Spuitje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spuitje

Vandaag weer een spuitje sust/deca gekregen. Zat hem weer flink te knijpen toen ik ca 5 cm naald in mn bil zag verdwijnen.
    Al ben je nog zo'n grote jongen toch heeft iedereen wel in het begin zoiets van ###### waar begin ik aan . Maar dan zien we alles weer groeien en zijn we weer blij. Maar toch heb ik zoiets van stel dat het toch fout gaat wat dan? Is het nou bijvoorbeeld erg als er een klein belletje in je shotje zit??
    En volgens mij is het hele anabolengebeuren ook een soort van verslaving. Je gebruik het een keer dan nog een keer dan nog een keer. want iedere keer wil je meer. Toch>?
    The oxynator

Je moet altijd aspireren he, als er een belletje inzit zou ik toch maar voor alle zekerheid de naald eruit nemen en een andere plaats nemen.

grtz
    stil growing

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (X-Tripiot @ Mrt. 20 2004,21:04)]Vandaag weer een spuitje sust/deca gekregen. Zat hem weer flink te knijpen toen ik ca 5 cm naald in mn bil zag verdwijnen.
      Al ben je nog zo'n grote jongen toch heeft iedereen wel in het begin zoiets van ###### waar begin ik aan . Maar dan zien we alles weer groeien en zijn we weer blij. Maar toch heb ik zoiets van stel dat het toch fout gaat wat dan? Is het nou bijvoorbeeld erg als er een klein belletje in je shotje zit??
      En volgens mij is het hele anabolengebeuren ook een soort van verslaving. Je gebruik het een keer dan nog een keer dan nog een keer. want iedere keer wil je meer. Toch>?
      hoe bedoel je;als er een klein belletje in zit?
      zit dat belletje erin als je spuit klaar maakt of als je em in je been hebt en je trekt em op?

als je em al in je been hebt namelijk en dat belletje komt pas als je em opgetrokken hebt is het niet erg maar als dat belletje er al inzit voordat ie je been in gaat is dat niet goed en moet je effe met je vinger paar x tegenaan tikken totdat ie weg is.

greetz

Comment

idd. vantevoren je naald naar boven, en alle lucht eruit. maar 1 belletje ga je niet dood aan hoor. met winstrol heb ik vaak nog wat lucht erbij omdat het schuimt. je moet natuurlijk geen 2ml lucht erin rossen.
        in je kont moet je denkbeeldig kruis zetten en dan in de buiten ste bovenhoek injecteren. (linkerbil linksboven, rechterbil rechtsboven) als je het in het midden doet, daar zit ergens een zenuw en als je daarin prikt kan je verlamd raken. gebeurt wel es sporadisch in ziekenhuizen.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

bij mij blijven er ook altijd wel kleine luchtbelletjes inzitten en die krijg ik echt niet weg door te tikken, ik denk idd dat het alleen maar is als je teveel lucht naar binnen spuit, maar dat gebeurd niet echt.

en ik begrijp dat je je zo voelde, toen ik me eerste injectie zette. Ik was hem ook ana het knijpen. Maar gleed erin als boter en maar 2 dagen voelde ik wat. 3 weken geleden moest ik gewoon 4 keer prikken doordat ik telkens op een ***plek zat.
          I live to end the game

Comment

gege. das klote ja. heb ik ook regelmatig.
            mijn eerste zette ik zelf ook. (heb nooit orals genomen, alleen es 2 wkn dboll)
            ik beefde als een rietje!!!!!!!!&#33 ;!! echt dom gezicht.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Misschien vreemd, maar kreeg wel meestal adrenaline kick haha. Lijkt meestal of ik mn eerste clen tab had genomen, hoe mn handen trilden
              I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bruce @ Mrt. 21 2004,20:22)]gege. das klote ja. heb ik ook regelmatig.
                mijn eerste zette ik zelf ook. (heb nooit orals genomen, alleen es 2 wkn dboll)
                ik beefde als een rietje!!!!!!!!&#33 ;!! echt dom gezicht.  
                toen ik mn eerste spuit kreeg toegediend van een vriend zat ik met een kussen voor mn hoofd omdat ik echt megabang was voor spuiten(jeugdtrauma denk ik ) dus vind het knap dat je het zelf durfde te doen de eerste keer!

nu zet ik ze nog steeds niet lachend want het blijft geen pretje om een naald in je fl*kker te douwen!

in mn buik zet ik ze wel lachend want dat voel je echt niet.

greetz

Comment

In je buik?! en jij vond het gek om het in je schouder te zetten?

