iemand ervaring met tren-A en tren-E?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by blocktoblock View Post
    tjaa ik normaal gesproken ook wel, maar toen niet echt. Had toen ook weer andere girl ze had best wel inkijk met dr dikke tieten, liepen 3 gasten langs ze keken vies had ze bijna in elkaar gemept, ze waren wel bang haha
    roid rage XD

tren-e word toch redelijk vaak gebruikt om wat droge massa te winnen/ vet af te vallen etc als wedstrijd prep?

Comment

Originally posted by sharki View Post
      Ik heb al veel roids gehad maar ik had nog nooit tren gehad. Ik had er erg hoge verwachtingen van omdat het als een zeer anabool steroid beschreven staat. Na 6 weken vond ik het resultaat niet bevredigend en ben toen van 400mg tren naar 800mg tren gegaan. Allee die 400mg tren kon ik vergelijken met de hogere dosering primo. Ik dacht dat men lichaam wel wat aankan intussen de kuren die ik al gehad heb maar tren heeft me toch verrast

Ik heb eerder al primo redelijk hoog gedoseerd en was hier wel tevreden mee.
      Maar ja primo is toch wat milder dan tren.

Ben wat verschrokken van deze bijwerkingen , heb ik nog nooit gehad.
      400mg deed voor ook geen bal nee...
      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Effe een update met mijn ervaringen met tren-e.

Ik zit dus nu op 800mg/week.

Vanacht echt raar/gek gedroomd, heb zombies afgeschoten, heb gevlogen gelijk superman, heb vrije val uit vliegtuig gedaan zonder valscherm, aarde draaide rond , heb beelden uit men jeugd gezien ...........echt bizar, ben wakker geworden en kon niet meer in slaap geraken, zweette enorm.

Dan zojuist 400mg tren en 500mg test gezet .......nu weet ik ook wat trenhoest inhoud. Miljaar, ook nie plezant.

Ben toch wel verschokken van deze bijwerkingen, ben nu toch al 8 weken bezig en tot nu toe niks noemenswaardig. Blijkbaar kickt de tren nu goed in.

Ik ga de dosis tren toch wat minderen .........volgende keer toch een andere bijstof nemen.
        Dus vanwege 1 rare nacht ga je volgende keer een andere bijstof nemen of had je nog meer (andere) bijwerkingen?
        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Tren is neit voor pussies :P hahaha

mn volgende kuur ga ik op de 500/600mg

Comment

Originally posted by Venum View Post
            Dus vanwege 1 rare nacht ga je volgende keer een andere bijstof nemen of had je nog meer (andere) bijwerkingen?
            Meer sides, eigenlijk wel ja. Hevig snurken, maar dan bedoel ik ook echt HEVIG snurken en wat meer last van acne. Maar de acne valt eigenlijk wel mee. De trenhoest is wel iets raars vind ik. Van het moment dan ik de naald eruit trek echt onnoemelijk moeten hoesten. dit was vrijdag, morgen weer 2ml tren en 2ml test erin, ben benieuwd of ik dan ook weer zo moet blaffe .

Trenhoest heeft te maken als je kort bij een ader injecteerd heb ik gelezen, dus volgende keer kan ook niets zijn.

En voor een keertje raar dromen en hoesten ga ik mijn kuur niet stopzetten.
            Ik wou alleen maar aangeven dat ik tren een tijdje ga mijden. Ik spring eigenlijk van de ene kuur na de andere ( met een bridge van +- 2weken alleen test, nu sust denk ik ) en kies dan een mildere bijstof en dan een sterkere. Van de sterkere zijn er nog deca, bold ..... maar doe na de tren eentje met primo, of var. Dus tegen dat de tren weer aan de beurt is zijn we al weer een tijdje verder.

En Blockyboy , tren is niet voor pussys nee

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              roid rage XD

tren-e word toch redelijk vaak gebruikt om wat droge massa te winnen/ vet af te vallen etc als wedstrijd prep?
              Niet echt als wedstrijdpreparaat.

