iemand ervaring met tren-A en tren-E?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iemand ervaring met tren-A en tren-E?

Zoals het onderwerp zegt ik zoek wat mensen die ervaring hebben met beide producten, om de verschillen in de praktijk eens te kunnen horen.
    reslutaten/neveneffecten enz enz.

Voor alle duidelijkheid het gaat hier over "Trenbolone enanthaat, 200mg/ml en Trenbolone acetaat, 75mg/ml"

als ik het goed heb is tren-a een kortere ester (3/4 dagen)
    en tren-e langer ester (7 tot 14 dagen dacht ik)

Ik starte een kuurtje sust/deca, en zou graag deze winter test-e/tren (a of e) doen. Ikzelf zou liefst de tren-e 200mg nemen maar kan niet echt funderen waarom

Vandaar wil ik al wat extra kennis opdoen.
    Graag had ik ook geweten hoelang je tren mag nemen "zonder" problemen te krijgen, ik las 6 tot 8 weken max maar dat lijkt me kort?

Ik weet dat men 1ste kuur nog maar net start, en ik al aan het melken ben over men volgende maar winter zal er snel zijn vandaar...

Grtz caliber

Originally posted by caliber View Post
    Zoals het onderwerp zegt ik zoek wat mensen die ervaring hebben met beide producten, om de verschillen in de praktijk eens te kunnen horen.
    reslutaten/neveneffecten enz enz.

Voor alle duidelijkheid het gaat hier over "Trenbolone enanthaat, 200mg/ml en Trenbolone acetaat, 75mg/ml"

als ik het goed heb is tren-a een kortere ester (3/4 dagen)
    en tren-e langer ester (7 tot 14 dagen dacht ik)

Ik starte een kuurtje sust/deca, en zou graag deze winter test-e/tren (a of e) doen. Ikzelf zou liefst de tren-e 200mg nemen maar kan niet echt funderen waarom

Vandaar wil ik al wat extra kennis opdoen.
    Graag had ik ook geweten hoelang je tren mag nemen "zonder" problemen te krijgen, ik las 6 tot 8 weken max maar dat lijkt me kort?

Ik weet dat men 1ste kuur nog maar net start, en ik al aan het melken ben over men volgende maar winter zal er snel zijn vandaar...

Grtz caliber
    ikzelf heb recent nog tren e genomen in combi met test e.
    het was voor het eerst dat k het nam, qwa bijwerkingen tsjah ik heb geen last van het trenhoestje gehad (komt meestal voor bij tren a)
    enige wat ik had was zweten als n otter en me hongergevoel was wat verhoogd.
    voor de rest geen puisten of dergelijke (die heb k trouwens nog nooit gehad
    alleen van clomid heb ik weleens wat puistjes op me rug gekregen)
    tren is overigens best een heftig middeltje wat je beter kan gaan gebruiken als je lichaam te vaak deca heb gehad of boldenone

(voordeel van tren e: MEESTAL geen last van trenhoest
    1x pw prikken ivm lange esther)
    Last edited by freshhh; 27-07-2010, 18:32.
    LET'S GET NASTY YATES!!!
    COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Originally posted by freshhh View Post
      ikzelf heb recent nog tren e genomen in combi met test e.
      het was voor het eerst dat k het nam, qwa bijwerkingen tsjah ik heb geen last van het trenhoestje gehad (komt meestal voor bij tren a)
      enige wat ik had was zweten als n otter en me hongergevoel was wat verhoogd.
      voor de rest geen puisten of dergelijke (die heb k trouwens nog nooit gehad
      alleen van clomid heb ik weleens wat puistjes op me rug gekregen)
      tren is overigens best een heftig middeltje wat je beter kan gaan gebruiken als je lichaam te vaak deca heb gehad of boldenone

(voordeel van tren e: MEESTAL geen last van trenhoest
      1x pw prikken ivm lange esther)
      Ben ik absoluut mee eens.

Kracht, zweten, honger.
      Heb alleen de tren ace gehad. Nadeel heeeeeeeeeeeeel veel hoesten na de injectie of als de injectie er bijna inzit wat erger is lol.