Maar dat is zeker voor die hgh.. dat doe je ook met een insuline naaldje toch?
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (red @ Mrt. 22 2004,00:10)]In je buik?! en jij vond het gek om het in je schouder te zetten?

dat is inderdaad voor de hgh en dat doe ik met insulinenaaldje.

geloof me,dat voel je echt niet!

maarre...met welke maat naald zet je em in je schouder dan?

lijkt me evengoed erg pijnlijk.............

greetz

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (bruce @ Mrt. 21 2004,14:24)]idd. vantevoren je naald naar boven, en alle lucht eruit. maar 1 belletje ga je niet dood aan hoor. met winstrol heb ik vaak nog wat lucht erbij omdat het schuimt. je moet natuurlijk geen 2ml lucht erin rossen.
                      in je kont moet je denkbeeldig kruis zetten en dan in de buiten ste bovenhoek injecteren. (linkerbil linksboven, rechterbil rechtsboven) als je het in het midden doet, daar zit ergens een zenuw en als je daarin prikt kan je verlamd raken. gebeurt wel es sporadisch in ziekenhuizen.
                      ja dat had ik ook bij die sust deca dat er een beetje schuim bijzat van het vol laten lopen . maar als je de spuit dan 5 minuten naar boven laat staan is het weg> weet jij dat ook weer.
                      The oxynator

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (red @ Mrt. 22 2004,00:10)]In je buik?! en jij vond het gek om het in je schouder te zetten?

Een maat van me zet ze ZELF in zn kont. Dat wil je echt niet zien .. staat hij voor de spiegel en duw hij heel langzaam en bibberent die naald erin enz. Maar hij wil het alleen zelf doen .
                        En zo heeft hij er al 40 bij zichzelf gezet.
                        The oxynator

Comment

Ik heb dat ook geprobeerd gehad met die vette lange naalden van 3 of vier cm lang... in mijn achterste... Eerste keer ging ik bijna van mijn stokkie... en ik lieg niet...

Nu, als ik kuur, gebruik ik enkel nog 1.25 inch naalden, dus 1.5 cm lang... en niet meer in mijn achterste, da gaat niet goed als je het zelf mot doen..

dus bij mij dus in quads, kuiten en schouders... En dat gaat goed... En van een paar bubbeltjes in spuit mot je nie tbang zijn, wel altijd aspireren natuurlijk hehe, da je niet in een ader zit te injecteren..

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Mrt. 22 2004,09:57)]Ik heb dat ook geprobeerd gehad met die vette lange naalden van 3 of vier cm lang... in mijn achterste... Eerste keer ging ik bijna van mijn stokkie... en ik lieg niet...

Nu, als ik kuur, gebruik ik enkel nog 1.25  inch naalden, dus 1.5 cm lang... en niet meer in mijn achterste, da gaat niet goed als je het zelf mot doen..

dus bij mij dus in quads, kuiten en schouders... En dat gaat goed... En van een paar bubbeltjes in spuit mot je nie tbang zijn, wel altijd aspireren natuurlijk hehe, da je niet in een ader zit te injecteren..

ik denk dat je een foutje maakt,black?

1,25 inch is natuurlijk geen 1,5 cm......

een inch is namelijk 2,5cm.

dus komt dan op ongeveeer 3,1 cm als ik goed reken.

greetz

Comment

Hehe, je hebt gelijk, Arie...

Ze zijn dus wel degelijk maar 1.5 cm lang, dus 0.6 inch...

Lang genoeg...

ehhe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X