Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik prik ook zelf in m'n kont. Zowel links als rechts. Ga gewoon op m'n bed liggen en draai m'n bovenlichaam wat. Benen ontspannen en niks aan de hand.
Verder is een klein beetje lucht niet erg. Lucht in je aderen is wel erg, maar daar wil je zowieso niet spuiten. Een belletje dat even groot is als de vloeistof die in het puntje van de spuit en de naald blijft zitten zorgt ervoor dat je echt alles gebruikt, daar is niks mis mee.
Maar geen halve cc lucht in je spier spuiten, daar schiet je niks mee op.
Ariekanarie, kun je eens precies uitleggen hoe je gh zet? Zo hoor je hcg toch ook te zetten als je niet gaat voor IM?
@ arie in mn schouder zette in hem met een 0,6 x 35 en dan alleen maar winstrol... geen olie basis. Maar winstrol zet ik nu in mn kuiten daar heb je het minste last van. En de rest spuit ik gewoon in mn kont of in mn been maar daar heb ik slechte herineringen aan (een week niet kunnen lopen)
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Citaat[/b] (Hansdepans @ Mrt. 22 2004,12:19)]Ik prik ook zelf in m'n kont. Zowel links als rechts. Ga gewoon op m'n bed liggen en draai m'n bovenlichaam wat. Benen ontspannen en niks aan de hand.
Verder is een klein beetje lucht niet erg. Lucht in je aderen is wel erg, maar daar wil je zowieso niet spuiten. Een belletje dat even groot is als de vloeistof die in het puntje van de spuit en de naald blijft zitten zorgt ervoor dat je echt alles gebruikt, daar is niks mis mee.
Maar geen halve cc lucht in je spier spuiten, daar schiet je niks mee op.
Ariekanarie, kun je eens precies uitleggen hoe je gh zet? Zo hoor je hcg toch ook te zetten als je niet gaat voor IM?
hey hans
we hebben het hier in een andere topic al gehad over hoe de hgh te spuiten en daarover waren de meningen een beetje verschillend.
ikzelf heb de manier van john overgenomen en zolang hij het met me eens is vind ik het best allemaal.
ik zet het naaldje parallel aan mn buik en schuif em er dan in zodat je het naaldje ziet zitten als het ware(meteen onderhuids dus)en als ik vloeistof inspuit verschijnt er een witachtige bobbel.
ik gebruikte zoals je weet niet vaak hcg maar ga het nu wel gebruiken en zet die prik dan op dezelfde manier als ik de hgh zet.
subcutaan dus.
vroeger prikte ik de hcg wel IM maar ga nu voor de subcutane methode want daar voel je nix van.
Hoi,mijn vriendin zit in de medische sector. En haar visie op dit alles is dat de rechterbil het "minst" risico inhoud. Daar er veel minder zenuwbanen in deze kant zitten dan de linkerkant. Schouder is bij haar uit den boze ( en volgens mijn huisarts ook, of je moet medisch onderlegd zijn ) Ook zeker altijd bij het steken terug trekken om te zien of je niet in bloedbaan zit.
ik heb ook in de medice sector gezeten en heel wat keer een naaldje gezet bij mensen ,,en bij mezelf.
als je je gewoon aan de richtlijnen houd kan er gewoon weinig mis gaan.wees steriel en zorg dat je een beetje behendig word.vergeet niet te aspireren.als het je eerste x is prik een aantal x op een sinasappel klinkt raar maar het helpt je.
pijn doen kan altijd.spierpijn ook maar dat gaat gewoon weer weg.de ene x is het pijnloos en de andere x niet maar zolang het weg trekt is het allemaal geen punt.
gaat het ontsteken,word het rood,doet het echt eng pijn ga ff naar de doc.hij schrikt er echt niet van hoor haha
mijn mening is dat de schouder geen punt is. alleen kan je het niet zelf doen omdat je er lastig bij komt dus moet je het laten doen.en je moet het ff een keer goed gezien hebben omdat je de spier omhoog moet trekken.hoeft niet maar dat is veel fijner.de bil vind ik persoonlijk net als me been 10 x fijner en makkelijker.
een te lang lul verhaal want ik denk dat iedereen dit al lang wist
Nou, persoonlijk nooit problemen mee gehad met die 1.5 cm naalden..
Om correct te zijn... 26G x 0.6 van terumo zijn het, geloof ik...
Ik zet ze in de quads, schouders en kuiten.. geloof me maar dat ik daar geen centimeter vet heb zitten, hehe... nog geen 0.5 cm, dus dat zit wel degelijk in de spier, als dat soms je reservatie is, bruce...
Ik kan gewoon die lange 3-4 cm naalden niet zien... Zo van die japen in je quad of bil zetten... Da heb ik maar één keer gedaan, maar nooit meer.
En met mijn lengte heb ik veeeeeeeeeel meer vertrouwen...
En wat betreft reservatie om in schouder te zetten... Ik vind die persoonlijk de meest makkelijke om te zetten. Piece of cake...
Wat ik alleen uitermate vervelend vind aan naalden en spuiten is dat mijn apotheek me maar telkens 10 stuks per keer meegeeft ongeacht wat. Dus moet ik daar ettelijke keren naartoe gaan en meestal als je binnengaat bijna geen volk, maar als je aan de toonbank staat een hele rij achter je, lekker aanhet meevolgen... Heb zelfs ne keer aan de hand gehad bij apotheek da ze me vroegen waarvoor het diende? (was niet mijn apotheek) Ikke 'euh...euh.. voor steroids'
LOL
Was ik wel even niet goed van, maar ja da vragen ze omwille van insuline en toestanden.. Dus nu weet ik het wel... voor insuline injectie, mevrouw!
nee, ik ging er zeker niet van uit dat je eerst 1,3cm vet had. hahaahha.
kuiten, schouder, ok. maar bovenbenen zou ik dieper zetten. anders zit je zo in de rand van je spier. maar ja, als het net zo goed werkt..... whay not he.
Citaat[/b] (X-Tripiot @ Mrt. 22 2004,08:59)]Een maat van me zet ze ZELF in zn kont. Dat wil je echt niet zien .. staat hij voor de spiegel en duw hij heel langzaam en bibberent die naald erin dan nog moeten overpakken enz. Maar hij wil het alleen zelf doen .
En zo heeft hij er al 40 bij zichzelf gezet.
Ik heb het hier dus ook over een naald van ca 4,5 cm
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment