DNP - kennen mensen dit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DNP - kennen mensen dit?

In mijn zoektocht naar info rondom T3 kom ik vaak ook clen en eca tegen.

Echter net las ik ook wat info over het goedje dnp. Info:

Steroid . com - Steroid profile on DNP and other anabolic steroids

Veel Gestelde Vragen: Dnp

kent iemand hier dit spul?

Ik heb erover gelezen. Check Br staat een log over dnp. Is heel erg link spul.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Te weinig info. Waarom is het link? Tot nu toe zie ik alleen oververhitting als mogelijk probleem, doel je daar op? (niet dat dat niet genoeg kan zijn, kan je dood van neervallen)

Comment

yo......dat wordt even lezen. Wat is je eigen mening mbt het goedje?

Comment

Ik kan dat log niet vinden op br. Wat ik er van weet is dat het je hartslag naar 130-140 toe brengt(lijkt me nogal hoog). Constant het gevoel hebben dat je aan het sporten bent en je bent aan het zweten als een otter....Je bent de hele dag moe. Je moet het geloof ik eerst opbouwen en je mag het maar een paar weken gebruiken. Resultaten zijn nogal extreem. 0.5 kg vetverlies per dag zonder het verlies van spiermassa. Als je het 2 weken zou gebruiken kan je hier 7 kg vet mee verliezen.....dit is even kort samengevat van wat ik weet over dat spul. Als je het verkeerd gebruikt leg je dus het loodje.....Het word ook zwaar afgeraden.

Volgens mij staat er ook een log op dbb.....
          Last edited by Ashley; 17-07-2010, 17:04.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Nooit gebruikt, maar imho vind ik het een vrij prettig idee dat het nagenoeg niet met je hormoonhuishouding rommelt, op een lichte verlaging in t3 tijdens de 'kuur' na dan. Het nadeel is wel dat bij onjuist gebruik sterft door oververhitting, maar ey, bij clen kun je ook een hartaanval krijgen.

Verder denk ik wel dat het spul in verhouding met zijn effectiviteit de minste bijwerkingen heeft. Zo ga je bij clen trillen, en zijn bij DNP de enige gevolgen die je hebt het gevolg van extra warmteproductie. De reden dat het alleen bij DNP te merken is, is omdat het zoveel effectiever is dan alle andere cutmiddelen.

Maar wat ik er nog aan moet toevoegen: mocht je dit spul willen gebruiken, doe het dan vooral pas in de winter, zo minimaliseer je de kans op oververhitting, en het is een stuk confortabeler.
            Last edited by scoobydoo; 17-07-2010, 17:07.
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

edit: niets toe te voegen
              Last edited by roelinho; 17-07-2010, 17:09.
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Die link staat al in de TS

Comment

DNP-vetverbrander met groot risico

In het kader van veel lezen over DNP .
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

stukje is wat zwart wit geschreven. Maar het spul lijkt idd te 'stapelen', dus des te meer je neemt, des te heftiger het werkt ==> hogere temperatuur.

Hier trouwens nog veel meer info:

DNP, women and eggs - Anabolic Steroids, Bodybuilding Discussion Forums - Steroidology

veel gepapegaai rondom dit goedje, zie het mezelf ook niet snel gebruiken. Maar vraag me nog wel af of veel threads/artikelen niet overdrijven.

50 ml GHB in 1x en je kan ook tussen zes planken gelegd worden....

Comment

Tsja, de dodelijke dosis is ongeveer 3x zo hoog als de dosis die je zult gebruiken bij een 400mg cycle (Dit stapelt tot ca 1100mg, wat voor iemand van 100kg neer komt op 11mg/kg lichaamsgewicht) De dodelijke dosis ligt rond de 35mg/kg bij ratten, maar het is mij onduidelijk of dit is getest onder normale omstandigheden, of onder verkoelde omstandigheden (bijv een omgevingstemperatuur van ca 5 graden, zoals bij winterse temperaturen.)

Dit lijkt misschien weinig, maar als je na gaat dat je er 3 dagen over doet om tot 1000mg te gaan, dan snap je dat je al lang de dosis hebt kunnen verlagen voordat het té onconfortabel wordt. Sowieso wordt eerst aangeraden om de eerste 2 dagen op 200mg te blijven, om te kijken voor allergieën, en hoe je reageert op het spul.

En je moet ook niet vergeten te lezen wat voor een supplementen worden aangeraden, zodat je je lichaam niet 'leeg zuigt' van allerlij vitamines, mineralen etc.

Dus om kort te zijn: Imho is DNP een goedje met vrij vervelende, maar voorspelbare, en doseerbare sides, en zolang je het volgens de regels speelt zal het risico ook meevallen.

Comment

Quick DNP Update - Anabolic Steroids - Steroid.com / Anabolic Review Forums
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ruim 3 kg in 5 dagen, damn

Comment

dnp lijkt mij aardig gevaarlijk.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X