Ik persoonlijk vond dit het beste wat ik ooit heb gehad. Nam zelf eerst om de dag 100 maar na 3 weken nam ik 75 elke dag wat merkbaar beter is. Als je niet te veel wilt steken neem je beter De E.
      Groetjes

Comment

allebei gehad. a op 75 eod en e op 200 pw. bij die hoeveelheden kan ik je zeggen dat bij mij de a zeker voorkeur had.
        maar missch. dat de e op 400 wel lekker werkt. da wee ik weer nie he
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ben nu bezig met tren e, zit op 800mg/w. Test-e op 1000mg/w

Zat eerst op 400mg/w en was er niet echt tevreden over, heb nu dosis verdubbeld ( na 7 weken) maar ik vind dat je het kan vergelijken met primo.
          En dan is primo veel " gezonder "

Heb nu wel wat puisten, zweet heel veel vooral s'nachts, en ja wel meer kracht.
          Ik moet wel zeggen dat ik mijn intake niet te hoog neem om niet te veel vet/water bij te komen. Als ik mijn intake verhoog dan word ik wel zwaarder maar deze kilo's zijn alleen maar vocht en vet dat erna er toch weer af moet.

Volgende gaat deca of bold zijn denk ik maar tren niet snel meer ........ik ga liever voor de zuivere spierwinst zonder te moeten cutten nadien.

Comment

tren e op 400mg geen last van sides, 500mg psycho mode

tren a 1,5ml geen idee hoeveel mg geen last van sides
            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post

Dan ben ik PSYCHO-MAN

Comment

op 500mg was echt niet fijn man, had toen vriendin vertrouwde haar voor geen meter.. moodswings, agressief naar emo fag daamn

Comment

op 500mg was echt niet fijn man, had toen vriendin vertrouwde haar voor geen meter.. moodswings, agressief naar emo fag daamn
                  Ik kan me redelijk goed beheersen, werk men stress uit in de gym

Comment

tjaa ik normaal gesproken ook wel, maar toen niet echt. Had toen ook weer andere girl ze had best wel inkijk met dr dikke tieten, liepen 3 gasten langs ze keken vies had ze bijna in elkaar gemept, ze waren wel bang haha

Comment

Heb nu Tren A en niets geen hoestje of iets.
                      Wel wat warmer/zweten, maar dat komt denk ik door de T3.

Merk nu na 1,5 weken dat alles lekker strak trekt, honger stijgt ligt.

Enige side die ik nu een beetje merk, is dat ik slechter slaap. Lig veel wakker en dan de hele tijd met een stijve prikker (vd prop gok ik ) in de rug van de vrouw porren, wordt ze ook op de duur gek van.
                      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Venum View Post
                        Heb nu Tren A en niets geen hoestje of iets.
                        Wel wat warmer/zweten, maar dat komt denk ik door de T3.

Merk nu na 1,5 weken dat alles lekker strak trekt, honger stijgt ligt.

Enige side die ik nu een beetje merk, is dat ik slechter slaap. Lig veel wakker en dan de hele tijd met een stijve prikker (vd prop gok ik ) in de rug van de vrouw porren, wordt ze ook op de duur gek van.
                        lol

Comment

Effe een update met mijn ervaringen met tren-e.

Ik zit dus nu op 800mg/week.

Vanacht echt raar/gek gedroomd, heb zombies afgeschoten, heb gevlogen gelijk superman, heb vrije val uit vliegtuig gedaan zonder valscherm, aarde draaide rond , heb beelden uit men jeugd gezien ...........echt bizar, ben wakker geworden en kon niet meer in slaap geraken, zweette enorm.

Dan zojuist 400mg tren en 500mg test gezet .......nu weet ik ook wat trenhoest inhoud. Miljaar, ook nie plezant.

Ben toch wel verschokken van deze bijwerkingen, ben nu toch al 8 weken bezig en tot nu toe niks noemenswaardig. Blijkbaar kickt de tren nu goed in.

Ik ga de dosis tren toch wat minderen .........volgende keer toch een andere bijstof nemen.

Comment

is dit ook voor het eerst dat je met tren-e zo hoog dosseerd?
                            en hoevaak heb je het al eerder gehad??
                            LET'S GET NASTY YATES!!!
                            COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Originally posted by freshhh View Post
                              is dit ook voor het eerst dat je met tren-e zo hoog dosseerd?
                              en hoevaak heb je het al eerder gehad??
                              Ik heb al veel roids gehad maar ik had nog nooit tren gehad. Ik had er erg hoge verwachtingen van omdat het als een zeer anabool steroid beschreven staat. Na 6 weken vond ik het resultaat niet bevredigend en ben toen van 400mg tren naar 800mg tren gegaan. Allee die 400mg tren kon ik vergelijken met de hogere dosering primo. Ik dacht dat men lichaam wel wat aankan intussen de kuren die ik al gehad heb maar tren heeft me toch verrast

Ik heb eerder al primo redelijk hoog gedoseerd en was hier wel tevreden mee.
                              Maar ja primo is toch wat milder dan tren.

Ben wat verschrokken van deze bijwerkingen , heb ik nog nooit gehad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X