In mijn kuur is het de bedoelling om droge massa bij te komen ( eigenlijk is dit de doelstelling in al mijn kuren ).
              Maar je intake heeft hier alles mee te maken.

zie maar naar Snuff zijn eerste tren bulk kuur. Hoge intake, veel kg bijgekomen maar ook een hoger vet %, veel vocht. Zijn volgende kuur ook met tren is een cut kuur.

Ik probeer clean massa te nemen zonder al te veel te moeten cutten, ik pas mijn eetschema aan tijdens de kuur indien nodig. Dat op en af gedoe is niets voor mij.

Comment

Meer sides, eigenlijk wel ja. Hevig snurken, maar dan bedoel ik ook echt HEVIG snurken en wat meer last van acne. Maar de acne valt eigenlijk wel mee. De trenhoest is wel iets raars vind ik. Van het moment dan ik de naald eruit trek echt onnoemelijk moeten hoesten. dit was vrijdag, morgen weer 2ml tren en 2ml test erin, ben benieuwd of ik dan ook weer zo moet blaffe .

Trenhoest heeft te maken als je kort bij een ader injecteerd heb ik gelezen, dus volgende keer kan ook niets zijn.

En voor een keertje raar dromen en hoesten ga ik mijn kuur niet stopzetten.
                Ik wou alleen maar aangeven dat ik tren een tijdje ga mijden. Ik spring eigenlijk van de ene kuur na de andere ( met een bridge van +- 2weken alleen test, nu sust denk ik ) en kies dan een mildere bijstof en dan een sterkere. Van de sterkere zijn er nog deca, bold ..... maar doe na de tren eentje met primo, of var. Dus tegen dat de tren weer aan de beurt is zijn we al weer een tijdje verder.

En Blockyboy , tren is niet voor pussys nee
                van dat dromen heb ik niet echt veel last van, 1x gehad week geleden.. Ik was wakker maar toch sliep ik.. er waren mensen thuis ik had iets gehoord/gezien wat niet had gemogen. Toen kwam er iemand naar me toe deed iets in mn oor, en het was alsof ik doodging kon mn ogen niet meer ophouden en zakte langzaam weg.

was wel freaky haha

Comment

kort bij ader heb niks met tren te maken.
                  van alle 5000 keer dat ik geprikt heb, heb ik 1x niet geaspireerd, omdat spuitje vol zat. en meteen door ader heen geprikt. ben naar buiten gelopen, zo kalere ik moest hoesten. is levensgevaarlijk. longembolie, hart toestanden, etc. toen ik naald eruit haalde, zat er ietsje bloed in spuit. NOOIT ga ik dus meer te volle spuit tjompen. dacht dat ik doodging. hoest van tren is gewoon akelige kriebel en droge strot. maar heel wat anders dan wat ik lees: nu weet ik wat tren hoes is, tering... bla bla bla... weet zeker dat jij in, door of bij ader zat. (maar nogmaals, dat is zonder tren ook dikke ellende en gevaarlijk)
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                    kort bij ader heb niks met tren te maken.
                    van alle 5000 keer dat ik geprikt heb, heb ik 1x niet geaspireerd, omdat spuitje vol zat. en meteen door ader heen geprikt. ben naar buiten gelopen, zo kalere ik moest hoesten. is levensgevaarlijk. longembolie, hart toestanden, etc. toen ik naald eruit haalde, zat er ietsje bloed in spuit. NOOIT ga ik dus meer te volle spuit tjompen. dacht dat ik doodging. hoest van tren is gewoon akelige kriebel en droge strot. maar heel wat anders dan wat ik lees: nu weet ik wat tren hoes is, tering... bla bla bla... weet zeker dat jij in, door of bij ader zat. (maar nogmaals, dat is zonder tren ook dikke ellende en gevaarlijk)
                    Ik heb 4ml in men spuit dus ik kan wel aspiren en doe dat dan ook wel. Kwam geen bloed mee, alleen lucht.

Hey Bruce, kan het zijn dat ik recht door een ader gestoken heb en dat de depot via deze weg in het bloed gekomen is na het verwijderen van de naald ?

