spieren groeien in rust, dus als je alle dagen bijna gaat trainen, wanneer gaan dan je spieren groeien ?
                  Gewoon trainen , de hgh zorgd voor nieuwe spiercellen geef ze de kans om te groeien.

                  ff een reply tussendoor.
                  de spieren groeien idd in rust, maar dat is omdat de grootste afgifte van GH in de nachtrust is, dat verhaal gaat hier natuurlijk niet op.
                  Hier komt van extern een grote hoeveelheid overdag ipv in de nachtrust.

                  Het injecteren van HGH heeft ook een andere uitwerking op de spieren dan de (M)gh door karchttraining alleen.
                  Door het injecteren en de zware belasting kan de spiercel tot deling overgaan, wat normaal niet gebeurt. Massa door trainen met HGH is blijvend en de massa van alleen trainen niet.

                  Daarom moet je zoveel mogelijk en zwaar trainen om die celdeling te krijgen.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by powertrainer2007 View Post
                    heb ondertussen weer wat verder ingelezen over HGH en teweten gekomen dat je best kan combineren met aromatiserende AAS, hierdoor zou de HGH beter gaan werken... ook zal ik de HGH langer doortrekken omdat dit simpelweg meer effect heeft, dus:

                    wk 1-35 HGH: 4iu/dag, 5 dagen per week
                    wk 1-35 TEST E: 500mg/W

                    mss ga ik deca toevoegen aan mijn kuur, maar hier denk ik nog over na. dan zou ik sowieso 2 bijstoffen gaan kiezen om dan kunnen af te wisselen

                    langs de andere kant volg ik marnop zijn raad dan op omdat hij zegt dat je de nieuwe spiercellen moet vergelijken met babycellen en ze niet te zwaar mag gaan belasten, hiervoor zal test E wss volstaan

                    volgende punt: je moet goed kijken of je vials zware vacuüm hebben, dan zal je pas goede kwaliteit hebben en de meeste yellowtops zijn troep, de hygetropin is wel een stuk duurder maar zal wss betere kwaliteit en een effectieve vacuüm hebben
                    test 500 EW, denk dat je aan 250E5D zat hebt.

                    Deca zou ik in heroverweging nemen, ik denk dat er betere alternatieven zijn.
                    Bold of Tren of wat dan ook. En hoef je niet persee zwaar te doseren.

                    De vacuüm van de vials, zorg er voor dat je eerst een beetje lucht in de vials spuit voordat je de vloeistof er in spuit. Als het er zo in knalt dan breekt de structuur van de eiwitten en werkt de HGH niet meer.

                    Ik heb trouwens ook pas 2 kits besteld om eens te proberen, denk dat ik later dan nog bij bestel.
                    Als het shit is bestel ik ergens anders. Maar ik ben erg zunig, ga voor cheapy stuff, wel van een goede fabrikant verder, maar cheap. Moet ik wel apart water bestellen bij de apotheek, maar ach dat kost maar een tientje.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

                    Comment


                    • #25
                      [quote=marnop;720768]test 500 EW, denk dat je aan 250E5D zat hebt.

                      Deca zou ik in heroverweging nemen, ik denk dat er betere alternatieven zijn.
                      Bold of Tren of wat dan ook. En hoef je niet persee zwaar te doseren.

                      De vacuüm van de vials, zorg er voor dat je eerst een beetje lucht in de vials spuit voordat je de vloeistof er in spuit. Als het er zo in knalt dan breekt de structuur van de eiwitten en werkt de HGH niet meer.Er bestaat ook hgh dat niet vacuum verpakt is, ik denk dat hij deze bedoeld.

                      Ik heb trouwens ook pas 2 kits besteld om eens te proberen, denk dat ik later dan nog bij bestel. Als je niet bijbesteld, zonde van je geld . De effecten van hgh zijn pas zichtbaar na +- 3 maanden. Ik ga ervan uit dat je 1 pakket (100iu) per maand verbruikt.
                      Als het shit is bestel ik ergens anders. Maar ik ben erg zunig, ga voor cheapy stuff, wel van een goede fabrikant verder,Goede shit kost geld maat, beterkoop of zo goedkoop dat je het niet kan geloven is FAKE ! maar cheap. Moet ik wel apart water bestellen bij de apotheek, maar ach dat kost maar een tientje.HGH kan je beter mengen met B12. Dit uit eigen ervaring. B12 is vrij verkrijgbaar en niet duur , Cheapy boy [/quote]

                      Comment


                      • #26
                        Yep ik weet het dat je langer bezig bent voor results(veel langer dan 3 maanden trouwens), maar ik bestel dan over ruim een maand weer 2 kits en dan weer enz.

                        Het spul is allemaal goed wat ik krijg dus,...
                        Last edited by marnop; 27-07-2010, 01:20.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by marnop View Post
                          Voor bij HGH is test genoeg. Het is puur voor beter herstel dan. Maar je hoeft het niet te gebruiken er bij.
                          meestal is de laagste dosis 4 of 5iu pd, minder werkt nauwelijks, dan is het echt alleen vetverbranden, dat is zonde van je geld. Tenzij je idioot hard traint om toch de celdeling te krijgen van dat kleine beetje HGH.
                          T3 of T4 zijn naast een stofwisseling verhoger ook een goede eiwitsynthese booster, dus in combi met HGH is T3 wel prima. Overigens, HGH staat de conversie van T4 naar T3 in de weg dus supplementeren met T3 is aan te raden.

