Originally posted by nico1982
View Post
iemand ervaring met tren-A en tren-E?
Collapse
X
-
-
Originally posted by nico1982 View PostIk zou 400mg tren-e en 500 test-e 12wk en bij wk14, 2wk nakuur nolva. Persoonlijk hoor
Ik heb al alles geprobeerd in de vele jaren dat ik bb doe, en ik moet zeggen tren e heeft mij nooit goed gelegen, ik deed soms een kuur tren e 400mg/week met test e 500mg/per week 12 weken en ik vond de resultaten niet zo goed.Maar heb nooit geen side effecten gehad zelfs niet zweten of hoesten :-)Je bloedwaardes na een kuur tren e zijn ook veel slechter dan bijvb kuren met deca of primo etc....vooral de ck waardes( creatine kinase) (spierafbraak) ook de cholestrol en leverwaardes.
Ik ben beter met primo hoog gedoseerd 600 tot 800mg /week icm met testo e 250mg en anavar 50mg /dag als kickstart of voor massa testo e 500mg icm met deca 400mg en winny als kickstart 6weken 40 mg / dag ...
Btw ondertussen een vraagje, ik gebruik altijd clen als ik cut maar iemand die ook wedstrijden doet bij de masters raadde me hydroxcycut aan ipv clen. Iemand ervaringen met de 2 producten want hydroxycut heb ik nog nooit genomen .Last edited by mobman; 12-04-2011, 23:14.
Comment
-
@ Marc
Als je op 300mg test al hard ging, zou ik de test gewoon laag houden en de tren ook. Maximaal resultaat met minimaal gebruik moet de insteek zijn."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Is niet overdreven hoog nee, maar was meer een tegenreactie op Nico."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by m-a-r-c View PostIk heb toch zeker ook veel goede verhalen over tren gehoord. Primo 600 lijkt me wel een erg duur geintje:O
Ik zou gaan voor primo met een kleine hoeveelheid testo e 250mg niet meer en mss een oral als kickstart....Maar aan u de keuze ...En meer is niet altijd beter . Natuurlijk sommige producten zoals bold of primo moet je gewoon hoog doseren , bijv bold moet je 800mg nemen en zeker 14 weken want het werkt heel traag en is zeer mild , krijg je ook honger van en primo is ook licht dus ook hoog doseren 600mg min. /week ...maar tren en deca zou ik nooit boven de 400mg/week gaan en nooit meer dan 10weken icm met testo e 500mg max maar beter 250 mg .Want je zal nog kuren en als je direct hoog begint welke doseringen moet je dan nemen in de volgende kuren ????Last edited by mobman; 13-04-2011, 14:41.
Comment
-
Originally posted by m-a-r-c View PostDenk dat ALS ik het doe, het toch bij tren en test met eventueel dboll hou (alles laag gedoseerd).
En als je het doet, doe het dan tenminste goed tren min op 400mg/week en test 500mg /week en je test wat langer laten doorlopen dan je tren .Geloof me heb die kuur ook vroeger gedaan al doende leert men .....
Dus als je bij deze kuur blijft zou ik
week 1 tot 10 tren 400mg /week
week 1 tot 12 testo e 500mg/week
kickstart dboll 6weken 40mg /dag
En als je dit te zwaar vindt ga dan over op andere middelen want 200mg tren / week ga je niet veel verder helpen geloof meLast edited by mobman; 15-04-2011, 12:22.
Comment
-
Is mogelijk, maar zou in plaats van een kickstart eerder een frontload doen, of anavar als kickstart."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-