Groeien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groeien

het is even een vraag ik snap dat jullie denken waar heb je het over maar ik heb gehoord dat je op zo een schema van dianabol kan groeien ik zou het even laten zien
    week 1 10mg
    week 2 10mg
    week 3 10mg
    week 4 20mg
    week 5 20mg
    week 6 10mg
    kilnkt alemaal raar maar iemand die ik ken gebruik dit schema en hij beweert al 4 kilo in 2 weken aan gekomen te zijn ik vroeg waarom pak je zo een laag schema zei die dan heb je geen last van de bijwerkingen er van klop dit?? graag een antwoord want als het zo is zou iedereen dit schema wel neemen tog? ik hoor het wel groetjes miiii (er word veel over bijwerkingen hier gesproken)

bijwerking is de meest probleem bij diegen die dat spul nemen,maar zo snel krijg je niet een bijwerking zo als de meeste denken is mij mening,en zeker niet wat je heb opgeschreven 20mg dianabol,en diegen die dat beweert dat hij binnen 2 weken 4 kilo aan kan komen met 20 mg dianabol ,dan heeft die te veel gedronken (geen bier maar wiskey )als dat zo is dat je met 20 mg dianabol in twee weken 4 kilo aan kan komen dan was nu arnold 280 kilo zwaar,als je snaapt wat ik bedoel,en diegen dat zegt dat als je geen hoog dosis neemt dat je minder bijwerking daar door krijgt dan weet ie niet waar die het over heeft ,met minder of te weinig spul in je lichaam kun je zelfs meer bijwereking daar door krijgen

Comment

vind het idd te veel dat ie is bij gekomen. Neem maar van ons aan dat dat geen spier is. Meeste mensen zijn soms niet realistisch als ze kijken naar de weegschaal denk ik maar.
      I live to end the game

Comment

ik ben het niet helemaal eens met je omnadren,
        zoals jij het stelt, zou je bij een dubbele dosis bijvoorbeeld ook dubbel zoveel aankomen. op gegeven moment krijg je alleen maar meer bijwerkingen enzo, maar als jij bijv. 100mg dboll per dag neemt of 150, dan zal je aan spier niet veel meer winnen. je gaat wel kapot.

ik geloof zeker dat je als eerste kuur op 20mg dboll 4kg kan aankomen in 2 weken, maar dat zal zeker groot %vocht zijn. fbovendien zal hij meer gegeten hebben in die weken, dus ook daarvan kom je al aan.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (bruce @ Mrt. 21 2004,20:30)]ik ben het niet helemaal eens met je omnadren,
          zoals jij het stelt, zou je bij een dubbele dosis bijvoorbeeld ook dubbel zoveel aankomen. op gegeven moment krijg je alleen maar meer bijwerkingen enzo, maar als jij bijv. 100mg dboll per dag neemt of 150, dan zal je aan spier niet veel meer winnen. je gaat wel kapot.

ik geloof zeker dat je als eerste kuur op 20mg dboll 4kg kan aankomen in 2 weken, maar dat zal zeker groot %vocht zijn. fbovendien zal hij meer gegeten hebben in die weken, dus ook daarvan kom je al aan.
          dus het is wel waar hoe meer dianabol je in neemt des te meer bijwerkingen je krijg

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (xdevilx @ Mrt. 21 2004,22:00)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (bruce @ Mrt. 21 2004,20:30)]ik ben het niet helemaal eens met je omnadren,

dus het is wel waar hoe meer dianabol je in neemt des te meer bijwerkingen je krijg
            das nogal logisch natuurlijk want als je meer alcohol drinkt heb je ook meer hoofdpijn de volgende dag!

en je kan gerust wel van 10 mg dbol per dag groeien.....als je een kabouter bent

effe alle gekkigheid terzijde;hoe meer a.s je neemt hoe groter de KANS is op bijwerkingen.

dus het hoeft niet zo te zijn maar de kans is aanwezig maar dat verschilt per persoon natuurlijk.

ikzelf ga volgende week weer aan de dbol en ik doe 70mg per dag en ik heb daar geen bijwerkingen van.