                          Alle andere varianties zou ik absoluut niet doen, is veel te zwaar. Je kan de nieuwe cellen wat vergelijken met babycellen, nauwelijks inhoud en nauwelijks of geen kracht. Dus reken maar uit wat bijvoorbeeld OXY kan aanrichten met die nieuwe cellen.

                          Combineren met zware AAS alleen als je gevorderd bent in gebruik met HGH. Als je persee iets wil zoek dan een lichte AAS, een primootje oid.

                          Als je gaat beginnen ga dan veel trainen, minsten 5x per week, en zwaar trainen, hoe zwaarder en meer hoe beter, is mijn mening hierin. Daarmee bereik je het grootste voordeel van je HGH denk ik.
                          IGF1 en HGH kunnen voor celdeling zorgen bij erg zware belasting. Dus echt extra spiercellen. Maar dus alleen als de belasting zwaar genoeg is.

                          mbt de duur van gebruik, had ik al aangegeven, je moet echt lang door om goed effect te krijgen. Te kort dan is het weggegooid geld.
                          Voor 4iu pd 5x pw 80iu per maand, reken maar op minstens $1000, dan ben je 5 kits x100iu verder of 25 weken. 1 of 2 kits minder doet helaas weinig tot niets.
                          Maar wil je echt effect dan kan je beter naar de 6iu gaan, opbouwen zoals Falstyr al zei daar mag je 3 tot 4 weken over doen, daarna op 6iu per dag zitten verdelen in 2x 3iu.
                          Je kan ook, als je om de dag traint alleen op de trainingdagen zetten bijv 8iu of 10iu per dag, dat werkt ook prima en spaart de portemonnae. De eerste opbouwweken wel elke dag zetten!

                          Info over HGH gebruik is verder wel te vinden denk ik. ff buurten op een ander forum als je hier te weinig kan vinden.

                          succes.
                          1000 dollar voor 80 IU: Is dat hgh met diamanten er in ofzo ?

                          Voor echte massa te kweken doe je het best zo , persoonlijke ondervinding en gelezen ook.

                          10 iu om de dag na het trainen intramusculair in 1 keer erin en 20 minuten later insuline , shake met dextro en de nodige maaltijd en met de nodige aas volpompen. Zo wordt je redelijk groot ( als ook voeding op orde is ).

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by thunder2000 View Post
                            1000 dollar voor 80 IU: Is dat hgh met diamanten er in ofzo ?

                            Voor echte massa te kweken doe je het best zo , persoonlijke ondervinding en gelezen ook.

                            10 iu om de dag na het trainen intramusculair in 1 keer erin en 20 minuten later insuline , shake met dextro en de nodige maaltijd en met de nodige aas volpompen. Zo wordt je redelijk groot ( als ook voeding op orde is ).
                            hgh intramusculair ??? Word overal afgeraden ......... Waarom niet onderhuids ?

                            Comment


                            • #29
                              [QUOTE=sharki;720856]
                              Originally posted by marnop View Post
                              test 500 EW, denk dat je aan 250E5D zat hebt.

                              Deca zou ik in heroverweging nemen, ik denk dat er betere alternatieven zijn.
                              Bold of Tren of wat dan ook. En hoef je niet persee zwaar te doseren.

                              De vacuüm van de vials, zorg er voor dat je eerst een beetje lucht in de vials spuit voordat je de vloeistof er in spuit. Als het er zo in knalt dan breekt de structuur van de eiwitten en werkt de HGH niet meer.Er bestaat ook hgh dat niet vacuum verpakt is, ik denk dat hij deze bedoeld.

                              Ik heb trouwens ook pas 2 kits besteld om eens te proberen, denk dat ik later dan nog bij bestel. Als je niet bijbesteld, zonde van je geld . De effecten van hgh zijn pas zichtbaar na +- 3 maanden. Ik ga ervan uit dat je 1 pakket (100iu) per maand verbruikt.
                              Als het shit is bestel ik ergens anders. Maar ik ben erg zunig, ga voor cheapy stuff, wel van een goede fabrikant verder,Goede shit kost geld maat, beterkoop of zo goedkoop dat je het niet kan geloven is FAKE ! maar cheap. Moet ik wel apart water bestellen bij de apotheek, maar ach dat kost maar een tientje.HGH kan je beter mengen met B12. Dit uit eigen ervaring. B12 is vrij verkrijgbaar en niet duur , Cheapy boy [/quote]

                              Lekker irritant kleurtje
                              1.83 / 96 kg / Bf 14%

                              Comment


                              • #30
                                [quote=Venum;721360]
                                Originally posted by sharki View Post

                                Lekker irritant kleurtje
                                Valt toch mee

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X