De hoest die erna kwam mag dan misschien niets met tren te maken hebben, maar was wel effe heftig , wil ik eigenlijk nie meer meemaken .

Comment

Heb met tren ook al een paar keer bloed in de spuit gehad.
                      Gelukkig niet met aspireren.
                      Geen tren hoest gehad

Had van tren veel erger verwacht na alles wat je leest er over.
                      Geen neveneffect ondervonden buiten wat prolactine problemen.

Volgende keer word 600 mg p/w.
                      Hoop alleen dat ik de vorige keer echte tren had.
                      Ergens een lab test gezien van dat merk dat er blijkbaar alleen test inzat.
                      Denk en hoop dat die test fake is.
                      Zou anders wat geven eerste keer met 600 mg de week.

Comment

Originally posted by Kter View Post
                        Heb met tren ook al een paar keer bloed in de spuit gehad.
                        Gelukkig niet met aspireren.
                        Geen tren hoest gehad

Had van tren veel erger verwacht na alles wat je leest er over.
                        Geen neveneffect ondervonden buiten wat prolactine problemen.

Volgende keer word 600 mg p/w.
                        Hoop alleen dat ik de vorige keer echte tren had.
                        Ergens een lab test gezien van dat merk dat er blijkbaar alleen test inzat.
                        Denk en hoop dat die test fake is.
                        Zou anders wat geven eerste keer met 600 mg de week.
                        Welk merk was het ?

Comment

dan zat je vlak bij ader, maar waar het om gaat: het maakt niet uit of het dan tren is. ik had met test meeeeega klere hoest. stikte zowat. hele rochels in mn hele luchtpijp (voor gevoel). rooie kop alsof ik stikte, zweten... niet normaal

tren hoest kan je beter TREN KUCH noemen. dat komt meer in de buurt. moet je es pgf2 injecteren. ook zo leuk

Comment

Originally posted by bruce View Post
                            dan zat je vlak bij ader, maar waar het om gaat: het maakt niet uit of het dan tren is. ik had met test meeeeega klere hoest. stikte zowat. hele rochels in mn hele luchtpijp (voor gevoel). rooie kop alsof ik stikte, zweten... niet normaal

tren hoest kan je beter TREN KUCH noemen. dat komt meer in de buurt. moet je es pgf2 injecteren. ook zo leuk
                            Yep, deze hoest was het, en wil hem noooooit meer meemaken.Heb proberen te drinken om hem weg te krijgen, lukte gewoon niet. Na 15 min werd het wat beter maar inderdaad, zweten nie normaal, rode kop , pijn in men buikspieren van te hoesten ............

Goed , dan weet ik niet wat trenhoestkuchje is, had liever dit gehad dan

pfg2 ken ik niet, kga effe googele, ma plezant zal het niet zijn aan je reactie te zien

Comment

Heb effe gegoogeld wat pgf2 is.

Tering man, Bruce heb jij dit ooit gebruikt ? Doet het echt zo'n pijn na het injecteren ? Tevreden met het resultaat ervan ?

Sorry dit is effe off-topic maar rete interessant

Comment

zwaar overrated en fokking zeer. brandde als de tering. en dikke schijt, want je perst meteen je darmen leeg. pure zuur wat uit je aars kwam.
                                had toentertijd gyno en dat zou dan vet zijn en dus als ik het erin injecteerde zouden ze verdwijnen. ik de naald in mn gyno (die zijn hard, dus hard duwen) en toen dat spul erin. tepel halveerde, die kromp van pijn. fokking zeer, maar dacht: is voor goede zaak. is wel zo dat ik amper nog last van gyno heb gehad erna. maar pgf2 is DREK

je hebt geluk gehad trouwens. zoek maar eens op in ader injecteren. je kan dus echt DOOD gaan. de kolere. en ik had bloed in mn naald, dus ..... de adertjes in je longen zijn namelijk super klein. TE klein voor de dikke olie. zoek maar es. je kan er echt klere van krijgen.
                                Last edited by bruce; 04-08-2010, 18:04.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X