Kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtje

ik ben 25 weeg 85 kg heb een vetpercentage van 9.6%
    en train 3 jaar 5 dagen in de week
    zou wel eens een kuurtje willen doen maar weet hier weinig van en zou het liefst niet willen spuiten
    wat raden jullie me aan en hoe weet je of je echt spul krijgt

alvast bedankt

dit is een van de meest gestelde vragen hier op deze site,(WAT KUN JE HET BESTE NEMEN????) ,ik zeg altijd tegen jongens die willen beginen( wat wil je ) en dan verder kijken ,je kunt niet zo maar zeggen ik neem dit en dat was het ,zo werkt dat niet ,als je droog wilt worden moet je geen dianabol neemen dat snaap je ,als je massa wilt op bouwen moet je geen winstrol nemen ,dat is het verschil van die spulen je moet weten wat je wilt,en hoe weet je of het echt spul is dat weet je nooit ,als je bij de apothhek aspirintjes gaat halen weet je ook niet of die echt goed zijn ,maar als je mensen kent die dat ook al gebruiken vraag maar hun waar ze die spulen kopen en vraag of diegene ook betrouwbaar is

Comment

als je niet wilt spuiten, zouik er maar helemaal niet aan beginnen. dan wordt het ook niks. helaas. dan kan je beter goed op je voeding letten en de juiste trainingsschemas volgen. dan kom je een eind. geloof me!
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Michel welkom op dit forum maar zou je je eerst eens willen voorstellen in de sectie voorstellen zo weet iedereen wie je bent en dat praat makkelijker.

Wat wil je bereiken met kuren wil je massa of wil je droger worden, wil je niet spuiten zoals bruce aangaf dan moet je er niet aan beginnen.

grtz
        stil growing

Comment

Waarom wil je niet prikken? Beetje kerel is toch niet bang voor een naald?

Je ontkomt er niet aan, want orals only is niet de easy way out, dat is zonde van je geld.

Tuurlijk, met de standaard dbol only kun je wel winnen, maar gezien de duur van zo'n kuur en het korte halfleven is het extra lastig om je winst vast te houden.

Koop niet via een website. Prijzen te hoog en veel scammers.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Hansdepans @ Mrt. 22 2004,13:05)]
            marcel25 je zeg dat je er nog niet zoveel over weet over anabolen dan moet je nu nog niet er over praten vind ik ga eerst is de boeken in duiken of op internet zoeken en denk dan maar is na of je het nog wil doen en wat je doel is je kan niet zomaar zeggen ik wil een keertje anabolen gebruiken en aan 1 keertje heb je niet veel klinkt mischien streng maar bedoel het niet zo maar is voor je eigen bestwil
            Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X