Zoals het onderwerp zegt ik zoek wat mensen die ervaring hebben met beide producten, om de verschillen in de praktijk eens te kunnen horen.
reslutaten/neveneffecten enz enz.
Voor alle duidelijkheid het gaat hier over "Trenbolone enanthaat, 200mg/ml en Trenbolone acetaat, 75mg/ml"
als ik het goed heb is tren-a een kortere ester (3/4 dagen)
en tren-e langer ester (7 tot 14 dagen dacht ik)
Ik starte een kuurtje sust/deca, en zou graag deze winter test-e/tren (a of e) doen. Ikzelf zou liefst de tren-e 200mg nemen maar kan niet echt funderen waarom
Vandaar wil ik al wat extra kennis opdoen.
Graag had ik ook geweten hoelang je tren mag nemen "zonder" problemen te krijgen, ik las 6 tot 8 weken max maar dat lijkt me kort?
Ik weet dat men 1ste kuur nog maar net start, en ik al aan het melken ben over men volgende maar winter zal er snel zijn vandaar...
Grtz caliber
reslutaten/neveneffecten enz enz.
Voor alle duidelijkheid het gaat hier over "Trenbolone enanthaat, 200mg/ml en Trenbolone acetaat, 75mg/ml"
als ik het goed heb is tren-a een kortere ester (3/4 dagen)
en tren-e langer ester (7 tot 14 dagen dacht ik)
Ik starte een kuurtje sust/deca, en zou graag deze winter test-e/tren (a of e) doen. Ikzelf zou liefst de tren-e 200mg nemen maar kan niet echt funderen waarom
Vandaar wil ik al wat extra kennis opdoen.
Graag had ik ook geweten hoelang je tren mag nemen "zonder" problemen te krijgen, ik las 6 tot 8 weken max maar dat lijkt me kort?
Ik weet dat men 1ste kuur nog maar net start, en ik al aan het melken ben over men volgende maar winter zal er snel zijn vandaar...
Grtz caliber
Comment