maar als een van jullie dat zou doen,kan het zo zijn dat je wel bijwerkingen krijgt dus ga nooit hoger dan 50mg per dag.

greetz

Comment

mijn parkiet gaat anders rete hard op die d-bol en 10mg word ie super agressief van alleen jammer van het vocht in ze kop

"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

wat bruce zegt en de andere jongens klopt hoe meer dat je neemt hoe meer bijwerking ,maar zeker niet op de eerste kuur of de tweede of de derde,als dat zo is dat je veel bijwerjing krijgt in de eerste 3 kuurtjes,maar dan zeg ik wel veel bijwerking dan moet je stopen met spuiten of sliken ,anders ben je zo dood,en dat je van 10 of 20 mg in twee weken 4 kilo bij komt dat weet ik nog niet zo, ik denk wat bruce zei hij is zeker van dat eten zo veel bij gekomen maar niet van dianabol ,of je moet heel mager zijn dan wel dan heeft je lichaam minder nodig ,maar wat ik ook nie zo goed begrijp is dat iederen zegt van zo veel krijg je zo veel bijwerking ,dat kan niemand weten hoe veel bijwerking dat je krijgt op dat moment, ieder lichaam is anders ,ik weet van me zelf dat ik veel kan hebben, iemand anders zeg ik kan zo veel hebben ,dus dat is toch iets wat je zelf moet nog ervaren ,maar wat iederen zegt hoe meer dat je neemt hoe meer bij werking dat is dus wat iederen mee eens is of niet ,maar de rest is toch een verasing

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 21 2004,23:33)]
                  ik ben het eens omnadren gewoon proberen en je zou heus niet de eerste kuur bijwerkingen krijgen heb nog nooit iemand daar over gehoord en is het wel zo dan stop je gelijk gewoon

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (xdevilx @ Mrt. 21 2004,23:38)]
                    moet je in het weekend ook door slikken want op zaterdag en zondag train ik nooit sorry voor mischien deze domme vraag

Comment

ja je moet gewoon elken dag sliken ,je neemt je spuletjes niet als je traint ,gewoon door sliken (kreng)geintje hoor ,maar je moet gewoon elken dag nemen

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (dirkster @ Mrt. 21 2004,23:30)]mijn parkiet gaat anders rete hard op die d-bol en 10mg word ie super agressief van alleen jammer van het vocht in ze kop

hahahahaha,ik rol bijna vd bank af van het lachen!!

die houden we erin!

greetz

Comment

Van 10 gram kan een normaal mens niet groeien imo. Je lichaam maakt zelf elke dag tussen de 5 en 10 mg test aan. Dbol verlaagt dat dus kom je in totaal met wat geluk op 12 tot 15 mg test.

Verder is het op- en afbouwen niet nodig. Je lever gaat er niet aan wennen hoor. Als dat wel zo zijn zijn dan zou alles afgebroken worden en er niks overblijven...dat wil je toch ook niet?
                          Liever naderhand mariadistel nemen.

Verder vind ik dat je as niet neemt op basis van de mogelijke bijwerkingen maar op basis van je doelen. Als dat betekent dat je veel moet nemen en je wilt de sides niet, stel je doelen dan bij. Houd jezelf niet voor de gek.

Comment

Van 10 gram dianabol groeit zelfs een olifant
                            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Hansdepans @ Mrt. 22 2004,12:26)]Van 10 gram kan een normaal mens niet groeien imo. Je lichaam maakt zelf elke dag tussen de 5 en 10 mg test aan. Dbol verlaagt dat dus kom je in totaal met wat geluk op 12 tot 15 mg test.

Verder is het op- en afbouwen niet nodig. Je lever gaat er niet aan wennen hoor. Als dat wel zo zijn zijn dan zou alles afgebroken worden en er niks overblijven...dat wil je toch ook niet?
                              Liever naderhand mariadistel nemen.

Verder vind ik dat je as niet neemt op basis van de mogelijke bijwerkingen maar op basis van je doelen. Als dat betekent dat je veel moet nemen en je wilt de sides niet, stel je doelen dan bij. Houd jezelf niet voor de gek.
                              niet mee hansepans op 10mg kan je ook groeien ik zeg niet dat het veel is maar je groeit wel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X